Страница 8 от 18
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 1:47 pm
от 46 242
Е кажете ми, не е ли тоталнa идиотщина да разкарваш 330 тона влак до Лакaтник, с бистро плюс това ! Или аз живея на друга планета..
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 1:53 pm
от VESO
Представи си следната ситуация - влакът идва от Варна , композицията трябва да се раздели , бистрото да се извади и закара на друго място , а вагоните отново да се съберат и гарират за обслужване на пътническия.
След като се върне от Лакатник , историята се повтаря - композицията се разделя , за да се вмъкне бистрото по средата , след което отново събира , за да е готова на другия ден да обслужи пак влака за Варна.
Е , с оглед гореизложеното , на кой мислиш му се занимава с всичко това , което посочих - маневристи , (без) надежденски персонал , или други работници?

Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 1:58 pm
от Labros
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:03 pm
от VESO
Нали трябва да се гордеем в Европа - по крайградските (селски) влакове да има бистра.Такива неща никъде няма.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:15 pm
от 46 242
Тази композиция няма никаква работа няма към Лакaтник. Може друга разходка да и се намери. А не вярвам някой да се налюска в бистрото до Лк( то едва ли работи в състава на ПВ-то)
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:17 pm
от Labros
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:18 pm
от VESO
Аз питах преди време , но ми обясниха , че точно за този влак не можа да се намери DESIRO , затова е с композиция.И за най - удобно се ползва тази от Златните.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:31 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Скоро един колега форумец нали беше подал информация, че пътува към София с пътника и пиел бира в бистрото...
Живко88

Последното ни пътуване с него обаче не се увенча с този кеф... Бистрото беше извадено по технически причини.
Публикувано на: Вто Яну 19, 2010 2:31 pm
от bdz46
Влакът се пълни. Един ЕМВ няма да му стигне.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:32 am
от Mario Evstatiev
Вчера 21.01.2010 г. пътувах с влакове 20223/20224, в чиито състав бе включено бистро №85 97 001-3. Обслужващите лица Никодим и Евгения работеха въпреки видимо ниската температура във вагона. Реших да установя каква е причината, вагона да не е отоплен, въпреки, че е енергоснабден и получих информация, че на 20.01.2010 г., вагона е включен в състава на БВЗР 2611 след случаен ремонт на системата за отопление. Вчера около Горна Оряховица, при обслужване на БВЗР 2610, отоплението отново "гръмва" и вагона остава студен. Въпреки ниските температури, със шуби и два ката ватенки, и двамата членове на бригадата вземат решение да обслужат ПВ 20223/20224, след което вечерта в депо, вагона да бъде изваден за случаен ремонт. И така, измръзнали, момчето и момичето успяха да реализират завиден оборот от пътническия влак, а бистрото, въпреки, че бе студено, бе препълнено от консумиращи хора.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 2:24 pm
от Tramway
VESO написа:Аз питах преди време , но ми обясниха , че точно за този влак не можа да се намери DESIRO , затова е с композиция.И за най - удобно се ползва тази от Златните.
Само че за най-удобно инфраструктурните такси са плащат на тон/километър. Мога да пресметна точно колко струва разхождането на състава Сф-Лк-Сф, но и без сметки ЕМВ-тата излизат много по-евтино и като трасе, и като разход на енергия. Само че тъй като на никого от чиновниците не му бъркат в джоба за преразход, естествено че е най-удобно да пращат целия състав даже без да махнат бистрото, че и за него да плащат такса. И 20 вагона да бяха, кой ще си играе да ги сече, давай да ги разкарваме всичките.....
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 12:59 pm
от Mario Evstatiev
Вчера 2610 беше с бистро 85 97 001. Значи сега и двете на Златните пясъци следва да вървят. Ако това е така, то дефакто 3-те бистра са в оборот.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 9:39 am
от Mario Evstatiev
Вчера 2610 беше БЕЗ бистро, 8611/8614 обаче си беше с дежурното 61 52 85 97 003-9.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 12:16 pm
от bdz46
lok45111 написа:8611/8614 обаче си беше с дежурното 61 52 85 97 003-9.
Ами ABbds?
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 1:55 pm
от VESO
VESO написа:
Кратко инфо от първия ден на месец март:
..."Сл. бряг" 8614 с бистро в състава и 5 минути закъснение на центр. ПО , теглен от
46036-0.До Пзк закъснението бе стопено с 1 минута и с 4 "вътрешно" влакът потегли към СФ......
От снимката не си ли личи?

Я колко е голяма 80-ката.
