Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Много приятни снимки от които се информирам за развитието и ремонтите в НКЖИ и т.н.
Благодаря!

ПП.Много моля, без да се засяга някой, ама научете най-после...
здание... (а не сдание)
сграда...(а не зграда)
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Сега до Първомай се движи всичко с електровози ли? :?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Влаковете се движат с дизелови локомотиви.Товарните влакове са МДТВ и няма как да се движат с електровози защото след Димитровград линията не е електрифицирана.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересни моменти имаше днес при пътуването на форумската група от Димитровград към Пловдив.
Това намаление между Димитровград и Ябълково , заснето на 16-ти март , вече го няма.
Новите светещи табла на гара Първомай вече работят - тук и тук.
Реших да фотографирам отблизо механизма на една стрелка и ето какво се получи.

На следващите фотографии виждате осигурителната инсталация на гара Първомай.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.

За финал 2 въпроса за тази гара: (по - лесен) познайте коя е и (по - труден): с каква цел е направен и за какво служи последния коловоз , като обърнете особено внимание на неговата дължина. :D
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Предполагам за складиране на оси?
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Кой ще си държи осите на гара в полето?
Ябълково е това.

Не мога да преценя колко е дълго парчето зад стрелката. Изглежда съвсем мъничко, но е много смачкано от перспективата и предполагам има поне 10-15 метра - достатъчно за ДМ-ка или някой влекач. Глухия коловоз пък е предпазен - охранява текущия път от самопридвижване на ДМ-ката или там каквото е гарирано на парчето и по правилник трябва да е с дължина поне 50 метра.
Та в крайна сметка това странно на пръв поглед развитие е гаражен коловоз.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

А дали не е свързано с подстанцията на заден план.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По мое мнение на това парченце май и ДМ-ка няма да може да влезе. :roll:
С други думи смятам, че само са хвърлени пари на вятъра. Ако греша, уточнете каква е всъщност целта на построяването му. :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тодор е написал принципно за какво трябва да служи.
В действителност това парче (след стрелката) е дълго не повече от 10 метра , при което влязло превозно средство там , няма да може стрелката да се обърне , тъй като ще я настъпи.И на всичко това форумците се дивихме и чудехме.Типичиен пример за пари , похарчени на вятъра.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ако в парчето не може да се побере нищо, то е напълно безсмислено, освен... да е подход към бъдещ клон.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И аз си мисля нещо подобно - възможно е насипът да се премахне и линията да се продължи.Само че накъде , не мога да кажа , тъй като в близост няма предприятие.За изтеглителна отсечка също е невъзможно.Иначе ефектът от цялото това нещо е нулев.
С думи е трудно да се опише , истински комичният ефект може да се почувства , когато се види наживо. :lol:
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Синия апарат нов вид телефонна централа ли е? в ляво се вижда старата телефонна централа.
http://www.foto.bg/data/7809/Photos_0307.jpg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да и той е част от МКЦ-то.Старият апарат се е оказал ненужен , но го държат за всеки случай , както на Септември въпреки това си имат и това. :lol: За резерва. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това синьото е комбинация от телефон и УКС. Явно ще махат старата система.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Гледам сега на снимките на @rexkos...
Табелите за въздушна междина на Поповица са заменени с такива за преминаване с изключен ГВП, каквито по нашите правилници няма.

Сигурно след като се усети някой, ще се появят и табели за сваляне на пантографа.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация