Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Те си имат 1 минута престой на Благоевград и на Сандански също.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Даже по 2 мин.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Значи Марио обеща на следващата работна среща да повдигне въпроса пред г-жа Райкова. Нека да изчакаме нейния отговор, така да се каже от първа ръка. Таман от първи февруари започва работа новата Еврокомисия, която ще получи цялата документация и информация по въпроса, включително и публикуваните тук данни за реалното състояние на нещата, преведени на английски естествено. Да видим тогава какво ще стане, защото в случая става въпрос за междудържавна КОРУПЦИЯ, която направо си плаче за прокуратура и съд.

А относно "прекалено важните хора" - вече главата си залагам, че най-вероятно става дума за мафиотизираната структура, която още от началото на 90-те държи автобусите София-Благоевград, които в момента возят на 10 лева в едната посока. Тези гамени първо биеха шофьорите на рейсове за Сандански и Петрич, качили от София хора за Благоевград, а после принудиха фирмите-оператори да увеличат цената до нивото на тяхната. Нищо чудно при сегашната ситуация да имат достатъчно мангизи, че да "кихат" и на БДЖ, и на гръцките железници. Иначе просто не знам кой друг би имал интерес от тая работа. Това също ще иде при чиновниците от Брюксел, та най-накрая на тази мафия да и спре кранчето. А си мисля също дали някои известни "личности" от приматски произход, редовно изявяващи се в другия форум също нямат пръст в тая работа?
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

За съжаление баща ми работи в една от тези автобусни фирми като шофьор.Името няма да казвам но ще дам жокер.Автобусите им са боядисани в син цвят.Та шефовете на тази фирма действително са си наели биячи които седят по автогарите
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

pavel написа:.....
А относно "прекалено важните хора" - вече главата си залагам, че най-вероятно става дума за мафиотизираната структура, която още от началото на 90-те държи автобусите София-Благоевград, които в момента возят на 10 лева в едната посока. Тези гамени първо биеха шофьорите на рейсове за Сандански и Петрич, качили от София хора за Благоевград, а после принудиха фирмите-оператори да увеличат цената до нивото на тяхната. Нищо чудно при сегашната ситуация да имат достатъчно мангизи, че да "кихат" и на БДЖ, и на гръцките железници. Иначе просто не знам кой друг би имал интерес от тая работа. Това също ще иде при чиновниците от Брюксел, та най-накрая на тази мафия да и спре кранчето. ....
Значи вземи каквото трябва от моето мнение , но недей използва термина за тези хора , понеже не знаем какво могат да направят и с какви сили разполагат , а най - вероятно ще стане грандиозен скандал в Дирекцията и много чиновници ще си заминат (някои от тях заслужено).Неслучайно никой не говори за "важните хора" , дори и имената им се знаят само от определени служители , а тези , които идват в дирекцията може да са само посредници.Ако аз бях на тяхно място , така бих и постъпил - реално , тези , които имат интерес от влаковете са в сянка , а нарочни хора вършат "черната" работа с разходки там , където трябва.
pepino1990 написа:....Днес сутринта забелязах че на Благоевград спря един международен(не знам кой точно) и след спирането просто изчака да му дадът разрешение да тръгне което отне най-много минута.То ако само за това спира да изчака ръководителя да излезне отвън и да вдигне палката по добре да го пускат транзит :idea:
Доколкото съм запознат , в гръцките железници има една особеност - тръгва влак от ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ към ΣΤΡΥΜΩΝΑΣ.Кондукторът след като провери билетите , разбира , че за гара ΚΙΛΚΙΣ (например) няма слизащи и се обажда на дежурните служители в тази гара.Ако те го информират , че няма и закупени билети за същия влак (т.е. никой няма да се качва) , влакът минава транзит , без да спира на гарата.Практиката важи само за експресните и международните влакове.
Жалко , че при нас това не е приложимо , така желанието на много гратисчии да пътуват , ще бъде максимално охладено.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Доколкото съм запознат , в гръцките железници има една особеност - тръгва влак от ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ към ΣΤΡΥΜΩΝΑΣ.Кондукторът след като провери билетите , разбира , че за гара ΚΙΛΚΙΣ (например) няма слизащи и се обажда на дежурните служители в тази гара.Ако те го информират , че няма и закупени билети за същия влак (т.е. никой няма да се качва) , влакът минава транзит , без да спира на гарата.Практиката важи само за експресните и международните влакове.
Жалко , че при нас това не е приложимо , така желанието на много гратисчии да пътуват , ще бъде максимално охладено.
И в други държави е тъй, но при положение, че съществува интерактивна система за управление на движението. Влакът не спира на дадена гара въпреки престоя му по разписание, но след туй пътува известно време с намалена скорост, тъй че да не излиза от графика си. Скоростта са изписва на дисплея на АЛС-а. По тоз начин са прави значителна икономия на енергия за потегляне и ускоряване. У нас също скоро ще бъде въведена такава система, надявам са докъм 2040-2050г.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Вече подадох жалба и до новата Европейска комисия, по-специално до новия еврокомисар по транспорт и заместника, отговарящ за железниците. Споменах и за т.нар "прекалено важни хора", свързани най-вероятно с рейсаджийските хулигани, които наливат рушвети насам-натам, поради което освен глоби, може да предадат случая на ОЛАФ да направи проверка. Та ако ще да уволнят цялата дирекция, нека им дойде акъла, че такива работи повече не може.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Преди време писах на министерството ето какво ми пратиха:

Уважаеми г-н Стоянов,
след получено от Вас писмо беше разгледана проблематиката на въпроса и изпратено писмо за становище до „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД. Без да подценяваме проблема мисля, че използваната от Вас дума „дискриминация” е доста силна и не отговаря на действителността.
Позволете ми да ви запозная със следното:
За подобряване качеството на пътническите железопътни услуги между Р България и Р Гърция през 2005г. е подписан договор между българските и гръцките железници за движението на два дневни влака от София до Солун и обратно. С този договор се предвижда влаковете да се композират от климатизирани вагони, времепътуването и престоят на граничните пунктове да се сведе до минимум и за тях да се прилагат специални цени. Като условие за подържане на комфорта повреме на цялото пътуване и за ограничаване престоя на гарите, на които спират влаковете, както на наша така и на гръцка територия в договора е посочено, че във влака ще се допускат да пътуват само пътници снабдени с превозни документи за международно съобщение.
По повод на постъпващи жалби от клиенти, желаещи да ползват тези влакове за придвижване от София до Благоевград и Сандански, от „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД ни увериха, че са проведени разговори с гръцките им колеги. Те са изразили разбиране, но за промяна на клаузата на договора е необходимо да се подготви и подпише анекс. След като това стане факт БДЖ ще уведомят обществеността за промените. Тъй като цените на билетите за тези влакове обаче са по високи от прилаганите във вътрешно съобщение, пътниците които желаят да ги ползват за пътуване във вътрешността на страната ще трябва да заплащат повече.

Надявам се, че с информацията изнесена по-горе сме отговорили на вашите въпроси и ще Ви бъде от полза.



инж. С. Стоянов
ИА „Железопътна администрация”
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Писах и на г-жа Райкова, да видим тя какво ще отговори. Има и еврокомисар по защита на потребителите, също и такъв, който отговаря за дискриминацията. Ако не се намери положително решение, последните също ще бъдат информирани. Да ги видим какви аджеба са тия "прекалено важни хора" и как може да се е*ават с цели три области.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

От прочетеното дотук установих, че пишещите жалба след жалба или нямат принципна позиция по въпроса за включване на вагони за вътрешно съобщение в международни влакове и пишат заради едното жалбарство, или хленчат пред разни институции водени от личен интерес. Не мога по друг начин да си обясня защо в жалбите си не включват още 6 влака, които също не возят вътрешни вагони - 1180, 1181, 1182, 1183, 1003 и 1004.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много просто - последните не спират никъде от Варна до Русе. :D :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Напротив имено това предложих, но не могло да се слагат такива вагони...нашенски
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези , които ходят до Бургас , спират в Каспичан и в Карнобат.Нищо не пречи да се качват хора , още повече , че в състава на 1182 (от Русе влакът е с номер 1372) съм виждал седящ словашки вагон.Ето го и него:
- снимка 1;
- снимка 2.
Фотографиите ги правих в Бургас , когато с колегите форумци 07 , Rexkos и Proformance чакахме Bdz_bg да дойде с 8615.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Всичко опира до желание. Просто от "БДЖ- Пътнически превози" с годините са доказали,че нямат такова.Мислят захлюпено, ретроградно и затова пълнят автобусите на конкуренцията. И затова между Варна и Русе и Русе и Бургас ще продължават да пътуват повечето хора с автобусите на "Ентуртранс", "Алкатур" и други знайни и незнайни фирми.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация