Страница 8 от 12

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 9:54 am
от ElLoko
То имаше бая неща, ама всичко хубаво изчезна. Въпреки, че не съм бил роден, когато е имало радио във влаковете са ми казвали, иначе знам за килимите, перденцата, белите калъфи на "Чайка-та" ама всичко хубаво изчезна...

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 2:29 pm
от bdz46
След случката на Септември, Чайката намаза с култов състав от нови лачени 74-ки:
29 74 030
29 74 241
29 74 111
19 74 002
29 74 087
29 74 057
Всичките без 19 74 002 са излезли в края на миналия месец от ВРЗ Септември.
Би било добре този състав да остане за постоянно.

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 3:54 pm
от 46 242
Нито една от снимките не се отваря.

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 5:56 pm
от VESO
За кои снимки става въпрос , че не виждам такива? :roll:

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 8:12 pm
от Nikss
241 и 111 ходиха наскоро до ГО с 2611/2612 като допълнителни барабар с една смесена 43. На 241 предишната й ревизия беше през първото тримесечие на 2007 г. и излиза, че за около 3,5 г. е навила километрите за ревизията, от която е излязла наскоро. Това не знам на колко километра се равнява. :roll:
Иначе съставът е бомба. Единствено първокласната 74 е излязла доста отдавна от ревизия. Най-прясно излязлата софийска първокласна 74 е с номер 008 и мисля, че от Август 2009 г. печели на бързаците. :roll:

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 8:46 pm
от Nikss
Браво, като картичка е станала. 8) А машината 198 ли е? :roll:

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 8:46 pm
от bdz46
008 е и последната първокласна. Произведени са само 8 броя 19 74.
Ето снимка: http://bgrail.info/IMG_4018.jpg
Съставът е екстра, има прилична спирачка (като за 74) с много добра противоплъзгаща защита (беше изпробвана). Единствените проблеми са слабото отопление на Б-вагоните и една заяждаща врата на 29 74 087. Доколкото разбрах и пътниците са харесали вагоните.
Машината е 44 151, вече доста разхлопана.

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 9:30 pm
от 46 242
Пак ли го карахте до 100 км/час?

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 9:45 pm
от bdz46
Скорост по книжка-разписание.

Публикувано на: Нед Ное 07, 2010 12:44 pm
от 46 242
Пусни да видим транзите Сж, Жв и Стм. За първите два да видим дали още така добре държат 60-ките, за Стм -дали има ефект от подмяната на 49.

Публикувано на: Нед Ное 07, 2010 5:56 pm
от bdz46
Нямам какво да ти пусна. Ще караш на юнашко доверие.
Стм стрелките са S-49. Пробвал съм ги със 130 още преди 3 години и държат.
Жв продължава да е най-неусетно преминаваната гара - все едно няма стрелки. Сж си подрусва.

Публикувано на: Нед Ное 07, 2010 8:56 pm
от 46 242
130 са много за Стм по път 2. А и сигурно АЛС не ви го разрешил.

Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 2:23 am
от bdz46
Разрешава.

Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 6:16 am
от Mario Evstatiev
Ако питат мен, купейните вагони в много отношения са по-предпочитани от основната маса пътуващи по ред причини. Основен недостатък е обаче липсата на климатизация. Иначе какво пречи да се реновират 10-15 74-ки и да се климатизират, след което да се пуснат по УБВ за морето. Народа ще им се кефи повече, отколкото на "автобусните" салони.

Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 2:13 pm
от 46 242
bdz46 написа:Разрешава.
. Ха, значи наистина бяхме в притоворечие при спора в стая1 относно къде колко мой или нимой с АЛС :P