Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

какво не се знае оксижен
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Вероятно ще я правят, защото има остатъчна стойност от ГПР и не е толкова изгоряла.
Затова се хванаха да правят и 161 и 188 като се удариха, а 152 и 156 бяха и двете на много километри и с протоколи и ги бракуваха.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

44 179 днес след 2610 спира, ще се разковачва цялата, ще се търси от къде дава земно ( на двете групи вече ).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Голяма мистерия с това земно.
10 пъти я правят и нищо и няма, като подкара влак се съдира да го дава.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Дошло е писмо в депо СФ (което не съм го видял с очите) за разкомплектоване на 44072, 073, 075, 080, 083, 143 и 148. След разкомплектоването им ще бъдат подадени за рязане.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Много жалко за 080 най-вече.. мислех, че тя поне ще остане.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То тези машини се водят на холдинга. Същото е и положението със 163,165 и 166. Водели са на холдинга и си ги искали да ги продадат за скраб. В ДЦА били я вкарали 166 за ГПР. Сега са я изкарали и като питаш някой, всеки казва, че ще ярежат. Щура работа.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А какво ще стане с климатика на 080? Няма ли да го демонтират и прехвърлят на някоя друга машина?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Те и на 152 демонтираха климатика но не се появи на друга маш.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

За 166 и аз го чух това, че ще я режат. 163 и 165 работят към ПТП.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е как така ще я режат, като си е напълно окомплектована? :o
Що се отнася до сф машини, предвидени за рязане, нека режат и като стане пак удар както с 44 161, ще ми дирят кош от Трънчовица :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Като стане удар като 161 - явно ще режат и ударените. Новите шефове направо "реформираха" БДЖ - от здрави локомотиви в течен метал. Егати реформата.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нека, нека - тамън повечко донори - чисти сметки. :evil:
Е тия верно тотално е*аха майката на всичко, уроди. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Ами явно така са решили : Машините без остатъчна стойност ( демек счетоводно напълно амортизирани ) се отписват като актив , бракуват и нарязват . Да речем след година започват да реват с цяло гърло : Няма машини , ЕК дайте пари да си купим машини !!!

Това е за ППП .

За ПТП друг ще му мисли тогава .
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

За 166 все по-упорито се говори, че ще се реже. 165 и 163 са с лицензи за ПТП.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация