Последно промяна от rexkos на Пет Юни 15, 2007 10:26 pm, променено общо 2 пъти.
Днес на гара Червен бряг БВ2611 пристигна в 12:16 с 1 минута закъснение вместо в 12:15 както е по разписание.Поради големият пътникопоток и малкото вагони на влака в него беше голяма тъпканица,а и при качилите се хора на гара Червен бряг влакът закъсня с 2 минути и вместо в 12:16 както е по разписание той замина в 12:18(2 минути престой,по разписание е дадена само 1).Влакът беше начело с ВАРНЕНСКИЯ 44 092.5 който за втори пореден ден е на този влак,а влакът беше в състав с общо 6 вагона от които-4 Б вагона от които 1 50 серия малко старичък,и 3 вагона тип 9Х8 като нови и без графити даже.1-ва класа както вчера беше надраскана до ушите.И имаше 1 фургон.ПВ20132 дойде на гара Червен бряг в 12:20 и беше в състав с общо 3 вагона-един стар и надраскан с графити вагон тип 9Х8 и два ЕХ-ДБ вагона серия 43 жълто сини от които единият целия беше 2 класа,а другият 1 класа.Това е съставът от КПВ20233 на 7.03.2007 година.Във ЕХ-ДБ вагоните беше голяма жега,а във първия вагон(9Х8)студ.Начело на ПВ20132 беше поочукания МЕЗДРЕНСКИ ФАЙТЪР 43-555.2 (ТРИТЕ ХИКСА).Влакът потегли в 12:22 от гара Червен бряг.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
За днес 14.03.2007:
20101 - 32 077;
20209"/20220 - 32 089;
10121/10263/10114/10125 - 32 097;
10204/10205/50111/50110/50205 - 32 099;
50201/50204/50203/50210/10214/10215 - 32 103;
13204/13203/ТП - 32 107;
10206/10207/10210/10211/изол за Лакатник - 32 111;
10123/10114"/10226/изол за Костенец - 32 115;
10110/50206/20223/20224 - 32 117;
10111/10112/10115 - 32 123;
50221/50222/50223/50224 - 32 139;
10113/10116 - 32 141;
30121/30124/20209 - 32 055;
Банкя - 33 005
20101 - 32 077;
20209"/20220 - 32 089;
10121/10263/10114/10125 - 32 097;
10204/10205/50111/50110/50205 - 32 099;
50201/50204/50203/50210/10214/10215 - 32 103;
13204/13203/ТП - 32 107;
10206/10207/10210/10211/изол за Лакатник - 32 111;
10123/10114"/10226/изол за Костенец - 32 115;
10110/50206/20223/20224 - 32 117;
10111/10112/10115 - 32 123;
50221/50222/50223/50224 - 32 139;
10113/10116 - 32 141;
30121/30124/20209 - 32 055;
Банкя - 33 005
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Глобален модератор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
4640,теглен от 45161-7 ( в другата тема съм подал и снимка);4641 с 30 мин.закъснение,от няколко дни то варира от 20 до 70 "вътрешно",не знам само къде ги прави.8615 пък беше начело с 46221-8.
Само да акцентирам върху един факт от шуменската композиция.Понеже сме свикнали да наричаме вагоните серия 47 "кокошарници" и какво ли не,днес окончателно си промених мнението поне за тези на 4640 - толкова добре лъснати и чисти вагони досега не бях виждал,вътре нямаше никакви боклуци,прозорците бяха лъснати до неузнаваемост,тапицерията бе от по-новата синя на черни точки,само в първокласния серия 40,седалките бяха червени.Жалко,че снимка не успях да им направя,но при следващия удобен случай,ще ги пусна тук,за да ги видите.
Само да акцентирам върху един факт от шуменската композиция.Понеже сме свикнали да наричаме вагоните серия 47 "кокошарници" и какво ли не,днес окончателно си промених мнението поне за тези на 4640 - толкова добре лъснати и чисти вагони досега не бях виждал,вътре нямаше никакви боклуци,прозорците бяха лъснати до неузнаваемост,тапицерията бе от по-новата синя на черни точки,само в първокласния серия 40,седалките бяха червени.Жалко,че снимка не успях да им направя,но при следващия удобен случай,ще ги пусна тук,за да ги видите.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Глобален модератор
Информация
Модератори