Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Абе и там има как, ама не е удобно за дълъг път.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

KRAKOMOBILA написа:Просто няма как да се спре.. иначе пречи и там.
Е няма локомотиви в света без принудителна вентилация. Демек няма в света локомотив, който да ви угоди. Сори. Одете на ЕМВ там са на самовентилация.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Тауруса беше достатъчно тих.


П.П. На мен вентилацията не ми пречи. Но на повечето колеги им пречи.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

KRAKOMOBILA написа:Тауруса беше достатъчно тих.
П.П. На мен вентилацията не ми пречи. Но на повечето колеги им пречи.
На дръглевите R-ки ви пречи веенето заради неплътностите. Това е нормално. Но на сините дръгели ви пречи шума така ли? Защото сините са уплътнени добре. Не веят, значи ви пречи единствено шума. :?
Подайте предложение към ръководството за реновиране на вентилацията на 44-001(2) и 46-2хх с по-безшумни вентилатори.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

По-евтино излиза да се раздават грейки, от колкото кабините да са уплътнени.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Кабините на 46 200 хич не са плътни. Но те са по-скоро неплътни от към външни условия от колкото от към машинното.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

43 509 в Сф със строшен плуг и ГВР.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Добре е. 159 и тя е за плуг и резервоар.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Така ще е като не ги регулират.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Що се отнася до 159, не е до регулиране - имало е удар, предвид пораженията...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

159 е от удар на Сливница.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Е то и при 509 имаше удар... с прелез. :twisted:
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

KRAKOMOBILA написа:Е то и при 509 имаше удар... с прелез. :twisted:
Сериозен удар ми се видя,гледах клипчето ти!!!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Може ли линк на клипчето :)
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

И по сериозен можеше да е:
http://youtu.be/6NK6J7KarLY
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация