Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
При поредното ровене в railfaneurope.net открих ето тези снимки:
ПУЛТ - Много прилича на пултовете на нашите 46 204.4 и 46 208.5, като изключиме РС панела, монтиран вляво от машиниста. Машината е ясна - аналог на JZ441 - румънска серия 46.
ОЩЕ ЕДИН ПОГЛЕД върху същия пулт. Интересно решение да "отсекат" част от пулта и отгоре да сложат радоиостанцията, вместо да я вградят като при нашите 46 200. Друго интересно нещо е, че сигнализацията на пулта е аналогична с тази при 46 204.4 и 46 208.5, което ще рече, че тази хубава малка машинка е правена по времето, по което и нашите две "хубустници" са били в Загреб.
ЕТО Я МАШИНКАТА и отвън. Изглежда доста отрудена. Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци. А и максималната им скорост е 160 км/час, за разлика от някои наши "модернизирани" машини...
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
lok45111 написа:Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци.
Няма какво да се оплакват машините. Това им е работата - да се съдират от каране. Който не му харесва да го съдират, да ходи да огражда някое депо.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
bdz46 написа:
lok45111 написа:Явно братята румънци им съдират "бутчетата" на тия "жабета" от работа по техните участъци.
Няма какво да се оплакват машините. Това им е работата - да се съдират от каране. Който не му харесва да го съдират, да ходи да огражда някое депо.
Аз се сещам за една наша серия румънски локомотиви дето ограждат две депа, че и трето почнаха... Относно техните "жабета", поддържат ги, но външният им вид е олеле. Иначе тяхната модернизация в "Кончар" е сполучлива, но са си платили като хората.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

На втората снимка се вижда пукнато стъкло :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:На втората снимка се вижда пукнато стъкло :?
Не, няма пукнато стъкло. Това е визуална измама от ъгъла на снимане. Но пък е мръсна машината.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Абе май си е баш пукнато.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

И аз така мисля :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:И аз така мисля :wink:
Не мога да преценя. Дори и да е пукнато, то със сигурност като машината влезе в депо, ще бъде сменено. Има известни проблеми с извитите панорамни стъкла на "жабетата", които както при оригиналните 42-ки се пукат често, но този проблем се решава. При жабетата сравнително рядко се пукат челни стъкла, но вре пак дори и да се случи това, то своевременно бива сменено. Има и един друг момент. Оригиналните стъкла на всички "жабета" са двупластови, като между двата пласта е пресован стъклонагревателят, който е съставен от тънки нагънати жички. Тези стъкла често побеляват в краищата и се пукат поради високата температура, създавана от нагревателя. Искам да спомена, че това става през зимата, когато навън е много студено и нагреватялт се включи на максимална мощност. Като гледам на това румънско жабе побелялото в крайщата на челните стъкла ме навява на мисълта, че пукнатината е именно от това.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация