Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Днес, към 8:30 на гара Благоевград, току-що беше пристигнал 50111 с ЕМВ 30 005/6. "Случайно" подслушах разговора между превозната бригада, движенците, транспортна полиция и няколко пътници, които искаха да пътуват с 50110. Накратко, никой не беше наясно какво става. Прев. бригада се интересуваше дали ще потеглят с 50110, рък. движ. каза, че няма проблем да ги пусне, но не се знае докъде ще стигнат. Но после се сети за телеграмата и каза, че от днес влака е отменен. Пътниците се разотидоха, а стачкуващи явно нямаше.

На 5 коловоз имаше композиция цистерни, 5 лукойлски и 3 сиви без лого, за бензин и с гара на домуване Варна.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Още една група пътници , пренасочени към автобусите.... :x
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Вчера, 18.12.11, гара Благоевград:

БВ 5621/5626 с лок. 45 157 и три второкласни - 2 74-ки и 1 50-ка.
ЛТВ 50721/50720 с лок. 07 040 и композиция от 14 цистерни и горе-долу толкова вагони за скрап.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

БВ 5621/5626 с горнооряховската 44 126 и 4 вагона. 5626 -2' на Бг.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Малко инфо от снощи , 16-ти януари.
Тъй като от новия график бе удължен маршрута на 10264 / 10267 до и от Пазарджик , реших да проверя дали е оправдано това удължаване и отидох на гарата.Влакът пристигна в състав от 2 мотриси - 30005-7+30006-5 и 30013-1+30014-9..Слязоха ок. 50 души от първата и към 20-25 от втората.След няколкото минути престой мотрисите заминаха за Пловдив точно с 5 човека , всички от които се качиха в едната от тях.
Отново напомням примерът за некадърно направено разписание в този вечерен времеви интервал - в посока Пловдив първи заминава 1625 (който на Сп надминава 10115) в 19:39.Следва 10115 в 19:57 , новият влак е намърдан в 20:10 , а след него в същата посока са 1627 (20:26) и 491 (20:55).
1627 пристигна навреме , теглен от 44134-5.От първия вагон се подаде Насковата глава и с вещи наставления ме прикани да се приближа.Както се бяхме договорили , получих новия пътеводител за 2012 г. , тъй като на касите в Пазарджик все още не е пуснат за продажба.
След заминаването на влака , потеглих към къщи.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

1627 нещо празничък ми се струва.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Че то малко ли влакове има преди/след/между него :lol: сякаш Стамболийски, Септември и Пазарджик са част от агломерация на Пекин ( Пловдив) , та наблъскали толкоз влаци :D
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Населеността действително беше ниска.А и чакащите не бяха много - ок. 6-7 души.То и предвид това колко влакове от Пазарджик се извървява преди него в рамките на 1 час е повече от логично.
Забелязвам обаче една интересна тенденция - много хора , които идват на гарата към 19:30 , за да пътуват към Пловдив не си хващат 1625 , а изчакват 10115 , който е само 18 минути след него.Сутринта по същия начин се процедира и със "Сл.бряг".От Пазарджик винаги е имало немалко пътуващи към Пловдив , но поради високата цена на билета за RБВ-то , предпочитат да изчакат 10111.Проблемът е , че градския транспорт е удобен точно за "Сл.бряг" , но слезлите твърдо стоят в чакалнята и изчакват пътническия.
Проблемите пък с градския транспорт и курсовете към ж.п. гарата станаха доста сериозни.Освен протестите тези дни срещу вдигането цената на билета (от 0.60 лв стана на 0.80 лв , което за такъв град като Пазарджик , предвид ниския стандарт на живот на голяма част от населението просто е нереално) , от 1-ви януари влезе в сила новото разписание на градския транспорт , което е доста неудобно откъм първи сутрешни и последни вечерни часове.Така например 1650 и 10251 в почивни дни могат да се хванат само с тролей , а работни и с автобус , които курсове са и първи за деня.Отпаднаха поне 3 - в 5:00 , 5:15 и 5:30 , возещи главно работниците за сутрешна смяна в индустриалната зона на града.Вечер е по - ужасно , тъй като в раб. дни последният автобус от гарата е в 21:45 , а тролей - в 22:15.Точно в 22:18 пристига 10252 и пътниците остават без всякакъв превоз.В почивни дни последният автобус е в 20:20 , следователно от "Сл.бряг" имам на разположение само тролей , който меко казано ми е малко неудобен.Като прибавим , че отпаднаха нощните курсове на тролеите за 8626 и 8627 , картинката става пълна.
И друго - не винаги градския транспорт е редовен - преди , независимо от делник или празник , след слизането от влака , отиваш на спирката и винаги имаше тролей / автобус , които да чакат.Сега в делнични дни чакаш по 10-тина минути да дойде нещо , което изнервя пътници до краен предел , особено в студени дни през зимата.В почивни дни пък е нещо ужасно , особено в късните часове.Случвало се е към 30-25 минути на спирката да няма абсолютно нищо , а веднъж чаканият от мен рейс по линия 2 пристигна след близо час.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Днес, гара Благоевград:

БВ 5621/5626 начело с 45 157 и 4 вагона (2 74B, 1 50А и 1 50B).
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Днес, гара Благоевград:

БВ 5621/5626 начело с 61 011 и 4 вагона (2 74B, 1 50А и 1 50B), като единия вагон беше окопан, чуваше се доста силно. 5621 навреме на Бг, 5626 +3'.

Сутринта за среща с 5621 от Кулата пристигна МДТВ, начело с 45 165, съставен от съчленени контейнеровози. Видях Gartner и още две марки, които не запомних . Имаше и няколко вагона с цистерни в рамка, не се сещам какъв тип са . Следобяд за среща с 5626 чакаше МДТВ с ерка начело, която беше доста далече, при изходния, а края на влака беше на обратния изходен. Вагоните бяха съчленени двуосни на Трансвагон - Хамбург. На товарителниците пишеше Ford, Ford, Cerkezkoy. Предполагам автомобилни части за някой завод на Форд в Турция . Ето, че влаковете за Турция минават по пета линия и през Гърция.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Скромно инфо от днес , 3-ти април:
43511-5 :arrow: тов.влак.
43514-9 :arrow: тов.влак.
44060-2 :arrow: 1622.
44102-2 :arrow: тов.влак.
44141-0 :arrow: 8612.
45169-0 :arrow: 8615.
45176-5 :arrow: 10114.

За финал - изолираната 52076-7 си бяга към Септември.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Какво се случва с 8612 :shock: Какъв е този камерен състав. Та то едната група е с 3 вагона :roll:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

8612 е с обичайния състав - 4 вагона от Варна и 4 от Бургас.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От доста време варненската група е намалена на 4 вагона.Същата е ощетена двойно , тъй като вместо нормален първокласен вагон , на пътниците се предоставя само 1/3 от смесено exDB.Поне бургаската група си съдържа пълноценно "Am" / "Ame".
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Тва е ненормално.За Варна трябва да има поне 2 вагона повече отколкото за Бургас... От СЗ и Ямбол за Варна е някакво стълпотворение , пътуват по вратите хората , в Неделя особено.. За Бургас няма толкова студенти + това има повече влакове за БС отколкото за Варна..
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация