Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

144 била почти готова според думите на хора от ремонта.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Миналия месец изобщо не изглеждаше да е готова за съжаление. Най тъпото е, че машините на оградата в ПД сигурно ще се режат а можеше да вземат един кош и да сменят табелките. Нито щяха да дават пари за силов кабелаж нито за оперативен.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

От коя страна е горяла 158? Откъм проходния или не проходния коридор?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Открих снимка от мястото на инцидента. :idea:
http://www.prikachi.com/images/84/4572084r.png
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ако само от тази страна е така, то значи че е горяла от страната на тяговия трансформатор.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Ако бяха запецнали в междугарието- примерно в острата крива 50, щеше да стане интересно.... Как върви пожарна по релси и чакъл :lol: Крайно време е тези дараци да се извадят от експлоатация. Все минавате метъра, с много късмет, но рано или късно играчката ще стане плачка. Твърдо съм убеден в това.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Като не се отпускат пари за ремонти с какво да се направят. Лок спират за голями ремонти но се пускат да вървят с извършени по малки ремонти. Пример е 44100. Лок спря за КР но му извършиха извънредно ГПР5 където го няма никъде по книгите. И новите мотриси вървят с една камара неизправности понеже няма резервни части и за тях.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

при пробите миналата седмица 158 е стигнала до Мездра изток и е дала газ,явно и след това е имала някъкав проблем.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изображение
Изображение
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

46 242 написа: Крайно време е тези дараци да се извадят от експлоатация. Все минавате метъра, с много късмет, но рано или късно играчката ще стане плачка. Твърдо съм убеден в това.

Не съм съгласен. Ако от Подуяне не бяха преустроили тези два прословути локомотива 44001 и 002 без разрешението на "Шкода",защото реално тези локомотиви са собственост на тази фирма Чехите нямаше да ни отрежат за резервни части и да надуят цените на макс на същите.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Чакай сега машините са си наши, за кво да им искаме разрешение! Купи си кола опел и си смени двигателя с фордов да речем и кво от опел ще ти туряп по-високи цени за частите, щото без позволение си правил промени по колата си??!??
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Добре,моля ви обяснете ми така,че да разбера защо аджеба ще ни отрязват за части и ще надуват цените им,защото не разбирам? Явно нещо бъркам,четох тук във форума нещо,явно съм чел недочел. :?: :roll: :shock:
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

WOLFMX написа:Добре,моля ви обяснете ми така,че да разбера защо аджеба ще ни отрежат за части и ще надуват цените им,защото не разбирам? Явно нещо бъркам,четох тук във форума нещо,явно съм чел недочел. :?: :roll: :shock:
Дo колкото си спомням по договор май беше че до изтичане на експлоатационния им срок не може да се правят промени (модернизации) освен от Шкода... или нещо такова ако не бъркам
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Да,да именно. Това имах впредвид,но не го оформих правилно. Благодаря. :) Значи това ли е или?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защото даваме техните локомотиви на световнонеизвестната Кончар да ги търбуши и модернизира.
Николай може да си сложи двигател Форд на Опела, но ще е един от 10 000, а тук става дума за цяла серия локомотиви.
А отделно от по-рано има напрежение с чехите заради няколко 43 300 и 42 100, на които пише "Произведено в България".

Реално Шкода не може да ни държи сметка какво правим с нашите си локомотиви, но с право се сърдят и могат да ни откажат части или да надуят цените.

А експлоатационния срок на 44 104 и 145 беше отдавна изтекъл към 2004 г.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация