
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Днес отивам на гарата и незабавно ще снимам гледката!44142 написа:10212, 10213 ще са с 61.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Eто ги и снимките. За да ги видите в по-голям размер, просто кликнете върху тях.
ПВ 20222 от Лакатник начело с 61 004, пристигащ навреме в гара София.
<click>



61 004, начело на ПВ 10212 за Драгоман на гара София.


61 004 с ПВ 10212 на гара Костинброд.



ПВ 20222 от Лакатник начело с 61 004, пристигащ навреме в гара София.
<click>



61 004, начело на ПВ 10212 за Драгоман на гара София.


61 004 с ПВ 10212 на гара Костинброд.


Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Здравейте
аз също имам малко матриал за 61-а като пътнически локомотив
Пътувах от Стара Загора към Пловдив и ето какво мога да споделя с Вас
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2197.jpg
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2210.jpg
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2219.jpg
аз също имам малко матриал за 61-а като пътнически локомотив
Пътувах от Стара Загора към Пловдив и ето какво мога да споделя с Вас
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2197.jpg
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2210.jpg
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2219.jpg



Администратор
Вентилацията на серия 61 се управлява по температура, така, че ако машината не е загряла няма да чуеш и стон. Освен това с пътнически влак 2-3 вагона хептем забрави за вентилация. Возията на 61 е малко твърда, но не е болка за умиране. А иначе относно пътническите влакове - те в София на 61-ва серия сега са дадени единият лакатнишки чифт 20221/20222, драгоманският 10212/10213 и познатите пернишки влакове. Имаше по едно време идея с 61-ва серия да се карат 361 и 362, ама слава Богу се отказаха. Все пак високите скорости след Кресна не са за такава машинка.
64.19


Локомотив 61-016 собственост на депо Стара Загора от един месец върви без осветление на първи пулт, а обслужва пътнически влакове в участъка Ямбол-Пловдив. Всеки божи ден се пускат поръчки за ремонт, но нямало части и можете да си представите какви са условията за управление. Открих начин за решението на въпроса - локомотивния машинист при идването си на работа си купува една свещ от черквата (може и от гробищата - същите са).
Нищо, че сме в 21 век все пак работим в БДЖ.
Някой може ли да ми каже, към кого да се обърна за изплащане на Рационализацията?


Министерството по бедствия аварии и катастрофи.бай Стойчо написа:[img] Някой може ли да ми каже, към кого да се обърна за изплащане на Рационализацията?



депо подуяне

Глобален модератор




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори