Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

disell написа:Изобщо не са толкова различни и двата са с GTO-тиристори което автоматично ги прави от едно поколение също така при проектирането и производството на двата модела активно участва компанията ABB.
искаш да кажеш и на 3 те модела понеже и Евроспринтера RENFE 252 също е с активно участие от страна на ABB и също така е с GTO-тристори и 3 те локомотива са близки но 92 и 252 са най близко една до друга като поколение

Изображение
за справка гледай тук
http://www.vialibre-ffe.com/pdf/5934_Locomotora_252.pdf

това впрочем като се замисля е доста интересно
The provision of two pantographs was a Eurotunnel requirement, as was the duplication of most electrical systems onboard, to ensure that any electronics failures did not leave a train stranded within the tunnel. Electric Train Supply was incorporated within the design to heat the proposed Nightstar stock.
Темпераментни момиченца са някъде мярнах че момиченцата са в лошо състояние прекарали доста време в долапите но както се казва ще поживеем и ще видим
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Kато цяло тези локомотиви малко или много произлизат от серия 120 на DB и тези три модела са наследници именно на нея.Естествено най-съществената разлика е в ходовата част която мисля е чисто английско производство защото изобщо не ми прилича на нито един континентален модел независимо кой е той-СИМЕНС, АЛСТОМ , БОМБАРДИЕ и т.н.
Публикувай отговор

Обратно към “Други превозвачи | Other rail carriers”

Информация