Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно така, 078 ще спира за ГПР.
Шаблонът й в момента показва следното:
|ПР|СФ|22 06 10| :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Да, километрите за ГПР се навъртаха за около 2 години.
Сега, след като локомотивите за ПВ и ТВ се разделиха, може да се очаква, че пътническите ще спират за планови ремонти по-често.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И ако от ръководството на БДЖ ПП не съумеят да осигуряват необходимите финанси за закупуване на материалите за извършването на конкретните ремонти, броят на лок в експлоатация ще продължи да намалява, докато останат толкова, че да не може да се връзва дори 50% от заложения график... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Аз се чудя как например в депо Г. Оряховица за 2 години направиха 4 големи ремонта (на 121, 107, 117 и 197)? В депо Сф спре ли някой лок. за по-голям ремонт от подемен - край с него.. :?: :(
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Май в Софийско в района на депото трябва да има охрана от типа концлагерите от ВСВ: бодлива тел с ток, вишки с въоръжена охрана която да стреля на месо, да има строго регламентирани трасета за движение на персонала, та белким спрат кражбите на части за машините. И не на последно място нещо в горния етаж на ръководния състав. Другото което трябва да се направи постепенно във времето е изграждане на човешки условия на труд както халетата за дезирата във Варна. Това е моето мнение.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Georgi Dimitrov написа:Аз се чудя как например в депо Г. Оряховица за 2 години направиха 4 големи ремонта (на 121, 107, 117 и 197)? В депо Сф спре ли някой лок. за по-голям ремонт от подемен - край с него.. :?: :(
117 не е готова, очаквам до другия месец заедно със 105 да са готови за път. 8)
Между другото, като каза депо ГО, знаеш ли през 2003 и 2004 г. какво е било положението? Като сега, с разликата, че всички локомотиви са били за капитален ремонт, за който технологичното време при нормална работа е около 4 месеца и притиснати са работели светкавично (части и пари естествено е имало) и КР се е правел за не повече от 1 месец, сега нещата са зле и в ГО и Р, които бяха лидери в ремонта и поддръжката на електровозите. :?
Като не се отпускат пари, няма как да стане, това е.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Съгласен съм, просто се чудя как едното депо прави СР и КР, а в другото стигне ли електровоза за такъв ремонт го режат? Софииските Р-ки чакат ремонти с години (072,073,080,083.....и т.н.), а тези на ГО ги правят за няколко месеца. И като стана дума за проточени ремонти се сещам за 44 142. Преди да отиде за Стара Загора стоя в изолация поне 5-6 години...!! :( А сега освен гореизброените спират и още локомотиви за големи ремонти. Много скоро Сф ще остане почти без локомотиви :( ! И според мен на тези локомотиви които спират за КР или СР ще им се направи по някое друго ГПР (като на 44 100) или ПР като 140 и 146 и ще ги пуснат :(
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами ГО и Р също имат спрени за СР и КР локомотиви, чакащи вече няколко години, та не е съвсем цветущо положението и при тях.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

Добра новина, от 2-ри май, започват работа по 44 101.
Фен на влаковете в България!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ма как така започват? Тя трябва вече на 80-90% да е готова :?: :roll: :o :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нали бяха я правили донякъде и после спрели? Или се отнасяше за друга машина?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За нея се отнасяше, но доколкото си спомням е стигнала до боядисването + довършителните работи = максимум 2 седмици и трябва да е напълно готова. :roll: :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Nikss написа:За нея се отнасяше, но доколкото си спомням е стигнала до боядисването + довършителните работи = максимум 2 седмици и трябва да е напълно готова. :roll: :?
Тя ще стане 44-003 с унгарска модернизация
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Пълни глупости.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45-170 написа:
Nikss написа:За нея се отнасяше, но доколкото си спомням е стигнала до боядисването + довършителните работи = максимум 2 седмици и трябва да е напълно готова. :roll: :?
Тя ще стане 44-003 с унгарска модернизация
Ще стане, ама когато пръдне квачка и измъти кон... :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация