Линията е преустановена за пътническo движение, но дневно има редовно назначени 2 ЛТВ теглени от 06 или 55. До Луковит скоростта ПО КР е 50 km/h, а оттам до Златна панега е 60 km/h.
А ето какво представлява отклонението за Златна панега от гара Червен бряг:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085526777521250.jpg
Отклонението е откъм източната гърловина на гарата (страна Плевен) и се отклонява на север от главната 2-ра жп линия, след което минава има рязък завой и се минава под главната жп линия.
Както се вижда на снимката има едно доста дълго намаление от 25 km/h, тъй като сигналът за намалението е заедно с предсигнала за следващото.
А ето какво представлява отклонението за Златна панега от гара Червен бряг:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085526777521250.jpg
Отклонението е откъм източната гърловина на гарата (страна Плевен) и се отклонява на север от главната 2-ра жп линия, след което минава има рязък завой и се минава под главната жп линия.
Както се вижда на снимката има едно доста дълго намаление от 25 km/h, тъй като сигналът за намалението е заедно с предсигнала за следващото.
Последно промяна от rexkos на Съб Дек 01, 2007 11:46 am, променено общо 1 път.

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Taка се сигнализира намаление за отклонителен коловоз.rexkos написа:Както се вижда на снимката има едно доста дълго намаление от 25 km/h, тъй като сигналът за намалението е заедно с предсигнала за следващото.
Че там имало ли е пътнически влакове....rexkos написа:Линията е преустановена за пътнически движение.....
Пускам тук последното разписание на пътнически влакове в участъка Червен бряг-Зл.Панега,движили се в периода 2001-2002г,след което линията бе спряна за пътн.движение.Сега там се движат само тов.влакове,теглени от мездренски 06-00-ци ( най-често ) и 55-00-ци.
Червен бряг - Златна Панега;
Златна Панега - Червен бряг.
Червен бряг - Златна Панега;
Златна Панега - Червен бряг.
В онзи период бях забелязал веднъж влака за Зл.Панега,пристигащ на гарата в Червен бряг.От 3-те сини безкупейни вагона слязоха около 30 души.За да се отвори сега линията за пътн.движение,трябва да се подбие пътя и чак тогава да се пуска пътн.влак.DESIRO едва ли обаче ще има,като знаем колко са дефицитни. 


Глобален модератор
Транспортът по това направление отдавна е погълнат от автобусни фирми. По-скоро железницата охотно им предостави кокала. Връщане назад няма....rexkos написа:Пускането на Дезиро по тази линия, няма да стане, колкото и хората да искат, защото всичките 25 вече си имат график за обслужване на влаковете и той няма да се нарушава. Иначе идеята е много добра.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Глобален модератор
Това е редовна практика от отдавна и в товарните, и в пътнишките превози. Защо мислиш се отменят пълни влакове и ГДВ от година на година става все по-неудобен за пътниците с все повече разкъсани връзки и с все по-дълги времепътувания? Да не мислиш, че е само заради намаленията?Labros написа:Няма да се учудя ако въпросните фирми са бутнали тук-там по някой и друг подкуп,та да се запре влаковото движение в участъка.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Спомням си преди като се движеха пътническите влакове за Златна Панега редовно с 55-ца и 2 сини вагона и заминаваше от 2-ри коловоз. Сега вече това го няма...
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:21 am, променено общо 1 път.
И аз го помня.Мездренската 06-00-ца теглеше първоначално 3,а след това два сини вагона от серия 47.После магистралните дизели се пуснаха за тов.движение,а 55-00-ците поеха пътническото,главно през зимата,понеже можеха да отопляват влаковете без помощта на вагон-отоплител.Композицията тръгваше от 2-ри,а пристигаше на 4-ти,понякога и на първи коловоз.Жалко,че нямам снимки от тогава.
Информация
Модератори