Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От кривата преди Яхиново до входния сигнал на гара Дупница изцяло се сменя горното строене, в т. ч. се пресява старата баластова призма и се досипва нов баласт.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Еее браво,този участък отдавна плачеше за ремонт.Новите ЕМВ-та като минаваха оттам човек имаше усещането,че влакът ще се обърне в реката :lol: А скоростта в участъка каква се предполага,че ще бъде?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Вероятно 70 км/ч.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Колеги съфорумци някой може ли да ми даде малко повече информация за сп.Яхиново? Минавайки оттам съм останал с впечатление,че преди сегашната спирка е била гара с коловозно развитие (има видими остатъци от баластовата призма най-малкото)и е обслужвала намиращото се отсреща предприятие както и че е била използвана за обръщане на съставите през триъгълника намиращ се зад нея.Някой ако има повече информация нека я сподели.Благодаря предварително :)
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация