
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Аз за 45 204 залагам на трансформатор.
За да стане така от АТП трябва да има прекъсване на поне две места, защото веригите за четни и нечетни позиции са отделни чак до след преходните контактори.
А 202 стоя 2 дни на 2-ри коловоз в Ихтиман докато я приберат.
За да стане така от АТП трябва да има прекъсване на поне две места, защото веригите за четни и нечетни позиции са отделни чак до след преходните контактори.
А 202 стоя 2 дни на 2-ри коловоз в Ихтиман докато я приберат.
Последно промяна от bdz46 на Вто Фев 21, 2012 10:36 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Тя от вчера е в Пд. Трябва да има вече яснота.bdz46 написа:Аз за 45 204 залагам на трансформатор.
За да стане така от АТП трябва да има прекъсване на поне две места, защото веригите за четни и нечетни позиции са отделни чак до след преходните контактори.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

С какво да го смени, с трици? То да имаше и трици, пак добре. В момента зора е 61-012 и утре зора ще е там. Пак е думнала този път II група котви.44142 написа:44078 като е в СФ, нека някои да смени реле 780, че заради него не бачка реостата.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Може да не е от трафа на 204, но щом е дала газ, значи проблемът е в масло - дисков избирач или траф. А веригата при четна и нечетна позиция минава през различни ролки, различни лагери и различни проводници до контакторния блок. Значи трябва да са прекъснати и двете ролки и рамена на избирача, щом лок не движи при 1-2 позиции или да е прекъснато след АТП.
Ако се откачи шунта между контакторния блок и проходния изолатор Д1 може да се премери първичната намотка на 015-2 дали е цяла.
Ако се откачи шунта между контакторния блок и проходния изолатор Д1 може да се премери първичната намотка на 015-2 дали е цяла.

Утре колегите от екс ПД лаборатория ще са на 61-012. Ако елмонтьорите имат време и нареждане сигурно ще го сменят.44142 написа:44076 е на линияКато гледам набира стабилно скорост на разграбване.
Абе цялата мара втасала, ти до реостата опря.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори