Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Мотриса FIAT , БДЖ 24-01

Мнение от shotik »

Когато бях в ПЖИ бях един от тези ,които подържаха мотрисата ,смяна на накладки ,които са с феродо,реглаж по спирачката,в помощ на преподавателя при ремонт на агрегати,външно миене и др.Тогава съм направил тази скица с разположение на купета,кабини на машиниста .Двигателите бяха от ШКОДА,имаше радиостанция ,покриваща цялата страна,купета за спане -единични и двойни,в средата голяма маса и столове,барче с напитки,персийски килим.

http://shotik.snimka.bg/other/lokomotiv ... 8.26487726
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Taзи мотриса за какво се е ползвала?
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
24-01

Мнение от shotik »

Tя беше собственост на Министерство на транспорта и с нея обикаляха на проверки и др,както сега се ползва 19-01.Имаше и друга в депо София ,номер не помня,имало писано в книгата на Деянов.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

В книга на Деянов от 2006 е описано за историята на мотриси серия 04/24/14. През 1989 възстановяват 14 007.8, която е и единствената останала. Общо са били доставени 8 от предвидените 12.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Марио я е снимал отблизо.Дали обаче е успял да заснеме и вътре , не знам.
Аз я снимах отдалече на 14-ти юни 2009 г. в база Илиянци.Това бе и последният дом на мотрисата.
Saruman написа:.........През 1989 възстановяват 14 007.8, която е и единствената останала. Общо са били доставени 8 от предвидените 12.
Номерът е 14008-7.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

В отвратително разграбен и помлян външен и вътрешен вид е!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

А тайно се надявах да може да се "откупи" от БДЖ, да се въстанови за атракционни влакове и клубни или форумни събития!!!
Просто нямам думи!!!
1.
Изображение
2.
Изображение
3.
Изображение
4.
Изображение
5.
Изображение
6.
Изображение
7.
Изображение
8.
Изображение
9.
Изображение
10.
Изображение
11,
Изображение
12,
Изображение
13,
Изображение
14,
Изображение
15,
Изображение
16,
Изображение
17,
Изображение
18,
Изображение
19,
Изображение
20,
Изображение

Снимките са от май месец 2011г.

За съжаление не се намери някой които да я въстанови, съхрани и т.н.
Ако довечера ударя от тотото бих го направил, но не знам къде ще си я прибера... :evil: :evil: :evil: :evil:
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

И последната от най- дълго доставяната, малка серия ПС е унищожена. :(
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снимките са потресаващи.....
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Преди да я дадът на НК"ЖИ" изглеждаше къде, къде по-добре.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Преди да я дадът на НК"ЖИ" изглеждаше къде, къде по-добре.
Неправилно съхранение на продукта... :lol: Булгаристан гиби!
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация