Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Да, 242 първа навъртя бройката и сега е с нова камера. За заключването не го знаех, че проуча допълнително.
Чудесен повод да не зачитам паяците :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа: Чудесен повод да не зачитам паяците :D
Абе то и аз си мислех, че пантографите на 46 са по-яки и нямат чупене (по-скоро ще съборят КМ), ама се оказа друго... :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От тези на 32 и 30/31 по-здрави не съм видял у нас.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Честно казано до сега и аз не съм чупил на 46-та пантограф, но се надявам и да не чупя.. че е гадно качването.

Иначе 32 рулз. :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:От тези на 32 и 30/31 по-здрави не съм видял у нас.
За 32 може, не съм им голям фен и не съм ги проучил в детайли, а и не съм чувал за счупени тояги, но на 30/31 не са ли алуминиеви? Доколкото знам за 4 г. експлоатация има немалко потрошени. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

с 30-та серия се опитаха да съборят бетонния мост в Пловдив и почти успяха, а на п-фа само беше сгъната каретката.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Една оригинална почти беше влязла с едната пръчка в дизеловото хале в СФ. Следите обаче остават :)
205 отново върви.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:на 30/31 не са ли алуминиеви?
Алуминиеви са, ама колкото има на 32 счупени, толкова и на 30/31. Един от опитите за минаване под моста в Пловдив завърши само с леко посукана каретка, която после даже стигна да София.

Най афиф излезнаха сръбските пантографи на 33 и първите 46 200. Или по-точно - правени са за нормална експлоатация "вдигаш сутрин, сваляш вечер", а не падни-стани. Затова и на 46 200 се изпочупиха за няколко месеца, а на 33 повечето удържаха по 10-15 години - на ЕМВ традиционно почти никъде не се сваля.

На 46 205 се оказа изгорял транзистор за включващия вентил на ГВП на една платчица на самия прекъсвач, която отговаря за включването на ЕПВ-то и изключването му около 1 сек след включване на камерата (затова при включване се чуват две прещраквания). Ефектът е, че ГВП получава оперативно напрежение, но не включва.
Мнения: 4
Регистриран на: Чет Мар 15, 2012 5:21 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от didoman »

А защо тук не ги оставят постоянно, ами има "падни - стани"?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Защото много хора ги е страх от "добре нивелираните" паяци по КМ и на никой не му се качва на покрива. Иначе казано "страх лозе пази"
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Аз сега като се замислих - от 3 счупени пантографа - 3 са в отклонение, но нито един не е на паяк. :D
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Да пожелаем попътен вятър на 46235, тази вечер е планувано да обслужи МБВ 292.
46205 отлежава в Бс за еластичен съединител.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация