Такова даNikss написа:Вероятно има в предвид, че е било ARmz.![]()

Информация от днес, 24 април:
КПВ 10203 с лок. 44 058
; 4 вагона - две ексДБ и две 74-ки
КПВ 60293 с ЕМВ 30 - учудващо от гара София имаше 50-60 пътници...
БВЗР 2611 с лок. 44 137; 6 вагона - пет 63-ки + синият бюфет
БВ 7620 с лок. 44 058 ; 4 вагона ексДБ серия 45......
КПВ 20203 с ЕМВ 32 145/146 ; от София с населеност 70%, въпреки работния ден.
БВ 2640 с лок. 44 141 ; 3 вагона
ПВ 70101 с лок. 45 173 ; 4 вагона ексДБ 45
МБВ 460 с лок. 44 121 ; 4 вагона - ексДБ 43, 50-ка, ексДБ 43, румънка (като 50-ката беше ревизирана с номер 11 50 - 038).
БВ 4611 с лок. 44 065 ; 6 вагона (4Б+1A+1Бдс), както следва: 18-метров инвалиден, 74-ка, първокласна 40-ка, 74-ка, 50-ка и 40-ка (само че второкласна с номер 20 40 - 035). В първите вагони имаше доста хора, но отзад в 40-ката беше спокойно и даже от Мездра до София пътувах на спокойствие сам купето.
БВЗР 1620 с лок. 44 060 ; 3 вагона - две 40-ки и една 50-ка
ПВ 20103 с лок. 45 176 ; 4 вагона от влак 1650
БВ 7622 с лок. 45 147 ; 4 вагона - две ексДБ, 74-ка, 50-ка
БВ 2615 с лок. 44 096 ; 4 вагона
От видяното днес искам изразя възхищението си за увеличения състав на влак 4611, който вече се движи с четири второкласни вагони. Последният вагон беше номериран като "4", което означава, че вече по ПКВ този влак отново е предишния си състав. Ако вагонът беше извънредно пуснат като допълнителен, щеше да бъде номериран като "21". Ашколсун, машала! Поне Дунавът вече е оправен!

КПВ 10203 с лок. 44 058

КПВ 60293 с ЕМВ 30 - учудващо от гара София имаше 50-60 пътници...

БВЗР 2611 с лок. 44 137; 6 вагона - пет 63-ки + синият бюфет
БВ 7620 с лок. 44 058 ; 4 вагона ексДБ серия 45......
КПВ 20203 с ЕМВ 32 145/146 ; от София с населеност 70%, въпреки работния ден.
БВ 2640 с лок. 44 141 ; 3 вагона
ПВ 70101 с лок. 45 173 ; 4 вагона ексДБ 45
МБВ 460 с лок. 44 121 ; 4 вагона - ексДБ 43, 50-ка, ексДБ 43, румънка (като 50-ката беше ревизирана с номер 11 50 - 038).
БВ 4611 с лок. 44 065 ; 6 вагона (4Б+1A+1Бдс), както следва: 18-метров инвалиден, 74-ка, първокласна 40-ка, 74-ка, 50-ка и 40-ка (само че второкласна с номер 20 40 - 035). В първите вагони имаше доста хора, но отзад в 40-ката беше спокойно и даже от Мездра до София пътувах на спокойствие сам купето.

БВЗР 1620 с лок. 44 060 ; 3 вагона - две 40-ки и една 50-ка
ПВ 20103 с лок. 45 176 ; 4 вагона от влак 1650
БВ 7622 с лок. 45 147 ; 4 вагона - две ексДБ, 74-ка, 50-ка
БВ 2615 с лок. 44 096 ; 4 вагона
От видяното днес искам изразя възхищението си за увеличения състав на влак 4611, който вече се движи с четири второкласни вагони. Последният вагон беше номериран като "4", което означава, че вече по ПКВ този влак отново е предишния си състав. Ако вагонът беше извънредно пуснат като допълнителен, щеше да бъде номериран като "21". Ашколсун, машала! Поне Дунавът вече е оправен!


Един вагон, ама пълен! (4627)

По заявка на "БДЖ ПП" ЕООД утре, 26.04.2012 г. /Четвъртък/ са назначени влакове нр нр 7691/7692 Вн-ГО-Вн. Предполагам превозват група ученици с цел екскурзия и посещение на някакъв обект така, както беше и миналата година, с разликата, че тогава дестинацията беше Пл. В този ред на мисли вероятно съставът ще е 2 х 32 ХХХ. Някой ако може да пусне разписанието. Предварително благодаря!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
утре е назначен влак 7691 от ВД до ГО


Днес 90101 е заминал с около половин час закъснение. Причината изчакване на пътници от друг влак. 40110 е със закъснение поради липса на локомотив.

Акредитиран фотограф
Актуална информация от днес , 26-ти април:
- локомотиви:
изненадата днес - 07126-6 мъкнеше 44185-7 и 4641.
43514-9 в депо Стара Загора.
43517-2 като теглеща и 43518-0 като бутаща на тов.влак.
44094-1
8613 с поздрав от лок.бригада.
44138-6 се приготвя (за пореден път) на 10114.
44184-0
тов.влак.
44185-7
4640 с 25 минутно закъснение на Стара Загора.
45153-4
"Диана" 8641 само с 3 вагона , като ме учуди и ниската населеност - под 50 % във влака.
45155-9
8612.
45186-4 в депо Стара Загора.
45188-0 в депо Стара Загора.
45190-6
40103.
46041-0
тов.влак.
46211-9
"Сл.бряг" 8614 на Ст.Загора с +66 минути , стопени от Пловдив на +45.
46235-8
8615.
- мотриси:
30013-1+30014-9
80101.
31009-8+31010-6
10112.
31015-5+31016-3
80115 / 80235.
На тази машина попаднах на Калояновец.
За финал - един уморен форумец отдъхва заслужено на фона на залеза.
- локомотиви:
изненадата днес - 07126-6 мъкнеше 44185-7 и 4641.
43514-9 в депо Стара Загора.
43517-2 като теглеща и 43518-0 като бутаща на тов.влак.
44094-1

44138-6 се приготвя (за пореден път) на 10114.
44184-0

44185-7

45153-4

45155-9

45186-4 в депо Стара Загора.
45188-0 в депо Стара Загора.
45190-6

46041-0

46211-9

46235-8

- мотриси:
30013-1+30014-9

31009-8+31010-6

31015-5+31016-3

На тази машина попаднах на Калояновец.
За финал - един уморен форумец отдъхва заслужено на фона на залеза.

Весо, какво си направил на снимката с 46 235?
Иначе тази със залеза в бистрото е трепач.

Иначе тази със залеза в бистрото е трепач.

Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори