Мнения: 2
Регистриран на: Пет Юни 02, 2006 9:09 am
Здравейте ! Имам няколко въпроса относно бг влаковете . Знам , че сигурно това не е точното място за задаване на въпроси , но от по-горните форуми нищо не ми говори :oops: .

Предвижда ли се скоро да се купят нови влакове и съответно нови вагони , или поне да се помодернизират . Видях вчера в сайта на БДЖ , че можеби ще вземат 2-ра ръка вагони от западна Европа . Това вярно ли е ? И ако ще има закупуване на нови влакове и вагони , бихте ли ми дали някакви снимки или докъде ще превозват пътници ? И имате ли снимнки от купета 1 и 2 класа , защото ми трябват да сравнение . Благодаря предварително
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Юни 02, 2006 9:09 am

Мнение от sniperbg »

И още 1 въпрос :-) . Защо на УБВ-то от София до Варна 2-та класа вагоните са салони ? Какво представляват те и защо се е стигнало до това решение ?

И защо във влаковете не работят климатиците ? През лятото такива жеги стават и неможе да се диша . Половината прозорци не могат да се застопорят , за да влиза малко въздух в копето ... Вътре е като на грил

И защо в купетата е такава мръсотия ? Нямали някои хора които да ги почистват ? Неможе влакове за Варна , Бургас и по-далечните дестинации да са в такова състояние ?

Сори за многото въпроси
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За мърсотията не мога да ти помогна.
Вагоните с купета, на които им се отварят прозорците изобщо нямат климатици. Климатици имат само и единствено рециклираните безкупейни вагони за УБВ (които наричаш погрешно салони). те са както второкласни, така и първокласни. Навсякъде в Европа тенденцията е към безкупейни вагони и те определено са на мода в момента.

Вагоните втора ръка няма да са кой-знае какво. Не знам дали си попадал на тях, но вече имаме доста такива вагони, взети от Германия. те също са безкупейни, но са разделени на три малки пътнически салона.
Ето тези имам предвид:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... alon-1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/ex-DR/By.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... _002-4.jpg
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Проблемът с мърсотията и мизерията по БДЖ идва и от културата на пътниците. Нека не забравяме, че има разни индивиди с говежди мозъци, които се качват на влак за да цапат и рушат. А за почистването на вагоните и мотрисните влакове се грижи "Предприятие за почистване и екипировка", което има поделения в цяла България. Лошото е, че т.нар. "хигиенистки" са предимно представителки на ромското общество, което не се слави с трудолюбивост. Ставам свидетел често как почистват ЕМВ в депо Подуяне. Влитат с мръсните метли, кофи и парцали и почват да мърляват. Ставал съм свидетел как с парцала за под забърсват кожените седалки на ЕМВ, които после като изсъхнат стават на петна. Между тези служителки има и съвестни, които търчат с по три - четири кофи, мъкнат три вида парцали и гюдерии и бършат изцяло салона на ЕМВ, но тези са единични бройки. Не случайно на пункта за ЕМВ в Подуяне, който е известен като "Миячката", някои колеги му лепнаха прякор "Мърлячка".
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация