Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Добре и каква е целта на цялата работа ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И аз това искам да разбера. :roll: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ще си играем на Биг брадър.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Що ли ми се струва, че тъз джунджурийка основно е за предотвратяване на карането без вентилация :?: :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Което не е лош вариант. Също карането с АЛС където има такъв, спазването на участъкови скорости и т.н.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Идеята за това над скоростомера и печките на 058 ги е родила една главица ми се струва.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

А ще има ли онзи светофор в кабината както в руските локомотиви?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Добре и каква е целта на цялата работа ?
УНГАРЦИ ВНЕДРЯВАТ ИНОВАТИВНА СИСТЕМА В ЛОКОМОТИВИ НА БДЖ

Унгарската компания “PROLAN” в партньорство с българската „Електрик сити” стартираха пилотна програма за тестово внедряване на компютърна система за контрол и диагностика в локомотиви на холдинг „БДЖ” ЕАД. За целта са избрани три различни типа машини – електровоз от серия 44, дизелов маневрен локомотив от серия 52 и дизелов магистрален локомотив от серия 06. Целта е да се наблюдава поведението и ефективността на системата при различни типове тяга и различни експлоатационни условия. „ON-BOARD компютърът за всеки от трите локомотива е предоставен безвъзмездно за срок от 6 месеца на БДЖ. След този период, ако системата покаже ефективност и бъде осигурено финансиране, тя ще се внедри на всички серии локомотиви на компанията.” обясни за „ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК” Николай Илиев – управител на „Електрик сити”. Този тип оборудване от 3 години е внедрено във всички локомотиви на Унгарските железници, монтира се и на локомотиви на Руските железници, както и на такива на ЖП администрации от бившия Съветски съюз. Системата PROLAN-LOC осигурява онлайн мониторинг върху локомотиви и друг вид превозни железопътни средства в реално време чрез предаване на информация за основните параметри, скоростта, моментния разход на гориво и електроенергия, работното време на машиниста. Това е възможно благодарение на GPS-GPRS проследяването и трансфер на данни. За целта, в диспечерските пунктове и определени места в централата на БДЖ са разположени сървъри, които освен, че обработват и съхраняват информацията, може да се използват и като терминали за предаване на обратни съобщения към локомотивния машинист – например, диспечерът може да изпрати корекция в разписанието, която машиниста ще види на дисплеия, разположен на пулта за управление в кабината. При возене на пътнически влакове, съставени от вагони, снабдени с информационна система за пътниците, оборудването чрез GPRS може да дава информация за разписанието на влака и към пътниците. Съществената и може би най-важна функция на новото оборудване е, че то може подобно на „черните кутии” на самолетите да пази информация за настъпилите в последните 72 часа събития, както и текущата информация за режим и скорост на возилото. Тя е от изключителна полза при разследване на ЖП произшествия и в Унгария вече е показала своите предимства при разследване на тежък железопътен инцидент. Освен всички тези функции, PROLAN-LOC дава към диспечерските и мониторинговите центрове постоянна информация за енергийните разходи на локомотива(електроенергия и разход на горива). Така, осезаемо ще бъдат намалени разходите вследствие на злоупотреби с дизелово гориво и отчитане на изразходваната ел. енергия от енергоразпределителите. Освен това, системата дава още едно предимство – невъзможността за неоторизирано стартиране и придвижване на локомотива. Подобно на луксозните автомобили, машинистът трябва първо с индивидуална чип-карта да активира системата и чак след това може да управлява машината. Благодарение на тези чип-карти пък ще стане и по-ефективен контролът върху работата и работното време на самите машинисти, което е още едно голямо предимство за ЖП операторите. Предвижда се, тестово системата да бъде внедрена и на един музеен дизелов локомотив серия 64 извън системата на БДЖ, като така ще бъде направена база за сравнение на отчетените резултати.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Вече виждам съобщенията - "вашата карта е с надпробег", "поставете картата отново за да включите ГВП", "грешка в системата - изискайте помощен локомотив, защото Биг Брадър не може да ви следи"...
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Май накрая ще излезе нещо като GPS и туко виж вече ще може да се следи с виждаме по интернет движението на локомотива (влака) в реално време както вече това става с влаковете на щвейцарските и румънските железници и евентуално движение без вентилация или някакви други такива шмекерии.
Представи си ако спреш случайно в "дупка" където няма обхват и като блокира компа няма да може да ти разреши вкл.на ГВП , направо ще стане голям майтап.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Силно ме съмнява масовото навлизане на тази система , но пък от голямо значени ще е поисканата цена и евентуално резултатите от самите тестове ! Предполагам при разглеждането на резултатите ще се наблегне основно на дизеловите машини , където възможностите за злоупотреби с гориво са най-големи . При евентуално внедряване на системата същата ще бъде приложена само на машините на ПП, за ТП грижа ще си има новия собственик !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Вече виждам съобщенията - "вашата карта е с надпробег", "поставете картата отново за да включите ГВП", "грешка в системата - изискайте помощен локомотив, защото Биг Брадър не може да ви следи"...
Картата няма да се пъха, ще се доближава до поле за маркиране подобно на тикет системата на градския транспорт. Иначе идеята за "надпробег"-а ще е добра. Така, депата няма да правят каквото си искат и да има машинисти с по 200 часа извънреден труд на тримесечие и прочие и прочие.

п.п.: системата не контролира работата на вентилацията, споко!
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нищо няма да излезне. Обаче стабилно са разколачили 179, но се съмнявам да си завият всички винтове на мястото. Преди 4-5 години, на всички СФ лок сложиха GPS-си. Щяха да правят контролен център но така си и остана. Резултата е хвърлени пари на вятър и седящи GPS-си по маш без да се използват.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

44142 написа:Нищо няма да излезне. Обаче стабилно са разколачили 179, но се съмнявам да си завият всички винтове на мястото....
E по стар български обичай ако не ти хартисат поне 30 % от частите какъв ремонт си правил :lol: :lol: :lol:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Да бяха платили на една фирма да уплътни кабините на жълтите и на червените.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация