
Снимай си на авторежим, така поне гаранция няма да имаш аномалии с цветовете. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Ами аз снимам повечето на auto , но такива цветове вади , че да се чудя какво става.Пак по - добре 235 стана чернобяла , представям си ако беше на auto какво щеше да се получи - синьото - сиво , а жълтото - оранжево. 
44184-0 на БДЖ ПП или ТП е?
Другата новост на деня - "Тристранната схема" е с леко променен състав - на мястото на едната 63-ка вече пътува exDB и така 43-ките стават 2 - смесена "ABy" и само второкласна "By".

44184-0 на БДЖ ПП или ТП е?

Другата новост на деня - "Тристранната схема" е с леко променен състав - на мястото на едната 63-ка вече пътува exDB и така 43-ките стават 2 - смесена "ABy" и само второкласна "By".

Аз не знаех за 184 и в първия момент се зачудих на товарния влак.Нали уж беше бърза машина , при това наскоро преминала трансформацията от серия 45-00 в 44-00 , пък защо са я разпределили към ТП , а не към ПП така и не разбрах.
Първо помислих , че ТП са нямали локомотив и са взели такъв от ПП , но явно положението този път е друго.
Първо помислих , че ТП са нямали локомотив и са взели такъв от ПП , но явно положението този път е друго.


ТП имат достатъчно локомотиви /да не кажа, че имат и в излишък/, ама се правят на интересни, вместо да вземат някоя 45 от ПП и 184 да си мушка бързаци както си му е реда. Ако не бяха похарчили 336 000 лв да й слагат бързи колооси и редуктори сега нямаше да има проблем, ама айде де - някой има огромното желание да закопае и без друго закопаната вече железница, инвестирайки ненужно в елементи за локомотивите, като тези елементи не могат да се използват по предназначение заради чукундурство и дебелоглавие.
070 и 094 как безпроблемно преминаха в ПП към депо По, а за 184 и 061 се правят на тарикати
Не само в Сз е така, в Р също - и там имат бързи локомотиви, които са останали на ТП, защото цялото депо е товарно и никой не ще да прави заменки.

070 и 094 как безпроблемно преминаха в ПП към депо По, а за 184 и 061 се правят на тарикати

Не само в Сз е така, в Р също - и там имат бързи локомотиви, които са останали на ТП, защото цялото депо е товарно и никой не ще да прави заменки.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Ами то е важно товарните да се движат бързо със 120 км./ч.Nikss написа:ТП имат достатъчно локомотиви /да не кажа, че имат и в излишък/, ама се правят на интересни, вместо да вземат някоя 45 от ПП и 184 да си мушка бързаци както си му е реда. Ако не бяха похарчили 336 000 лв да й слагат бързи колооси и редуктори сега нямаше да има проблем, ама айде де - някой има огромното желание да закопае и без друго закопаната вече железница, инвестирайки ненужно в елементи за локомотивите, като тези елементи не могат да се използват по предназначение заради чукундурство и дебелоглавие.![]()
070 и 094 как безпроблемно преминаха в ПП към депо По, а за 184 и 061 се правят на тарикати![]()
Не само в Сз е така, в Р също - и там имат бързи локомотиви, които са останали на ТП, защото цялото депо е товарно и никой не ще да прави заменки.

Пък Пътническите е важно въобще да се движат естествено , когато има с какво !


Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Инфо от днес , 27-ми април.
- локомотиви:
06080-6 с тов.влак на гара Пазарджик.
07064-9
1671.
43518-0 на гара Пловдив.
44001-6
8615.Влакът бе с един допълнителен вагон.
44060-2 докара в ПО 8612 с 15-минутно закъснение.
44130-3
8613.Варненската група бе с допълнителен вагон.
44132-9
1622.
46205-1
8610 и 10-минутно закъснение на Пзк.
- мотриси:
30011-5+30012-3 и 30013-1+30014-9 бяха на гара Пловдив.
30019-8+30020-6
10112.
31011-4+31012-2 на гара Пловдив.
- локомотиви:
06080-6 с тов.влак на гара Пазарджик.
07064-9

43518-0 на гара Пловдив.
44001-6

44060-2 докара в ПО 8612 с 15-минутно закъснение.
44130-3

44132-9

46205-1

- мотриси:
30011-5+30012-3 и 30013-1+30014-9 бяха на гара Пловдив.
30019-8+30020-6

31011-4+31012-2 на гара Пловдив.

43 518 с този лъскав покрив май е излязъл наскоро от ГПР.




Съвсем достатъчно са, но голяма част от машините им залежават по огради и депа в чакане на ремонти, които се отлагат поради очакваната приватизация на дружеството, та затова се говори за наем на локомотиви от Румъния, който междувпрочем ако чак толкова беше зле положението, вече трябваше да е факт, но уви, не е. Извод:denbul написа:061 мисля че е за ПП,но не е излязла от ремонт.Ако за ТП машините бяха в достатъчност,нямаше да се мислят варианти за наем от Румъния на локомотиви...

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Актуална информация от днес , 29-ти април.
- локомотиви:
44060-2
1621.
44132-9
1625.
45155-9
30245.
45169-0
30118(*).
61006-3 и зад него 52211-0 на гара Пловдив.
- мотриси:
10021-7+10022-5 и зад нея 10023-3+10024-1 бяха на 1641.
10047-2+10048-0
81206.
30017-2+30018-0 първо обслужи 82206 , след което и 82210.
30021-4+30022-2
82226 / 82227.
31001-5+31002-3 първо обслужи 82205 , след което 82208 / 82209 , а накрая бе и на 10264.
31015-5+31016-3
10112.
(*) Клип при заминаването на 30118 ще пусна в съответната тема.
- локомотиви:
44060-2

44132-9

45155-9

45169-0

61006-3 и зад него 52211-0 на гара Пловдив.
- мотриси:
10021-7+10022-5 и зад нея 10023-3+10024-1 бяха на 1641.
10047-2+10048-0

30017-2+30018-0 първо обслужи 82206 , след което и 82210.
30021-4+30022-2

31001-5+31002-3 първо обслужи 82205 , след което 82208 / 82209 , а накрая бе и на 10264.
31015-5+31016-3

(*) Клип при заминаването на 30118 ще пусна в съответната тема.

Вчера говидяхме и го снимахме, Сашо и Наско имат снимки, като се наспят ще ги качат.
Информация
Модератори