

Интересни моменти имаше днес при пътуването на форумската група от Димитровград към Пловдив.
Това намаление между Димитровград и Ябълково , заснето на 16-ти март , вече го няма.
Новите светещи табла на гара Първомай вече работят - тук и тук.
Реших да фотографирам отблизо механизма на една стрелка и ето какво се получи.
На следващите фотографии виждате осигурителната инсталация на гара Първомай.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
За финал 2 въпроса за тази гара: (по - лесен) познайте коя е и (по - труден): с каква цел е направен и за какво служи последния коловоз , като обърнете особено внимание на неговата дължина.
Това намаление между Димитровград и Ябълково , заснето на 16-ти март , вече го няма.
Новите светещи табла на гара Първомай вече работят - тук и тук.
Реших да фотографирам отблизо механизма на една стрелка и ето какво се получи.
На следващите фотографии виждате осигурителната инсталация на гара Първомай.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
За финал 2 въпроса за тази гара: (по - лесен) познайте коя е и (по - труден): с каква цел е направен и за какво служи последния коловоз , като обърнете особено внимание на неговата дължина.

Кой ще си държи осите на гара в полето?
Ябълково е това.
Не мога да преценя колко е дълго парчето зад стрелката. Изглежда съвсем мъничко, но е много смачкано от перспективата и предполагам има поне 10-15 метра - достатъчно за ДМ-ка или някой влекач. Глухия коловоз пък е предпазен - охранява текущия път от самопридвижване на ДМ-ката или там каквото е гарирано на парчето и по правилник трябва да е с дължина поне 50 метра.
Та в крайна сметка това странно на пръв поглед развитие е гаражен коловоз.
Ябълково е това.
Не мога да преценя колко е дълго парчето зад стрелката. Изглежда съвсем мъничко, но е много смачкано от перспективата и предполагам има поне 10-15 метра - достатъчно за ДМ-ка или някой влекач. Глухия коловоз пък е предпазен - охранява текущия път от самопридвижване на ДМ-ката или там каквото е гарирано на парчето и по правилник трябва да е с дължина поне 50 метра.
Та в крайна сметка това странно на пръв поглед развитие е гаражен коловоз.

Тодор е написал принципно за какво трябва да служи.
В действителност това парче (след стрелката) е дълго не повече от 10 метра , при което влязло превозно средство там , няма да може стрелката да се обърне , тъй като ще я настъпи.И на всичко това форумците се дивихме и чудехме.Типичиен пример за пари , похарчени на вятъра.
В действителност това парче (след стрелката) е дълго не повече от 10 метра , при което влязло превозно средство там , няма да може стрелката да се обърне , тъй като ще я настъпи.И на всичко това форумците се дивихме и чудехме.Типичиен пример за пари , похарчени на вятъра.
И аз си мисля нещо подобно - възможно е насипът да се премахне и линията да се продължи.Само че накъде , не мога да кажа , тъй като в близост няма предприятие.За изтеглителна отсечка също е невъзможно.Иначе ефектът от цялото това нещо е нулев.
С думи е трудно да се опише , истински комичният ефект може да се почувства , когато се види наживо.
С думи е трудно да се опише , истински комичният ефект може да се почувства , когато се види наживо.


Синия апарат нов вид телефонна централа ли е? в ляво се вижда старата телефонна централа.
http://www.foto.bg/data/7809/Photos_0307.jpg
http://www.foto.bg/data/7809/Photos_0307.jpg

Администратор
Информация
Модератори