
Интересува ме информация относно как работи колелото , как се изработва , какви дефекти възникват и т.н.
Благодаря предварително за всяка оказана помощ.!
Благодаря предварително за всяка оказана помощ.!

Администратор


Администратор
Кое от турбинните колела? На хидро-съединител или трансформатор? По принцип турбинните колела се изработват по метода на центробежното леене от алуминий или чугун. Алуминиевите турбинни колела са по-неустойчиви на резки температурни промени, по-чувствителни са към резки натоварвания, в процеса на работа, крайщата на лопатките им се заоблят от създалото се триене в хидроапарата, пукат се и като цяло са проблемни. Чугунените са по-устойчиви, но и по-тежки, което води до по-нисък КПД на хидроапарата, за който са предвидени. За това, за всеки отделен случай(вид служба, за която се произвежда локомотива, прогнозни натоварвания и др.) се избира един от двата варианта.
64.19

http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... 42012232g/
Това е въпросния чертеж.Той е на чужд език но забелязах ,че е записано ситно на български - турбинно колело 55-00
Това е въпросния чертеж.Той е на чужд език но забелязах ,че е записано ситно на български - турбинно колело 55-00


Здравейте отново 
Аз бях в депо София и там ми казаха че това http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... 42012232g/
е турбинно колело на водна помпа ( серия 55 )
Изработва се чрез сложна отливка чугун , няма възможен ремонт , получава натоварвания само от водата , възможни повреди се получават при триене и разхлабване , също и при замръзване ( след което следва счупване ).
Обръщам се към вас ако е възможно да получа по подробна информация за тези неща (характеристика на турбинното колело , условия на работа , натоварвания , повреди , и малко по задълбочено в технологията за производство на турбинното колело ).
благодаря предварително за помоща

Аз бях в депо София и там ми казаха че това http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... 42012232g/
е турбинно колело на водна помпа ( серия 55 )
Изработва се чрез сложна отливка чугун , няма възможен ремонт , получава натоварвания само от водата , възможни повреди се получават при триене и разхлабване , също и при замръзване ( след което следва счупване ).
Обръщам се към вас ако е възможно да получа по подробна информация за тези неща (характеристика на турбинното колело , условия на работа , натоварвания , повреди , и малко по задълбочено в технологията за производство на турбинното колело ).
благодаря предварително за помоща

Информация
Модератори