Днес бв 7625 замина на време,начело с 45.155 с композиция от 4 вагона-1-50-ка,3 ексДБ-та-един смесен-43 и 2 второкласни вагона-43 и 45 серия.Населеността на влака бе около 45%.
Бистрото на 7620.7625 къде е?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Я обадете сега, вчера, 23 февруари, четвъртък, някой от форума (двама души) да е снимал ПВ 40105 от автомобилния мост в Полски Тръмбеш, при излизане на влака от града в посока село Раданово и преминаването му под моста?
Ако е някой от форума, да знам на кого съм помахал и на кого сме свирнали.

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
По принцип срещата на двата влака 40105 и 40104 по разписание е в Полски Тръмбеш, но 40104 беше закъснял и затова се срещнахме на Петко Каравелово. На главния коловоз в гара Полски Тръмбеш спря някакъв специален влак със съответната техника за транспорт и полагане на релсови звена. Композицията беше дълга от задна до предна дистанция на коловоза в гарата. Известно време преди да потеглим от Русе, видяхме въпросния влак да излиза от гара разпределителна в посока Русе-запад и от там към Горна Оряховица. Навръщане от Горна към Русе, специалния влак все още стоеше в гара Полски Тръмбеш. Със сигурност беше на някаква чужда фирма или железопътна администрация, защото и персоналът, който го придружаваше, бяха някакви чужденци. Влака се возеше от електровоз на Булмаркет.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Информация за периода 23.02 - 25.02 от пътуването ми до Павел баня и Свищов.
23 февруари:
БВ 2610 с лок. 44 094
БВ 4612 с лок. 44 120 ; 5 вагона - две 47-ци, две ексДБ, първокласна 40-ка
БВ 1622 с лок. 45 187 ; 3 вагона
БВ 3623 с лок. 44 078
БВ 5625 с лок. 45 201 ; 3 вагона - две 74-ки и 50-ка
БВ 7624 с лок. 45 147 ; 4 вагона - две 74-ки, ексДБ 45-ца и 50-ка. До Враца се движеше навреме.
КПВ 70205 с лок. 55 174, теглещ повредения ЕМВ 32 107/108, на Вц с 60 мин/з
КПВ 70220 с лок. 44 и повреден ЕМВ 33 007/008
БВ 7625 с лок. 45 155 ; 5 вагона - три ексДБ и две 74-ки. Населеността във влака беше изключително ниска като за видински влак. В първите вагони имаше малко повечко хора, но от последните два (общо и от двата) в София слязохме само 7 човека!
КПВ 50225 с лок. 45 155
КПВ 10212 с лок. 45 183
БВ 2627 с лок. 44 106 ; състав - фургон, два спални, две ексДБ, две 74-ки, първокласна 50-ка и второкласна 50-ка
БВ 8627 с лок. 45 205 ; състав - фургон, 3 второкласни (две 50-ки и 74-ка) и първокласна 50-ка
24 февруари:
БВ 8636 с лок. 44 088 ; състав - фургон, три второкласни 47-ци и една първокласна 47-ца. На СЗ с 5 мин/з.
КПВ 30240 с лок. 44 115 ; 2 вагона - смесена 43-ка и 17-ка. До Павел баня се движеше навреме.
БВ 3621 с лок. 44 121 ; 4 вагона - четири ексДБ + фургон. От Павел баня до Дъбово навсякъде навреме и без забележки. Населеност в първите вагони около 50%, в последния - едва 20-30%.....
КПВ 30242 с лок. 44 174 и същият състав като 30240.
КПВ 30254 с ЕМВ 32 131/132
БВ 4641 с лок. 44 132 ; 3 вагона - 50-ка, смесена 43-ка и 47-ца
ПВ 40104 с лок. 45 178 + лок. 44 113 и 3 вагона 47-ма серия. В Балкана като никога се движеше навреме и без забележки, а в Горна даже закова 2 минути по-рано.
ПВ 40114 с лок. 42 081 ; 2 вагона - 47-ца и ексДБ 43-ка
ПВ 40103 с лок. 45 169 ; 3 вагона - две 47-ци и 74-ка
БВ 2612 с лок. 44 202 в у-ка ВА-ГО, а от ГО до СФ с лок. 44 082. С обичайния състав - фургон, 3 второкласни (50-ка и две 74-ки) и първокласна 40-ка.
ПВ 24172/24105 с лок. 55 143 и един вагон 47-ма серия с гара на домуване "Варна". 24172 беше с населеност около 50-60%, но 24105 се напълни порядъчно, най-вече със студенти, но прави почти нямаше.
МБВ 461 с лок. 43 309 ; 2 вагона - две ексДБ 43-ки, като първото беше смесено. Първият вагон беше много пълен с населеност 80-90%, а вторият около 50%.
БВ 4612 с лок. 45 205 (+ лок. 44 111 за трасе ГО-Р за влак 4627) ; 5 вагона - 74-ка, ексДБ 43-ка, две 47-ци и първокласна 40-ка. На Левски пристигна с 8 минути закъснение, от Горна закъсня с 58 минути, поради изчакване на връзка с БВ 4640. В Русе обаче закова с 62 минути "вътрешно".
КПВ 40208 с лок. 44 138 и два вагона 47-ма серия
БВ 4640 с лок. 44 132 със 70 мин/з на ГО ; 3 вагона - две 47-ци и смесена 43-ка
ПВ 20138 с лок. 44 202 и един вагон серия 74
ПВ 40115 с лок. 44 134 ; 2 вагона - 74-ка и ексДБ 43-ка
КПВ 40217 с лок. 44 134 и замина с 35 мин/з от ГО поради липса на изправен ЕМВ. Съставът беше само с 1 вагон - 74-ка от влак 40115.
БВ 4627 с лок. 44 111 и един вагон ексДБ 43-ка и населеност около 90%.
БВ 2626 с лок. 44 065 ; състав - фургон, два спални, две ексДБ, 74-ка, смесена 43-ка, още една 74-ки и на опашката 43-ката от Русе.
25 февруари:
БВЗР 8611 с лок. 44 098 ; 7 вагона - инвалиден 80-ка, три 44-ки, бистро, първокласна 74-ка и второкласна 74-ка
БВЗР 2611 с лок. 44 121 ; 6 вагона - пет 63-ки и червеният бюфет
БВ 3621 с лок. 45 157 ; 4 вагона - две 74-ки и две 43-ки + фургон
БВ 7620 с лок. 45 171 ; 5 вагона - три ексДБ и две 74-ки
23 февруари:
БВ 2610 с лок. 44 094
БВ 4612 с лок. 44 120 ; 5 вагона - две 47-ци, две ексДБ, първокласна 40-ка
БВ 1622 с лок. 45 187 ; 3 вагона
БВ 3623 с лок. 44 078
БВ 5625 с лок. 45 201 ; 3 вагона - две 74-ки и 50-ка
БВ 7624 с лок. 45 147 ; 4 вагона - две 74-ки, ексДБ 45-ца и 50-ка. До Враца се движеше навреме.
КПВ 70205 с лок. 55 174, теглещ повредения ЕМВ 32 107/108, на Вц с 60 мин/з
КПВ 70220 с лок. 44 и повреден ЕМВ 33 007/008
БВ 7625 с лок. 45 155 ; 5 вагона - три ексДБ и две 74-ки. Населеността във влака беше изключително ниска като за видински влак. В първите вагони имаше малко повечко хора, но от последните два (общо и от двата) в София слязохме само 7 човека!

КПВ 50225 с лок. 45 155
КПВ 10212 с лок. 45 183
БВ 2627 с лок. 44 106 ; състав - фургон, два спални, две ексДБ, две 74-ки, първокласна 50-ка и второкласна 50-ка
БВ 8627 с лок. 45 205 ; състав - фургон, 3 второкласни (две 50-ки и 74-ка) и първокласна 50-ка
24 февруари:
БВ 8636 с лок. 44 088 ; състав - фургон, три второкласни 47-ци и една първокласна 47-ца. На СЗ с 5 мин/з.
КПВ 30240 с лок. 44 115 ; 2 вагона - смесена 43-ка и 17-ка. До Павел баня се движеше навреме.
БВ 3621 с лок. 44 121 ; 4 вагона - четири ексДБ + фургон. От Павел баня до Дъбово навсякъде навреме и без забележки. Населеност в първите вагони около 50%, в последния - едва 20-30%.....
КПВ 30242 с лок. 44 174 и същият състав като 30240.
КПВ 30254 с ЕМВ 32 131/132
БВ 4641 с лок. 44 132 ; 3 вагона - 50-ка, смесена 43-ка и 47-ца
ПВ 40104 с лок. 45 178 + лок. 44 113 и 3 вагона 47-ма серия. В Балкана като никога се движеше навреме и без забележки, а в Горна даже закова 2 минути по-рано.

ПВ 40114 с лок. 42 081 ; 2 вагона - 47-ца и ексДБ 43-ка
ПВ 40103 с лок. 45 169 ; 3 вагона - две 47-ци и 74-ка
БВ 2612 с лок. 44 202 в у-ка ВА-ГО, а от ГО до СФ с лок. 44 082. С обичайния състав - фургон, 3 второкласни (50-ка и две 74-ки) и първокласна 40-ка.
ПВ 24172/24105 с лок. 55 143 и един вагон 47-ма серия с гара на домуване "Варна". 24172 беше с населеност около 50-60%, но 24105 се напълни порядъчно, най-вече със студенти, но прави почти нямаше.
МБВ 461 с лок. 43 309 ; 2 вагона - две ексДБ 43-ки, като първото беше смесено. Първият вагон беше много пълен с населеност 80-90%, а вторият около 50%.
БВ 4612 с лок. 45 205 (+ лок. 44 111 за трасе ГО-Р за влак 4627) ; 5 вагона - 74-ка, ексДБ 43-ка, две 47-ци и първокласна 40-ка. На Левски пристигна с 8 минути закъснение, от Горна закъсня с 58 минути, поради изчакване на връзка с БВ 4640. В Русе обаче закова с 62 минути "вътрешно".
КПВ 40208 с лок. 44 138 и два вагона 47-ма серия
БВ 4640 с лок. 44 132 със 70 мин/з на ГО ; 3 вагона - две 47-ци и смесена 43-ка
ПВ 20138 с лок. 44 202 и един вагон серия 74
ПВ 40115 с лок. 44 134 ; 2 вагона - 74-ка и ексДБ 43-ка
КПВ 40217 с лок. 44 134 и замина с 35 мин/з от ГО поради липса на изправен ЕМВ. Съставът беше само с 1 вагон - 74-ка от влак 40115.
БВ 4627 с лок. 44 111 и един вагон ексДБ 43-ка и населеност около 90%.
БВ 2626 с лок. 44 065 ; състав - фургон, два спални, две ексДБ, 74-ка, смесена 43-ка, още една 74-ки и на опашката 43-ката от Русе.
25 февруари:
БВЗР 8611 с лок. 44 098 ; 7 вагона - инвалиден 80-ка, три 44-ки, бистро, първокласна 74-ка и второкласна 74-ка
БВЗР 2611 с лок. 44 121 ; 6 вагона - пет 63-ки и червеният бюфет
БВ 3621 с лок. 45 157 ; 4 вагона - две 74-ки и две 43-ки + фургон
БВ 7620 с лок. 45 171 ; 5 вагона - три ексДБ и две 74-ки
Един вагон, ама пълен! (4627)

КПВ 40217 с лок. 44 134 и замина с 35 мин/з от ГО поради липса на изправен ЕМВ. Съставът беше само с 1 вагон - 74-ка от влак 40115.
Изправен ЕМВ има, ама в ГО им заварили вратите, заради заповедта за спирането им.
Изправен ЕМВ има, ама в ГО им заварили вратите, заради заповедта за спирането им.
И в същото време причината за спирането им 32 119/120 се движи, та свят й се вие. 

Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори