За 04 012 от ремонта казаха, че е за рязане. 04 025 е обявена за музейна. 012 е бракувана.44142 написа:06121, 52065 и 55006 се водят ИЗОЛАЦИЯ.
04012 и 04025 не знам как ги водят. възможно е да им е било по лесно като са я изкарали 012 да са я мушнали там. Ако трябваше да гарират 012 на предишното място трябваше да подават дизел отзад.

Администратор
64.19
Връщаме се към тази тъжна тема с една още по-тъжна информация от депо ПО.В началото на темата показах снимки на локомотиви,част от които чакат своята нерадостна съдба.Eто че настъпва момента,когато тя идва.Накратко: част от машините,струпани на оградата зад едно от халетата бяха извадени днес да усетят последните слънчеви лъчи.Броени мигове след това тези лококомотиви,съвестно изпълнявали своята работа,поемат към Триажна гара,където се приготвят за нарязване.Заснех само един екземпляр,за да не бъде гледката прекалено трагична.Половин час след снимката,06036-8 вече бе приготвен за последния си път......

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Засега всичко се пази в дълбока тайна.Снимките на машините,отправящи се към вечен покой са забранени и никой не смее да наруши заповедта,някои бивши дизелджии дори се страхуват да направят фотографии за спомен с gsm-ите си.Протоколите също се крият,като приключи процедурата ( до 11-ти март е крайния срок) ,ще имаме инфо какво си е отишло от списъците.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Съмнителното държане в тайна на този процес води наистина към тази мисъл.Хубаво ще е след приключването на процедурата по нарязването и след изваждането на списъка кои локомотиви са нарязани,да се види дали има документи разрешаващи това.Така ще стане ясно дали е законно или незаконно.Изрично в тези документи трябва и да се упомене цената на които са предадени.
Този вагон кои години се е движел? Серия има ли си?
Информация
Модератори