

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Че 221 е нова-нова е спор няма.Тя е последната засега модернизирана от Кончар.За нещастие обаче кончаристите прибират по 950 х.евро за локомотив след което вършат работа по него за не повече от 600 х.,т.е. не ги доизпипват,а ги оставят на произвола на съдбата.БДЖ не следи това и заради това 46 200 са излагация.

Администратор
В действителност нещата са доста по - лоши дори. Качеството на българската модернизация май е по - лошо и от това на хърватската. Неплътни кабини, ненивелирани врати, които се затварят със сериозен удар и др. Тук вече не може да се обвинява "Кончар", а трябва да се обвинят нашите калпазани. Няма да споменавам това, че трансформаторите се ремонтират в "Централна енергоремонтна база - София", която буквално си оставя ръцете и от там идват и другите проблеми. Освен тия факти допълнително все още нерешените кусури с буксуването и инверторите определено водят до пълен срив на качеството на 46 200.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Не съм съгласен аз. Машината като излезе беше много зле, доста преди теб успях да чуя коментари от хора, които са пътували с нея. Въпросът е друг. Дори и да са оправили уплътненията на вратите и още да не е дала проблеми с трафа, то определено има много неща за доизкусуряване.44142 написа:Не съм съгласен с някой от изброените неща. 46211 е най плътната 462 от БС маш. Вратите се блъскат яко защото са прекалили с уплътненията. 211 до момента не е дала проблеми с трафа.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Каквото и да се изкаже ясно е, че все ще има хвалебствия към сините машини. Но това ви пречи да виждате многото дефекти по тях. А те са именно от спестените пари при модернизацията. Просто плащаш малко и получаваш малко. Относно трансформаторите - 46 211.9 все още не е имала проблеми, но за тази сметка другите машини минаха по три - четири ремонта на трафове - говоря за новите 46 235.8, 46 242.4 и т.н. Явно е, че в ЦЕРБ нямат ефективен качествен контрол и от там идва и калпавия ремонт. Или зависи от партидата вложени материали. Трафовете на 46 238 и 46 229 са правени в Загреб доколкото знам, на сръбските 444 трафовете си ги правиха сърбите. Друго особено в качеството на модернизацията е сравнително многото повреди, които даде 46 221.8 още след пускането си - дори имаше време да залепне ЛК.44142 написа:Възможное и да са били калпави преди уплътненията. От както тръгна лок вратите си се затварят с трясък а това не е до лоша нивелация.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
44142 написа:Трафовете на всички освен 211 и 221 са правени в хърватска. По въпроса за 221 трябва да е имало слаб натиск щом е залепнал контактора.
Не е така. На 46 235 и 46 242 трафовете ги правиха в ЦЕРБ. Освен тях, на 46 208 трафа вече е минал през същото място. За 46 211 и 46 221 е ясно, че там са им правени, то няма къде. На мен разбирач ми го е казвал, че проблема с ЦЕРБ-овия ремонт и модернизация на трафа идвал най - вече от калпавото пренавиване и недоброто полагане на изолацията. На 46 219 и 46 243 е 100% сигурно, че трафовете са правени в Хърватска. Още повече, че те най - много издържаха. И една интересна подробност. Трафа, монтиран на 46 235 след гърмежа му през Лято 2004 е от 46 204, а този на 46 235 сега е май на 46 242. Едно тотално объркване.
64.19

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор
Информация
Модератори