Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Днес от сигурен източник научих,че 234 ще е за Пловдив.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz_bg написа:Днес от сигурен източник научих,че 234 ще е за Пловдив.
Значи стават три с 221 и 229 :shock: Явно в Пловдив се готви голяма синя офанзива. Иначе 238 трябваше да е за София, но Буграс я взе. Май се очертава така, че моите предположения са верни. Бургас и Пловдив ще си поделят синята тяга, а София ще си остане само с 44 001 и 44 002, което е за добро. Още повече, че в София няма нужда от толкова тежки локомотиви.
64.19
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

По принцип при създаването на графика(тогава за 229) беше направен за 3 машини и още от тогава се говореше че ще са 3 за да се покрие целия график със 462хх и явно това ще се изпълни
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 30
Регистриран на: Чет Фев 09, 2006 10:40 am
Местоположение: София

Мнение от 42-55 »

Не съм спец в областта, но влаковете в този график ми се струват неподходящи за 46 200. Особено чифтът 8610/8615 с орязания си напоследък състав. Поне още един ТВ да бяха сложили в завъртането.
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz_bg написа:Днес от сигурен източник научих,че 234 ще е за Пловдив.
By the way, докъде е стигнала работата по 234 в Кончар?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Още се занимават по коша - гледах, че май са го докарали до китване вчера. Интересно е какво става с другата - 46 231? А отпред чакат още 001, 003 и 005.
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Тягов трансформатор на лок. 46 229.
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес посетих "БДЖ - Кончар" и установих, че наистина 46 219.2 се прави, но доста бавно, понеже и тя ще се преоборудва с новия тип пултове. 46 234 още няма изгледи да стане скоро. Разглобиха 003, сега 005 ще я последва. Явно все пак някой е дал малко пари.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е то в БДЖ всичко върви бавно-като се започне от работата по модернизацията на локомотивите в Кончар та чак до скоростта на движение на влаковете.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Трансформатор на 46235:
http://bdz123.hit.bg/DSC04987a.JPG
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Трансформатор на 46235:
http://bdz123.hit.bg/DSC04987a.JPG
Браво за снимката, но това е трафа на 46 204.4 :wink: Той се озова на 46 235.8, след като нейния ГРЪМНА. После готовия траф от 235 отиде на 204 преди пак да я спрат.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

някой да има пресни снимки от 234 и 231 :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:някой да има пресни снимки от 234 и 231 :?:
Нямам, но няма и какво да видиш. ГОЛИ КОШОВЕ :)
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Забележи годината през която е модернизиран и виж кога е модернизирана 46204 и ще откриеш, че нещо не е точно така.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Забележи годината през която е модернизиран и виж кога е модернизирана 46204 и ще откриеш, че нещо не е точно така.
Възможно е трафа да е върнат на 235, но лично си спомням, че този от 204 отиде на 235.
64.19
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация