Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

То са е видело,че и тая ЕМВ може да се сбогува и да бъде бракувана,ама поради голямата липса на ЕМВ това едва ли ще стане.Още повече,че може и повече да не се върне при горнооряховци тая електричка или ако се върне може да не си я искат,а да я подарят на софиянци,или да накарат софиянци да я стегнат както са им я дали горнооряховци и тогава да си я вземат обратно.Сигурен съм,че ако софиянци и горнооряховци си разменят за 2 месеца ЕМВ-тата,локомотивите,вагоните и ДМВ-тата горнооряховските в софия ще станат на нищо,а софийските в горна ще блеснат.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikss написа:То са е видело,че и тая ЕМВ може да се сбогува и да бъде бракувана,ама поради голямата липса на ЕМВ това едва ли ще стане.Още повече,че може и повече да не се върне при горнооряховци тая електричка или ако се върне може да не си я искат,а да я подарят на софиянци,или да накарат софиянци да я стегнат както са им я дали горнооряховци и тогава да си я вземат обратно.Сигурен съм,че ако софиянци и горнооряховци си разменят за 2 месеца ЕМВ-тата,локомотивите,вагоните и ДМВ-тата горнооряховските в софия ще станат на нищо,а софийските в горна ще блеснат.
Градски, нещата не стоят така. Зачисляването и отчисляването на ПС от едно място на друго става със заповед на съответното ЦП - ЦПТПС, ЦППП и ЦПТП. Приемането и предаването става с протокол, в който е описано състоянието и ако ПС е временно командирован някъде, следва да се върне в състоянието, описано в протокола. Това на теория. На практика обаче тъй като например въпросното ЕМВ ще бъде разсипано в Сф, ГО няма да го приеме преди да бъде възстановено, което пък няма да стане никога ако ЦПТПС не упражнява строг контрол, което също няма да стане никога ако Дирекцията не упражнява строг контрол и т.н., и т.н., и накрая министърът реве като недое*ана вдовица, че състоянието на железницата се влошава, че все повече не достигат вагони и локомотиви. И тъй, по спиралата надолу с равноускорително движение...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето снимки на кабината на 32 055 веднага след пристигането и в Подуяне:

ЛИНК
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Yeee, какъв контролер са й сложили! :)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Единствената забележка е РУСКИЯТ СКОРОСТОМЕР!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Руския скоростомер на горнооряховските секции е доста далеч от поведението на тукашните руски скоростомери. Сигурен съм и че пише отлично по лентата.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Руския скоростомер на горнооряховските секции е доста далеч от поведението на тукашните руски скоростомери. Сигурен съм и че пише отлично по лентата.
Макар че Горна Оряховица е по-близко до Русия, тамошните руски изделия имат значително по-европейско поведение от същите, намиращи се с 294км по на запад, а именно в София. Чудно защо ли е тъй?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Горнооряховското депо неведнъж се е доказало с рационалното и логичното си напреднало в много отношения мислене.Затова не бива да ни учудва един скоростомер на електричка.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

32 055/056 :love10: отново е командирована в София \:D/ . Днес мотрисата обслужва ПВ по Монтана.

Информация: lok45111
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Онзи ден когато 20138 се обслужи от 32 055.6 + 32 056.4 и като говорих с единия от машинистите той каза,че тва е може би най-добрата мотриса в депо ГО.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

А пултовете й са уникални. 8)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не само пултовете.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

А с удължаването на 20130 и 20137 до Чб да не са въвели някаква нова обвръзка на ЕМВ по 7-ма и 2-ра линии.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

32 055/056 е командировка в Мездра и вчера обслужваше ПВ по Бойчиновци - Берковица. Днес се връща за София като ПВ 20206.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Окраската на 32 055 вече е адаптирана към традиционната за депо София "шарена неопределена". Мероприятието по всяка вероятност е проведено миналата нощ от неизвестни лица. Днес имах възможност да тествам 32 055 и се уверих, че е пълна измислица, като 43 308, събрана от боклуците из депото (в случая ЖПЗ).
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация