
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Аз я мъчех към 17:30 часа, трябва да се вкара в халето и да се вдигне капандурата за да се мерят изправителите на II гр. котви, че товари на макс. Не е чист пробив, но не е и от обратните връзки. По принцип ако има пробив в тиристор още с вдигане на пантографа гърми, ако е диод с набиране на съответна зона гърми, а сега задава минимална тяга и котвения ток расте на макс до задействане защита.44142 написа:Какво и е на 61012? Нещо я мъчеха към 19ч в депото.
Преди 5 дена бяха изгорели 2 тиристора обаче на I гр., но като ги смених работи до днес без проблеми. Днес при маневра е дала проблем във II гр.
Сега проблема прилича на грешка в обратните връзки, но не е от електрониката, защото като размених обратните връзки с Iгр. не се прехвърли проблема на Iгр.
Майтап бе уили.bdz46 написа:За 078 е грехота да не работи заради едно 780, защото е отличен.
Последно промяна от dido73 на Вто Фев 21, 2012 11:09 pm, променено общо 3 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Сега на тая неразбория няма тебе, няма мене. Всичко е у кюпа.44142 написа:61012 мисля, че е от ПР. Значи още е в гаранция и трябва бригада ПР дя си я прави или греша.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
То на пулта има достатъчно уреди които показват най-важните контролирани величини при работата на локомотива та и точно това чудо трябва да слагат .Остава да следят разни други "много" важни данни като : налягането на въздуха от вентилаторите, актуалната температура на трансформаторното масло , налягането което дават помпите , колко е натежала бригадата след изяждането на една баничка , нормална ли е температурата в кабината , вибрациите пораждани от компресора , колко е силата на насрещния вятър , колко е външната температура , контактния натиск на пантографа и т.н.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Днес бе направен репортаж за системата. Повече информация, очаквайте малко по-късно44142 написа:Унгарци слагат компа. За сега знам, че ще има връзка с вазовци и ще показва моментното състояние на лок. В смисъл, къде се намра лок, дали е в тяга, дава ли повреди, и тн. Предполагам ще има и сигнализация на повредите понеже монитора е доста голям. Днес трябва да тръгне лок и ще се види.

64.19

Администратор
Информация
Модератори