
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Тия са нередовни. Слагат нов траф и то на 25kV, след като от 0154 може да се вземе напрежение пропорционално на напрежението на 0151. Ако въпросния цифров електромер не може да направи едно превеждане, както с коефициента на електромагнитния електромер....егати техниката.44142 написа:Това е трафа за дигиталния електромер. Преди 7-8 години сложиха на 146 и 151. На 151 след изпушване го демонтираха.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Акредитиран фотограф

45-149 се води към Мездра,затова там я спират за КР44142 написа:45149 незнайно защо са я прехвърлили към Мездра при положение, че има ALS. 45178 пък са я прехвърлили към СФ. Много аномалий в това жп. 45149 днес обслужи влак 20111 до Мездра и спря за КР. Ако разпишат протокол за надпробег ще тръгне иначе не.

Решението го казах доста отдавна. За да не се стига до окончателно спиране, да се ограничат ремонтите до ПР, както е при серия 42/43. И без друго ЛВЗ вече не играе, а депата, както е видно, поради недостиг на персонал и липса на пари и части не смогват. Това е единственият изход от кризата. Щом дори в ГО и Р не смогват, положението е много лошо. 
Някой може би ще каже, че така локомотивите често ще спират за ремонт, но да не забравяме, че тази година първа доставка серия 45 стават на 30 години, откакто са в експлоатация, а най-старите 44 тази година правят 37. Мисля, че с това често ремонтиране (стига да се осигуряват и части) техническата надеждност ще се поддържа в умерени граници.

Някой може би ще каже, че така локомотивите често ще спират за ремонт, но да не забравяме, че тази година първа доставка серия 45 стават на 30 години, откакто са в експлоатация, а най-старите 44 тази година правят 37. Мисля, че с това често ремонтиране (стига да се осигуряват и части) техническата надеждност ще се поддържа в умерени граници.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Като мушнати гайди вика...
Тодоре, за капитален ремонт се изискват много повече време, ресурси, средства и части. Само за пример, последния КР на лок 43 в ЖПЗ е извършен в края на 2002 г. - т.е. вече повече от 9 години с извършване на ремонти до ПР се движат почти без да оставят влакове (редки случаи) и продължават да обслужват, въпреки, че са прехвърлили 40 години (първа доставка). А и това предложение не е за дългосрочен план, а докато се постабилизира положението откъм финанси, персонал и наличен подвижен състав на Холдинг БДЖ - не, че ще е много скоро, ама при това положение до 10 години ще са останали има-няма 10 магистрални Шкоди от почти 200.

Тодоре, за капитален ремонт се изискват много повече време, ресурси, средства и части. Само за пример, последния КР на лок 43 в ЖПЗ е извършен в края на 2002 г. - т.е. вече повече от 9 години с извършване на ремонти до ПР се движат почти без да оставят влакове (редки случаи) и продължават да обслужват, въпреки, че са прехвърлили 40 години (първа доставка). А и това предложение не е за дългосрочен план, а докато се постабилизира положението откъм финанси, персонал и наличен подвижен състав на Холдинг БДЖ - не, че ще е много скоро, ама при това положение до 10 години ще са останали има-няма 10 магистрални Шкоди от почти 200.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Това, че нещо не се е счупило след като не си му извършил ремонт, не значи, че такъв не му е нужен.
Да, един трансформатор може и да не гръмне на втория ден след ПР вместо КР, но целта на капиталния ремонт е трафа да издържи до следващия такъв, а не след година или две да даде газ.
А то и без ПР може - само с ГПР.
Да, един трансформатор може и да не гръмне на втория ден след ПР вместо КР, но целта на капиталния ремонт е трафа да издържи до следващия такъв, а не след година или две да даде газ.
А то и без ПР може - само с ГПР.
Информация
Модератори