Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Като не се отпускат пари за ремонти с какво да се направят. Лок спират за голями ремонти но се пускат да вървят с извършени по малки ремонти. Пример е 44100. Лок спря за КР но му извършиха извънредно ГПР5 където го няма никъде по книгите. И новите мотриси вървят с една камара неизправности понеже няма резервни части и за тях.

46 242 написа: Крайно време е тези дараци да се извадят от експлоатация. Все минавате метъра, с много късмет, но рано или късно играчката ще стане плачка. Твърдо съм убеден в това.
Не съм съгласен. Ако от Подуяне не бяха преустроили тези два прословути локомотива 44001 и 002 без разрешението на "Шкода",защото реално тези локомотиви са собственост на тази фирма Чехите нямаше да ни отрежат за резервни части и да надуят цените на макс на същите.

Чакай сега машините са си наши, за кво да им искаме разрешение! Купи си кола опел и си смени двигателя с фордов да речем и кво от опел ще ти туряп по-високи цени за частите, щото без позволение си правил промени по колата си??!??

Дo колкото си спомням по договор май беше че до изтичане на експлоатационния им срок не може да се правят промени (модернизации) освен от Шкода... или нещо такова ако не бъркамWOLFMX написа:Добре,моля ви обяснете ми така,че да разбера защо аджеба ще ни отрежат за части и ще надуват цените им,защото не разбирам? Явно нещо бъркам,четох тук във форума нещо,явно съм чел недочел.![]()
![]()
Защото даваме техните локомотиви на световнонеизвестната Кончар да ги търбуши и модернизира.
Николай може да си сложи двигател Форд на Опела, но ще е един от 10 000, а тук става дума за цяла серия локомотиви.
А отделно от по-рано има напрежение с чехите заради няколко 43 300 и 42 100, на които пише "Произведено в България".
Реално Шкода не може да ни държи сметка какво правим с нашите си локомотиви, но с право се сърдят и могат да ни откажат части или да надуят цените.
А експлоатационния срок на 44 104 и 145 беше отдавна изтекъл към 2004 г.
Николай може да си сложи двигател Форд на Опела, но ще е един от 10 000, а тук става дума за цяла серия локомотиви.
А отделно от по-рано има напрежение с чехите заради няколко 43 300 и 42 100, на които пише "Произведено в България".
Реално Шкода не може да ни държи сметка какво правим с нашите си локомотиви, но с право се сърдят и могат да ни откажат части или да надуят цените.
А експлоатационния срок на 44 104 и 145 беше отдавна изтекъл към 2004 г.
Последно промяна от bdz46 на Чет Мар 29, 2012 1:07 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори