Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Nikss написа:Нека, та да направят грамотно ГДВ 2013. :idea: :arrow:
Блаженни са верващите .Амин :!: :!: :!:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Новата система на 44 179 отново работи - изгорял предпазител на захранването.Изображение
Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ще е интересно да покажете по време на движение какво отчита. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Толкова ли не може да се инсталира български език? :shock:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ще се направи на български. Още не е пуснато в редовна експлоатация.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

В крайна сметка върши ли някаква работа на машиниста ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Значи пак ще се налеят пари за глупости. Чудесно.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Върши работа на вазовци да гледат какво прави машиниста на път.
...което по принцип е добре, стига да няма дребнави заяждания за превишение с 0,5 км/ч или по-дълбоко задържане.
От кутията в шкафа излизат бая кабели, следят се също двата пантографа, ГВП и контактора за ВО, има и автономно захранване от собствена батерия в случай, че централното отпадне.
Връзката е през мрежата на Виваком.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Всичко ни е чудо и приказ, та до такива системи опряхме. Мисля, че това е наложително единствено за дизелите.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Мнения: 26
Регистриран на: Съб Дек 10, 2011 1:18 am
Местоположение: Ловеч

Мнение от lokomotiv_lovech »

на пръв поглед е доста обнадеждаваща,дано да има 100% КПД
Само който нищо не прави той не греши
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Типичен статус-контролер с интегриран трансфер на данни към централен компютър. Ако показва динамични данни ще е по-добре, но и така става. В Унгария също го имат.
64.19
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

то не бяха алкатели ериксони сега и това чудо същата работа върши един електромер със сим карта
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
45 146.8 трансформатор 35kv/100v
Този кютук за какво е ?
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация