Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

r0n1s1z3 написа:Има ли развитие по въпроса с 42 077.8 ????
Не, очакваме сътресения в БДЖ тези дни и всичко там е по-ниско от тревата...
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Локомотив 42.077.8 в депо Русе вече с твърде неясно бъдеще.
1. 42.077.8
2. 42.077.8
3. 42.077.8
4. 42.077.8
5. 42.077.8
6. 42.077.8
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Бъдещето е неясно, защото никой не се нае да издаде заповед за започване на възстановяването при все, че всичката необходима документация бе подготвена, направиха се огледи и оценки, има описи и протоколи. Няколкото пъти, в които се налагаше да влизам лично при Пенчо Попов темата бе една и съща - 42 077.8, но нищо реално не се случи, въпреки, че на обещания едва ли не машината вече се възстановяваше. С това се убедих, че в България не е достатъчно само желание, трябва да има и разбиране от отсрещната страна. Ако зависеше от мен, тая машина щеше да прави вече компания на 64.19 в Дряново... Но уви, машината за ГОЛЯМО СЪЖАЛЕНИЕ все още е на БДЖ!
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Няколкото пъти, в които се налагаше да влизам лично при Пенчо Попов темата бе една и съща - 42 077.8, но нищо реално не се случи, въпреки, че на обещания едва ли не машината вече се възстановяваше.
Вероятно влизания при Недев ще са вече излишни. Той запушва "дупки", а 42 077.8 ще му се види "дупка". :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

dido73 написа:
lok45111 написа:Няколкото пъти, в които се налагаше да влизам лично при Пенчо Попов темата бе една и съща - 42 077.8, но нищо реално не се случи, въпреки, че на обещания едва ли не машината вече се възстановяваше.
Вероятно влизания при Недев ще са вече излишни. Той запушва "дупки", а 42 077.8 ще му се види "дупка". :lol:
При Недев не знам - той грам не е в час... около 16-ти ще се видя с Владимиров... и стискайте палци преди това тези, които ме пращат там да са му казали, каквото трябва... след това ще лаем в медиите, ако и там не стане освен да си ударим по една "злобарка" кой с лявата, кой с дясната друго няма какво :evil:
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Като го чух през седмицата в интервюто му в сутрешният блок на БТВ и като каза, че до една година железницата ще бъде на печалба много ми е чудно как ще стане това.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В престоящия брой на "ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" очаквайте скандални разкрития за безхаберието на БДЖ спрямо локомотив 42 077.8, невиждани манипулации, задкулисни игри и опити за компрометиране на проекта за нейното възстановяване. Безхаберие, продължило две години и показващо позорното отношение на БДЖ към собствената си история!
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Преди минути излязох от среща с Йордан Недев, където бе засегната и 42 077.8. Неговите думи бяха, че ако има конкретни и обосновани предложения с добре структурирана юридическа рамка, няма пречка, железопътно-историческите НПО да поемат инициативи по възстановяването или запазването на единици музеен подвижен състав. Но Недев каза и още нещо, за което е прав - редно е институциите, насочени към историята на България, напр. Министерство на културата, да вземат също нещата присърце. БДЖ е превозвач, който има други дейности и цели и една от насоките е, музейната дейност да се извади от структурите на БДЖ, обясни още Недев.
64.19
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Пълна простотия!
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

Mario Evstatiev написа:Но Недев каза и още нещо, за което е прав - редно е институциите, насочени към историята на България, напр. Министерство на културата, да вземат също нещата присърце. БДЖ е превозвач, който има други дейности и цели и една от насоките е, музейната дейност да се извади от структурите на БДЖ, обясни още Недев.
Не виждам защо Недев да е прав по следните причини:
1. Атракционните пътувания са сериозно печаливши, както е посочено в темата за парните локомотиви
2.Действащите музейни локомотиви се поддържат и съхраняват в депа на БДЖ и от персонал на БДЖ. Може би трябва да направим депа към Министерството на културата?
3. Персоналът на музейните локомотиви не е постоянно зает с тях, а през по-голямата част от времето си изпълнява задачи с други дейности на БДЖ. Може би и те трябва да се преназначат към Министерството на културата???
4. В развитите западни страни има частни депа и линии с действащи музейни локомотиви и вагони, но там хората са готови да дадат по 10 евро за вход на човек и по 40 евро на човек за 15-20 мин пътуване (данните са от музея Strashoff до Виена). Тук това е невъзможно. В Полша например почти всички музей и действащи парни локомотиви са към PKP Cargo.
Отговорът на Недев е типичен отказ на висш чиновник и не виждам нищо положително в него.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Наистина пълна простотия...
Ако чакаме един скулптор (Вежди) да ни оправя техническите аспекти на историческите експонати, значи някои съвсем са се "бъгнали".
Според мен се проявава стандартния начин на мислене и действие на бюрократа - "Колкото по-преча на другите, толкова по ценен съм аз, значи няма да ме измести някой млад и напорист и ще си взимам заплатата още дълго!"
:evil: :evil: :evil:
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация