
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
На пробите е имала проблем с АТП-то. От това, което се говори снощи е задействала 008 и 009 и е имало "бум". През това време на нас ни се разтресе машината на няколко пъти поради силни колебания в напрежението на контактната мрежа. Добре, че не бяхме закъснели повече, иначе нямаше да мръднем от Лакатник.
Последно промяна от 42 072.9 на Сря Мар 28, 2012 12:37 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Снощи говореха в депото, че е задействала 008 и 009. Обезточили са и при повторното задействане е почнала да дими. Не сме били там и не знаем какво точно е станало та сега само гадаем. Всичко зависи къде е пробива. Примерно на 44081 като счупиха панвтограф мазувирите и пантографа падна на покрива явно е бил под напражение още и е прогорил дупка на покрива. Нищо чудно и на казана на трафа да се е образувала дупка. Ще се види.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Тук е интересно да се отбележи, че пожарната инсталация на 44 не е домислена. Инсталацията е монтирана на тавана където се намират само железа и ламарини. Според мен е трябвало да я съсредоточат на пода под дъските и около дъното на трафа. Поради липсата на пари за резервни части компресорите на лок текат, около трафовете има пропуск на трансформаторно масло, на пода също се намират кабелните канали. То не се сцежда а си седи в машинното. При евентоален пожар и задействане на праховата, тя само забелва машинното. Огъня под дъските и под трафа продължава да си гори. Предишната фреонова инсталация, вероятно е имала голям ефект но сегашната прахова не.
Последно промяна от 44142 на Сря Мар 28, 2012 1:03 pm, променено общо 2 пъти.
Инфото което имам аз е, че е задействала 008 и 009 между ПС и входния и още тогава е започнала да пуши. По инерция са влезнали в гарата и вече се е усещала горещина от към трафа.
За сведение - на мен като 44 078 ми задейства 008 и 009 повторно не е включван локомотива, но трафа пушеше. Явно сме имали късмет, че беше студено и не е тръгнало и маслото.
За инсталацията - има препоръки от комисията разследващата произшествието с 089 да бъде преработена - тъй като както описа Иван - в момента не е много ефикасна.
За сведение - на мен като 44 078 ми задейства 008 и 009 повторно не е включван локомотива, но трафа пушеше. Явно сме имали късмет, че беше студено и не е тръгнало и маслото.
За инсталацията - има препоръки от комисията разследващата произшествието с 089 да бъде преработена - тъй като както описа Иван - в момента не е много ефикасна.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори