Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

plastikat написа:И пак да попитам .............Защо се затри ЛВЗ и кой го позволи?
Защото няма търсене на тази услуга! Пазара го позволи. Ти кой очакваше? ЛВЗ нямаше други клиенти освен БДЖ. След като БДЖ вече не е клиент на ЛВЗ и завода не си е намерил други клиенти....какво очакваш? Никой нарочно не го е затрил.
То единствения клиент на ЛВЗ - БДЖ е под въпрос дали ще го бъде, ти се чудиш кой го бил позволил.
Кой позволи БДЖ да бъде полузатрито? Е същия е позволил и ЛВЗ да бъде затрито. Не е живо същество. Това са обективните икономически и финансови причини. Намалени товари, липса на ТПС и ВПС поради липсата на финанси за ремонтирането им и т.н.
ЛВЗ като искат да съществуват и да печелят трябваше да спечелят DB Shenker и БЖК и да ги отнемат от Кончар.
Значи до някъде сами са си виновни, че не са привлекли нови клиенти, а DB Shenker и БЖК са добри клиенти.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Това, че нещо не се е счупило след като не си му извършил ремонт, не значи, че такъв не му е нужен.
Да, един трансформатор може и да не гръмне на втория ден след ПР вместо КР, но целта на капиталния ремонт е трафа да издържи до следващия такъв, а не след година или две да даде газ.
А то и без ПР може - само с ГПР.
ПР за разлика от ГПР не е фиктивен ремонт, ако това визираш. Целта на КР може да е трафа да изкара до следващия такъв, обаче аз поне не съм чувал за машина, която да не е имала проблеми с трафа в тоя промеждутък, който не е никак малък - трябва да излезе от КР в Чехия, та да стигне до следващ, макар, че с нашата зверска експлоатация пак е съмнително да изкара толкова много.
Що се отнася до ЛВЗ - ами БДЖ можеше достатъчно работа да осигури с ремонта на ЕМВ и всички серии ЕЛ (дори и 43), но предпочетоха вместо да има нормална жп компания да има една развалина. :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Чакайте малко !
Никой не е станал шеф на БДЖ с цел да го съсипе ! Просто всички са искали да откраднат възможно най-много , а съсипията е следствие на всичко това !
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Началото на разсипията започна с продаването на завода,,ЛВЗ,, от ,,БДЖ,, преди повече от десет години.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Иван Иванов написа:Началото на разсипията започна с продаването на завода,,ЛВЗ,, от ,,БДЖ,, преди повече от десет години.
Аз си мисля, че като самостоятелна структура и добри управници ЛВЗ можеше да е център на извършване на големи ремонти за всички превозвачи и за съвременни видове ТПС. Но в тези икономически условия само много ентусиазирани собственици биха опазили ЛВЗ. Дори Кончар са с толкова намаляла дейност, че си спомнят сладко за хубавите 1100 левови заплати от 2005-2008г.
И БЖК вече не вкарват често локомотиви (само за големи ремонти). Карат докато вървят и после в насипно в Кончар. DBS също не вкарват често - имат си пункт за ТП-та в Пирдоп.
БДЖ съвсем не вкарват локомотиви. Само разни големи ремонти на синята тяга огрява кончаристите, като те правят само ревизия на електроника и част от оборудването. Механика, силово оборудване и др. си го правят в Пд.
При тази промишлена база на ЛВЗ, наистина е жалко че не работи. :?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

От промишлената база на завода останаха само голи , с изпочупени стъкла , течащи покриви и без всякакво оборудване цехове. Никой не си поставя за цел/от собствениците / чрез труда да се постигне благоденствие на държавата. Иначе собствениците бяха и са с ,,Български Имена ,, но до там и само толкова с отношението си към държавата наречена България. Американският вариант за съсипване на България в действие. ЛВЗ не е казино - залагаш ,печелиш и в малките часове на нощта се прибираш с печалбата с джоба. Ремонта най малко изисква технологично време, както житото се сее есента а се жъне на другата година през лятото.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Техническото време може да се съкрати чрез наемане на достатъчно количество квалифицирани работници и използване на съвременни машини и съоръжения. Ясно е, че с 3-ма човека персонал и два крана няма как да стане бързо..
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Квалифицираните кадри искат пари. А в Русе професионалната гимназия по жп транспорт се закри - а от там излизаха не лоши специалисти.
Преди няколко години имаше проект ако не се лъжа на GM за модернизация на дизеловите локомотиви на България и Румъния и бяха избрали ЛВЗ. Проекта както се досещате пропадна.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

44 085.9 да не е излезнала от ПР, гледам утре е писана на 1622- 27
Фен на влаковете в България!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Има някаква грешка, 44 185 трябва да е.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Каквато намерят утре, такава ще върви, но със сигурност не 44 085.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Печатна грешка ще е.Вместо нулата - единица. :lol:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

44100 ще върви със 130км/ч за сметка на 44085.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Още е шаблонирана за 100 km/h.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

151 къде изчезна ? Седеше заедно със 157 в депото, но нещо я хвана липсата. Да не е в Пд ?
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация