Днес в 4611 стана доста интересна ситуация.Влакът потегли от Горна с населеност под 50% , но от гари като Левски и Плевен се напълни , а след Мездра имаше превостоящи в коридорите , тъй като тълпите , слезли от 70101 бяха невиждано големи.Невъзможността за предвижване вътре в композицията стана очевидна , понеже хората поставиха огромните си сакове и багажи в коридора и седнаха върху тях , така че кондукторката с мъка се провираше да проверява билети.Сред многото въздишки , се чуваха недоволни коментари защо не се пусне допълнителен вагон , след като много добре се знае колко хора се прибират в неделя.......
..... и всичко това , което описах се отнася само за първите два второкласни вагона.В първата класа населеността бе около 80% , а в последния второкласен вагон бяхме по 3-ма , най - много 4-ма в купе.Аз пътувах сам от ГО чак до М , където се качиха 3-ма младежи - момче , пътуващо от Руска Бяла в София по работа и две момичета от Враца за Пловдив.Аз се изненадах и ги попитах защо не ползват директния "Пловдив" , известен като "Белият кон" , а момичетата тъжно ми отговориха , че билетите за този влак вече не са по джоба им.Освен това изтъкнаха 2 важни причини - от една страна точно в неделя 3-те вагона на 1623 се препълват още от Враца , а от друга - часът на пристигане в Пловдив е доста късен , затова избирали да пристигнат по - рано , посредством 70101 - 4611 - 8615.
За финал - вижте хората , които чакаха 4611 на Червен бряг.
Да уточня - не всички са пътници.Имаше ок.3-ма-4-ма изпращачи , един или двама бяха посрещачи , както и рък. движение.
..... и всичко това , което описах се отнася само за първите два второкласни вагона.В първата класа населеността бе около 80% , а в последния второкласен вагон бяхме по 3-ма , най - много 4-ма в купе.Аз пътувах сам от ГО чак до М , където се качиха 3-ма младежи - момче , пътуващо от Руска Бяла в София по работа и две момичета от Враца за Пловдив.Аз се изненадах и ги попитах защо не ползват директния "Пловдив" , известен като "Белият кон" , а момичетата тъжно ми отговориха , че билетите за този влак вече не са по джоба им.Освен това изтъкнаха 2 важни причини - от една страна точно в неделя 3-те вагона на 1623 се препълват още от Враца , а от друга - часът на пристигане в Пловдив е доста късен , затова избирали да пристигнат по - рано , посредством 70101 - 4611 - 8615.
За финал - вижте хората , които чакаха 4611 на Червен бряг.
Да уточня - не всички са пътници.Имаше ок.3-ма-4-ма изпращачи , един или двама бяха посрещачи , както и рък. движение.
Добре, че вече му пуснаха и трети второкласен вагон, иначе щеше да бъде пълен хаос още от Горна Оряховица.
Иначе вече и 4612 се движи с три второкласни вагона. Причината за това е, че вагонът от 4627/2626 вече вместо на Дунава, отива на 460. Тази седмица махнаха ексДБ-то София - Букурещ на 460/461 и остана само румънката, а в определени дни на 460 два вагона не достигат и затова се дава допълнителен за вътрешно съобщение. Общата равносметка е, че сега 460 е с 3 вагона (два за вътрешно - eдиният е за 4627, а другият чак за 383 + румънката за Букурещ), а 461 е с 2 вагона (един за вътрешно от влак 382 + румънката от Букурещ).
Иначе вече и 4612 се движи с три второкласни вагона. Причината за това е, че вагонът от 4627/2626 вече вместо на Дунава, отива на 460. Тази седмица махнаха ексДБ-то София - Букурещ на 460/461 и остана само румънката, а в определени дни на 460 два вагона не достигат и затова се дава допълнителен за вътрешно съобщение. Общата равносметка е, че сега 460 е с 3 вагона (два за вътрешно - eдиният е за 4627, а другият чак за 383 + румънката за Букурещ), а 461 е с 2 вагона (един за вътрешно от влак 382 + румънката от Букурещ).
Един вагон, ама пълен! (4627)
Идентичен на 4611 ужас се разигра в 8615 , само че за целия влак.Композицията след фургона включваше второкласна 50-ка , exDB от серия 45 с общите седалки , смесена "АВ" 40-ка и още една 45-ца.След Подуяне в купейните вагони имаше правостоящи , а след Искър - в exDB-тата хората бяха прави и в предверията.
Изненада ме и големият брой пътуващи за Стара Загора - само в нашето купе бяха двама.
Изненада ме и големият брой пътуващи за Стара Загора - само в нашето купе бяха двама.
Последно промяна от VESO на Пон Апр 02, 2012 1:01 am, променено общо 1 път.

Добре де кога се очаква да пристигнат първите вагони от румъния
та да се приключи с този ужас.Преди седмица пътувах с 2626 и въпреки големия състав наеленоста беше над 70% което за нощен влак е малко дискомфортно 


Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Ама не са се върнали.

А някой знае ли какво ще се прави по тях защото ако само за една боя можеха и вдряново да я ударят.И ако модернаторите предценят нека отделят мненията за тези вагони в отделна тема и внея да се пускат мнения и коментари за вагоните които ще се ремонтират в Румъния.Много ми е интересно ако някой има информация за модернизацията да я сподели,интерисува ме също и ако се модернизират в нова серия ли ще преминат,какво включва въпросната модернизация и всичко свързано с тези вагони 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Целта им беше да се направят колкото се може повече вагони за отрицателно време. Предполагам затова са се обърнали и към румънския завод
Аз не вярвам оттам да дойде нещо по различно от обиковенна ревизия, но все пак надеждата умира последна. Може пък да са помислили за някоя и друга 74 ка да се модернизира и замести скопените 63 


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Този ли беше?
Вагонът е тип "Bbds".А колкото до това , че е "служебен" , редовно правят този номер с цел никой да не влиза вътре.Глупости отвсякъде.
Вагонът е тип "Bbds".А колкото до това , че е "служебен" , редовно правят този номер с цел никой да не влиза вътре.Глупости отвсякъде.
Да, вагонът уж се води служебен. Преди 4 години се опитах да вляза в същия вагон в същия влак и отново същият резултат - нимой! 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Много е ценен този вагон.Трябва не да се позлати , а "поплатини".
Марио обаче знае как да се оправя с такива кондуктори , които окупирват вагона най - безцеремонно.Някои от нас помнят какво се случи на форумската среща в Червен бряг преди години , когато бригадата на "Зл.пясъци" беше "завзела" единия инвалиден , а представителите на "Транспортна полиция" - другия.

Марио обаче знае как да се оправя с такива кондуктори , които окупирват вагона най - безцеремонно.Някои от нас помнят какво се случи на форумската среща в Червен бряг преди години , когато бригадата на "Зл.пясъци" беше "завзела" единия инвалиден , а представителите на "Транспортна полиция" - другия.
Информация
Модератори