Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изкарването от къде? Не навсякъде може да има КМ, което изисква поддържането на ДЛ и когато маневрената работа е само за един локомотив, той следва да е дизелов.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

61 008 и 61 019 са повредени и са случаен ремонт в депо Дупница.
61 004 днес след влак 50132 в депото са размразявали някакъв клапан на покрива, сега ще потегля с 50135. 61 007 днес са я оставили на петричани за връзките. Напоследък често въртят машините между македонките и връзките, за да може да се проверяват в депото. Случва се да удрят камъни и плуговете провисват. И друго, понеже не достигат машините, вместо да почива една 61 от влак 50135 на Петрич и чак на другия ден да се връща начело на 5624, те я пускат изолирана до Дупница вечерта и на сутринта поема 50133. Значи, ако се пусне 50136 (бившия 50134), се спестява една машина.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
61-012

Мнение от dido73 »

Днес стажантската 61-012 печели пачки след като преди два дни два тиристора я предали. Ще поработи вероятно в Сф гарова маневра.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А 003 в момента някой знае ли къде се намира? Понеже не прочетох досега нищо за нея.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На 01.03.2012г ще докарат от ПО на самоход 61014 в ПД за ПР. То ПД не смогват да оправят СФ маш та чужди ще правят :lol:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

В Пловдив никога не са се правили големи ремонти на 61-ва серия, но преди се пращаха в ГО сега са решили че ще е в Сф
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

61 015 днес след влак 5626 трябва да спре за подемен ремонт.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

61002 еотремонтирана и ще печели като са свалили части от 61014.
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Някой има ли информация за 61 011? :roll:
Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Последно я видях на 7-ми февруари т.г. на центр. София.Дойде на 2-ри коловоз , постоя малко и тръгна обратно.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

61 011 работи по 5-та линия.
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Мерси!
Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Напоследък забелязвам една врътка с патиците по 5-та линия.61-00-цата , докарала 50260 , отива на 5621.Точно това се случи на 10-ти март с 007.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това се случва, когато няма втора патка.
Ако има две машини, втората излиза за 5621, а от 50260 се прибира.

Същото важи и за вечер с 5626 и 50263.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:61002 е отремонтирана и ще печели като са свалили части от 61014.
Не сме свалили, а сме обезкостили :!: Бившия траф на 61-002 когато гръмна подаде високо на електрониката в двата котвени регулатора и регулаторите на СМ и 80% от платките издимяха буквално. Късото в платките отиде до крайните усилватели и изгоряха импулните трафчета, а импулсните изгориха управленията на котвените тиристори. При това горене изгоряха кабелите на дъната на касетите на двата котвени регулатора в електрониката. Имаше и един изгорял преобразовател от централното захранване. Всичко това се взе от 61-014:
  1. 4 котвени тиристора + 4 за 61-012(с протеклия котвен изправител)
    4 импулсни трафа
    80% от платките на електрониката
    2 броя касети за котвените регулатори
    2 преобразувателя от централно захранване(за 61-002 и 61-015)
    тягов трансформатор
За щастие късото в регулаторите на СМ не повреди импулсни трафчета за тиристорите на СМ и силово нямаше повреди.
След едноседмичното ни разкарване с бусчето Сф-Пд-Сф, успяхме да я съживим и на 28-ми 61-002 заработи нормално.
Този дето ще поправя ~ 40 броя платки от електрониката и 2 броя преобразувателя от централното захранване, жална му майка :!: Има и 10-на насъбрали се рекдина за СМ и R-спирачка на купчина та и жална му таткова :lol:
Втория повреден преобразувател от централното е от 61-015.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”

Информация