Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това снощи го творих.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Вижте на края на клипа http://vbox7.com/play:9fa3fe96 се вижда изходния светофор на гара Тракия,който в началото свети зелено след преминаването на локомотива се сменя с жълто и чак тогава червено.Въпроса ми е на какво се дължи това?
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

По принцип у нас ако един светофор дава разрешаващо показание но нещо се повреди (например изгори крушка) той минава в по-забранително положение с оглед на безопасността.Например-свети зелено но му изгаря крушката , той автоматично светва жълтата или ако свети жълто но тя изгори ще светне червената.
Това на Тракия мое би е от централизацията-при някой след като локомотива подмине светофора той се самозатваря (веднага светва червеното) при други може да минава по принципа който ти писах по-горе (през по-забранително положение ), първо жълто и веднага след това червено.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Преминаването през жълто се получава от оборудването на АБ с проходни сигнали по 1-ва линия, идентично с това между Пловдив и Филипово.
В случая това си е особеност на схемното решение и обвръзката между АБ и МРЦ в гарата. Не може да се посочи конкретна причина без електрическите схеми на ОТ.
Публикувай отговор

Обратно към “Сигнализация, централизация и блокировки | Signaling and blocking systems”

Информация