Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak
Локомотиви BR 41

Мнение от LALich »

Може ли някой да ми каже локомотив BR 41 има ли аналог на серия в БДЖ? Предварително Благодаря!
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:
Re: Въпрос за -BR 41

Мнение от muri83 »

LALich написа:Може ли някой да ми каже локомотив BR 41 има ли аналог на серия в БДЖ? Предварително Благодаря!
имаш ли някаква снимка да го видим :roll:
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

http://www.railwaypassion.com/?cid=164&spid=55

Ето тук са дадени всички парни локомотиви на БДЖ, идентични на експлоатирани в Германия серии.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор
Re: Въпрос за -BR 41

Мнение от Tramway »

LALich написа:Може ли някой да ми каже локомотив BR 41 има ли аналог на серия в БДЖ? Предварително Благодаря!
Локомотивите немска серия 41 нямат аналог в България. Единствено колоосната им формула 1-4-1 (Mikado) е като на нашите серии 01.00, 02.00 и 20.00, и туй е единствената прилика. Друго нищо общо нямат с нашите.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

ето снимки ако това е локоматива за които става дума
http://www.hfkern.de/Vorbild/D41_018v3.JPG
http://de.academic.ru/pictures/dewiki/5 ... ssfurt.jpg
http://www.oehlerfoto.de/bilder/br41_05.jpg
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Туй е 41. На първата снимка 41.018 е рециклиран и му е поставен котел от серия 03, също тъй той е един от 40-те машини от серията, преустроени на пълни мазутки. На втората и третата снимка 41.1144 е в оригиналния си вид.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Аз го имам на ел. модемче
http://www.eurorailhobbies.com/item_pic ... T12459.jpg
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Мойто моделче е по-голямо.
Машина 41.105, собственост на SSN - Rotterdam, пълна мазутка.
От време на време я карам. Снимките тук са в депото на SSN от октомври 2005г, Подготвяме се заедно с 01.1075 за излизане за атракционен влак Rotterdam - Arnhem - Duisburg - Duesseldorf - Aachen - Maastricht - Rotterdam.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Нямах време за повече и по-хубави снимки, трябваше да прикачим двете машини и на 12:00 да сме на поста.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Безкрайно съм Ви благодарен.Да сте живи и здрави!!!!
Мнения: 57
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 2:19 pm
Местоположение: София

Мнение от misan_71 »

Много успешна реконструкция на локомотивите от серия 41 е направена в ГДР. На 80 локомотиви от тази серия от 1961 година започва подмяната на парните им котли. Една от причините за това е ,че старите котли са произведени от стомана ST47К,която се оказва неподходяща за парни котли и благодарение на това са станали няколко котелни експлозии. Новите парни котли са със сизцяло заварена консрукция и са снабдени с камера за доизгаряне в пеща,която увеличава нейната нагрявна повърхност. Това значително подобрява паропроизводството на котела. Модернизираните локомотиви от серия 41 също така са снабдени със смесителен водоподгревател,който дава много по добри резултати от повърхостния водоподгревател Кнор. В резултат се получава много успешен универсален локомотив,с които се обслужват не само пътнически и товарни ,но и бързи влакове в планинските участъци. Въпреки това,в средата на 70-години,бързото навлизане на дизелова и електрическа тяга причинява спирнето на тези локомотиви. В началото на 80-години рязкото поскъпване на петролните продукти предизвика един от най голямите поводи за радост за любителите на парната тяга в ГДР. Около двадесет локомотива от серия бяха върнати в редовна експлоатация в депо Заалфелд. Тази радост продължи до 1988 година,когато и последния локомотив от тази серия бе загасен.
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43
misan_71 пише че смесителния водоподгревател който поставят на серия 41 в ГДР (същия поставят и на останалите модернизирани серии там) са значително по-добри от повърхностните Кнор. Основния показател е диапазонната температура на подгряване на подаваната в котела вода - та колко е тя за повърхностния който се слага по рождение на 41 (нявярно същия модел на всички германски локомотиви преди войната, и такива и на закупените от нас) и на смесителния в ГДР. Ако не е много добър защо в ФРГ маи го ползват и след войната и на новите модели.
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43
Всъшност на някои нови и модернизирани локомотиви в DB поставят смесителни прегреватели - каква етяхната средна температура?
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация