Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има. Малките са за дреболии и реостат при 44/45.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Интересно. Защо ли са монтирали тогава на 184 такива.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За реостат е голямата розетка на 44/45, каквато няма на 43.
Останалите са за отопление на кабините и други дреболии.

А на 42 184 двете големи работеха, даже набирах позиции от там.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Малко офтопик. Дали някъде са останали кабели за СМЕ ?
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

В паспорта на локомотива има схеми пълен комплект /поне докато беше в Русе/ , който се интересува може да провери а и за поддръжка не е била проблем.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

KRAKOMOBILA написа:Малко офтопик. Дали някъде са останали кабели за СМЕ ?
В ГО има.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

42 184 - красавицаааа!!! Пу-пу да не са й уроки :D Г-н Евстатиев, благодаря за прекрасната снимка! Ще се радвам ако понякога когато колегите я засичат по време на своите пътешествия също я щракват :P

П.С. Ако някой успее нека да й направи няколко снимки и в профил и анфас :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето още една снимка на красавицата от мен:
Изображение
64.19
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Така неестетически са вапцали емблемата отпред, че не се чете кой е оператор. Така омазана отдалече изглежда като жалузи на въздухопровод.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Недомислието на ЖПЗ да няма врата откъм помощника... някак странно ми се вижда. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Това е целенасочено . Да не може да избяга. :lol:
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Недомислие защото не работите на тях. Много по-уплътнени са кабините по този начин.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Също като теснолинейните ни локомотиви.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От снимката на Марио прави приятно впечатление , че логото на БДЖ върху 184 е боядисано в различен цвят от лентата и се откроява.При повечето машини се боядисва наред и логото се "замазва".А от по - старите снимки съм забелязвал , че кошът се е боядисвал с различен цвят от рамата.Така през 1999 г. бях заснел 45155-9.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Такава е била оригиналната разцветка.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация