
И аз това се зачудих,и машината също обикновено си се прибира с 8612,а сега 40мин.стоене...
Най вероятно поради липса на локомотиви е всичко това...въпреки,че бях навън и видях влак да заминава малко преди 11ч.предполагам,че е бил 9620...а 2614 го видях да заминава навреме,очаквах да е обединен с 2612,но уви:)


Днес "Тристранната схема" 10114 беше с резонната си композиция , като освен тълпите от начална гара , добавим тези от Пазарджик и стигнем до това , че на двете 63-ки климатиците не работеха.Добре че превозната бригада съумя да отключи горните малки части от прозорците.Начело - 44138-6.
8615 с фургон + 4 надраскани вагона и прилична населеност като за работен ден.
Ето и един тов. влак , теглен от 46044-4.
За финал - "възстановка" от миналото.
8615 с фургон + 4 надраскани вагона и прилична населеност като за работен ден.
Ето и един тов. влак , теглен от 46044-4.
За финал - "възстановка" от миналото.

От днес - за втори пореден ден "Тристранната схема" бе с 44138-6 , ето снимка при излизане на 10265 от Пазарджик.
8610 бе обявен с 35 минутно закъснение.Виждате влизането на влака в гарата и близка снимка на теглещата го 44113-9.
30023-0+30024-8 обслужваше 10112.
8610 бе обявен с 35 минутно закъснение.Виждате влизането на влака в гарата и близка снимка на теглещата го 44113-9.
30023-0+30024-8 обслужваше 10112.

Тази вечер гледах 2615, но не го снимах, защото нямам камера. Е разбира се имам в джи ес ема, но после не знам как клиповете се качват в компютър, затова и никога не съм снимал. Но моят приятел varg може да отиде, той и без това всеки ден снима. Аз и без това утре имам много работа и няма как да стана толкова рано
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

Информация
Модератори