Не, очакваме сътресения в БДЖ тези дни и всичко там е по-ниско от тревата...r0n1s1z3 написа:Има ли развитие по въпроса с 42 077.8 ????


Акредитиран фотограф

Администратор
Бъдещето е неясно, защото никой не се нае да издаде заповед за започване на възстановяването при все, че всичката необходима документация бе подготвена, направиха се огледи и оценки, има описи и протоколи. Няколкото пъти, в които се налагаше да влизам лично при Пенчо Попов темата бе една и съща - 42 077.8, но нищо реално не се случи, въпреки, че на обещания едва ли не машината вече се възстановяваше. С това се убедих, че в България не е достатъчно само желание, трябва да има и разбиране от отсрещната страна. Ако зависеше от мен, тая машина щеше да прави вече компания на 64.19 в Дряново... Но уви, машината за ГОЛЯМО СЪЖАЛЕНИЕ все още е на БДЖ!
64.19

Вероятно влизания при Недев ще са вече излишни. Той запушва "дупки", а 42 077.8 ще му се види "дупка".lok45111 написа:Няколкото пъти, в които се налагаше да влизам лично при Пенчо Попов темата бе една и съща - 42 077.8, но нищо реално не се случи, въпреки, че на обещания едва ли не машината вече се възстановяваше.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

При Недев не знам - той грам не е в час... около 16-ти ще се видя с Владимиров... и стискайте палци преди това тези, които ме пращат там да са му казали, каквото трябва... след това ще лаем в медиите, ако и там не стане освен да си ударим по една "злобарка" кой с лявата, кой с дясната друго няма каквоdido73 написа:Вероятно влизания при Недев ще са вече излишни. Той запушва "дупки", а 42 077.8 ще му се види "дупка".lok45111 написа:Няколкото пъти, в които се налагаше да влизам лично при Пенчо Попов темата бе една и съща - 42 077.8, но нищо реално не се случи, въпреки, че на обещания едва ли не машината вече се възстановяваше.


Акредитиран фотограф

Администратор
В престоящия брой на "ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" очаквайте скандални разкрития за безхаберието на БДЖ спрямо локомотив 42 077.8, невиждани манипулации, задкулисни игри и опити за компрометиране на проекта за нейното възстановяване. Безхаберие, продължило две години и показващо позорното отношение на БДЖ към собствената си история!
64.19

Администратор
Преди минути излязох от среща с Йордан Недев, където бе засегната и 42 077.8. Неговите думи бяха, че ако има конкретни и обосновани предложения с добре структурирана юридическа рамка, няма пречка, железопътно-историческите НПО да поемат инициативи по възстановяването или запазването на единици музеен подвижен състав. Но Недев каза и още нещо, за което е прав - редно е институциите, насочени към историята на България, напр. Министерство на културата, да вземат също нещата присърце. БДЖ е превозвач, който има други дейности и цели и една от насоките е, музейната дейност да се извади от структурите на БДЖ, обясни още Недев.
64.19
Не виждам защо Недев да е прав по следните причини:Mario Evstatiev написа:Но Недев каза и още нещо, за което е прав - редно е институциите, насочени към историята на България, напр. Министерство на културата, да вземат също нещата присърце. БДЖ е превозвач, който има други дейности и цели и една от насоките е, музейната дейност да се извади от структурите на БДЖ, обясни още Недев.
1. Атракционните пътувания са сериозно печаливши, както е посочено в темата за парните локомотиви
2.Действащите музейни локомотиви се поддържат и съхраняват в депа на БДЖ и от персонал на БДЖ. Може би трябва да направим депа към Министерството на културата?
3. Персоналът на музейните локомотиви не е постоянно зает с тях, а през по-голямата част от времето си изпълнява задачи с други дейности на БДЖ. Може би и те трябва да се преназначат към Министерството на културата???
4. В развитите западни страни има частни депа и линии с действащи музейни локомотиви и вагони, но там хората са готови да дадат по 10 евро за вход на човек и по 40 евро на човек за 15-20 мин пътуване (данните са от музея Strashoff до Виена). Тук това е невъзможно. В Полша например почти всички музей и действащи парни локомотиви са към PKP Cargo.
Отговорът на Недев е типичен отказ на висш чиновник и не виждам нищо положително в него.

Наистина пълна простотия...
Ако чакаме един скулптор (Вежди) да ни оправя техническите аспекти на историческите експонати, значи някои съвсем са се "бъгнали".
Според мен се проявава стандартния начин на мислене и действие на бюрократа - "Колкото по-преча на другите, толкова по ценен съм аз, значи няма да ме измести някой млад и напорист и ще си взимам заплатата още дълго!"

Ако чакаме един скулптор (Вежди) да ни оправя техническите аспекти на историческите експонати, значи някои съвсем са се "бъгнали".
Според мен се проявава стандартния начин на мислене и действие на бюрократа - "Колкото по-преча на другите, толкова по ценен съм аз, значи няма да ме измести някой млад и напорист и ще си взимам заплатата още дълго!"



напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Информация
Модератори