Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Tenata , пусни снимките от телефона на 64-ката , които показа от гара Калитиново.От там се отклонява индустриалния клон към АТЗ-то и предавателната маневра се е осъществявала именно от такива локомотиви.Сега там за постоянно се подава 52-00-ка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Аз питам за 64-19!!!

А сигурен ли си, че в АТЗ - то има 64-ка? :roll:
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора
В базата на Агробиохим (бившия АТЗ) съм почти сигурен, че няма такъв локомотив... Но понеже сигурността ми не е на 100 %, през седмицата ще се свържа с единствената фирма, която ползва индустриалния клон от гара Калитиново за да получа информация... Ако е необходимо и там има рядък "екзепмляр", какъвто и да е той, задължително ще прескоча да снимам...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще сме благодарни, а нещо за 64-19 знаеш ли колега? Някой казваше, че била някъде по Крж.
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

За 64-19 май нищо не съм чувал...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Някой спрягаше ОЦК, но там машината е V22, освен ако нямат и V18 :roll:
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

VESO написа:Снимките , които пускам са правени от г-н Петко Иванов.Машината с номер 64-19 не е собственост на БДЖ , а принадлежи на "Горубсо".

http://bgphoto.net/photos/1565/o634047186886677728.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634047186934344043.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634047187069059989.jpg
А това...? Вярно, че снимките са от преди почти 4 години и половина, ама... Дали г-н Петко Иванов не знае...?
Или просто машинката вече я няма там...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами трябва да се провери какъв е статута и. Нека и Петко Иванов ако знае нещо за нея и други от вида да сподели, важно е.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно! Марио пита именно за тази машина.Снимките са от 2006 г. , но от тогава не се знае дали локомотивчето съществува.В момента ОЦК оперират с 52235-9 и 52-253 (със стар номер).64-00-ката са я ползвали като резерва.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ОЦК имат и V22(66-та серия), която редовно щъка.

Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Серия 64(V18В)

64-19 се намира в двора на "Горубсо" в Кърджали - в изолация
64-20 се намира в Стара Загора в базата на "Кълвача Газ"

Серия 66(V22В)

66-02 локомотив паметник през депо Дупница
66-07 възстановява се в локомотивно депо София
V22-82 се намира във ВРЗ-99 АД гр. Септември
V22-?? в бившия Азотно-торов завод край гара Калитиново
V22-?? на ОЦК-Кърджали(няма номер, бил е за индустрията)
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139836848750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139851536250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139862630000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139870442500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139877630000.jpg

Това следва да е машината на АТЗ гр. Стара Загора.Гледам , че няма номер , само написано "380" отзад , предполагам е инвентарният такъв , с който е зачислена по документи.А коя в действителност е тя , може само да гадаем.
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Veso от кога са снимките? Ще Ти драсна на Л.С.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139836848750.jpg
...

Това следва да е машината на АТЗ гр. Стара Загора...
Именно това е машината, Динков каза, че от година насам не я е виждал, така, че някой ако има контакт или възможност да отиде на място нека провери какъв е статуса и, дали е още там и какви са възможностите същата да бъде придобита или предоставена на Сдружение "Български Локомотивен Форум" за дългосрочно ползване.
64.19
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

lok45111 написа:
VESO написа:http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139836848750.jpg
...

Това следва да е машината на АТЗ гр. Стара Загора...
Именно това е машината, Динков каза, че от година насам не я е виждал, така, че някой ако има контакт или възможност да отиде на място нека провери какъв е статуса и, дали е още там и какви са възможностите същата да бъде придобита или предоставена на Сдружение "Български Локомотивен Форум" за дългосрочно ползване.
Ангажирал съм днес 2-ма души независимо един от друг да идат до там. Единият е с връзки и много контакти родом от Ст. Загора, другият си живее там (някакъв роднина негов до последно е работил там)
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация