
Администратор

В базата на Агробиохим (бившия АТЗ) съм почти сигурен, че няма такъв локомотив... Но понеже сигурността ми не е на 100 %, през седмицата ще се свържа с единствената фирма, която ползва индустриалния клон от гара Калитиново за да получа информация... Ако е необходимо и там има рядък "екзепмляр", какъвто и да е той, задължително ще прескоча да снимам...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...

Администратор


Администратор

А това...? Вярно, че снимките са от преди почти 4 години и половина, ама... Дали г-н Петко Иванов не знае...?VESO написа:Снимките , които пускам са правени от г-н Петко Иванов.Машината с номер 64-19 не е собственост на БДЖ , а принадлежи на "Горубсо".
http://bgphoto.net/photos/1565/o634047186886677728.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634047186934344043.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634047187069059989.jpg
Или просто машинката вече я няма там...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...

Администратор

Администратор

Администратор
Серия 64(V18В)
64-19 се намира в двора на "Горубсо" в Кърджали - в изолация
64-20 се намира в Стара Загора в базата на "Кълвача Газ"
Серия 66(V22В)
66-02 локомотив паметник през депо Дупница
66-07 възстановява се в локомотивно депо София
V22-82 се намира във ВРЗ-99 АД гр. Септември
V22-?? в бившия Азотно-торов завод край гара Калитиново
V22-?? на ОЦК-Кърджали(няма номер, бил е за индустрията)
64-19 се намира в двора на "Горубсо" в Кърджали - в изолация
64-20 се намира в Стара Загора в базата на "Кълвача Газ"
Серия 66(V22В)
66-02 локомотив паметник през депо Дупница
66-07 възстановява се в локомотивно депо София
V22-82 се намира във ВРЗ-99 АД гр. Септември
V22-?? в бившия Азотно-торов завод край гара Калитиново
V22-?? на ОЦК-Кърджали(няма номер, бил е за индустрията)
64.19
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139836848750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139851536250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139862630000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139870442500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139877630000.jpg
Това следва да е машината на АТЗ гр. Стара Загора.Гледам , че няма номер , само написано "380" отзад , предполагам е инвентарният такъв , с който е зачислена по документи.А коя в действителност е тя , може само да гадаем.
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139851536250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139862630000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139870442500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139877630000.jpg
Това следва да е машината на АТЗ гр. Стара Загора.Гледам , че няма номер , само написано "380" отзад , предполагам е инвентарният такъв , с който е зачислена по документи.А коя в действителност е тя , може само да гадаем.


Администратор
Именно това е машината, Динков каза, че от година насам не я е виждал, така, че някой ако има контакт или възможност да отиде на място нека провери какъв е статуса и, дали е още там и какви са възможностите същата да бъде придобита или предоставена на Сдружение "Български Локомотивен Форум" за дългосрочно ползване.VESO написа:http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139836848750.jpg
...
Това следва да е машината на АТЗ гр. Стара Загора...
64.19

Ангажирал съм днес 2-ма души независимо един от друг да идат до там. Единият е с връзки и много контакти родом от Ст. Загора, другият си живее там (някакъв роднина негов до последно е работил там)lok45111 написа:Именно това е машината, Динков каза, че от година насам не я е виждал, така, че някой ако има контакт или възможност да отиде на място нека провери какъв е статуса и, дали е още там и какви са възможностите същата да бъде придобита или предоставена на Сдружение "Български Локомотивен Форум" за дългосрочно ползване.VESO написа:http://bgphoto.net/photos/1565/o634370139836848750.jpg
...
Това следва да е машината на АТЗ гр. Стара Загора...
Информация
Модератори