
забележете тяхното заключение, където дават някаква надежда че като се оправи дружеството ще има такъв вариант да ги върнат, наистина много интересно писмо съм получил 



Днес Янтрата 2640 беше с вагони , на които гарите на домуване бяха всичките различни.Само последната 63-ка беше горнооряховска , явно скоро излязла от ремонт , ето я в цял ръст и надписа.Първокласната с номер 016 бе с гара на домуване "София" , а другите две 74-ки бяха както следва: първата (50 52 29 74 083 - 0 ) - русенска , а втората (50 52 29 74 292 - 7) - плевенска.
Голям скандал се разигра днес в 2613.На тази снимка зад 44088-3 виждате резонния състав от фургон и 4 вагона , като първокласния бе софийската 50 52 19 74 008 - 9 , в която 15 минути преди заминаване на влака имаше общо 9 души.За лош късмет на тези хора , парното изобщо не работеше , което наложи сеченето на състава и изваждането на вагона.Дори по уредбите съобщиха на пътниците да бъдат внимателни , понеже с композицията ще се извършва маневра.Както си е редно , кондукторката подкани хората , седящи в 008 да се преместят във второкласните вагони.Първият , станал и тръгнал бе един мъж , който без разправии се премести.Зад него обаче бе една жена , която се разкрещя , тъй като заплатила на касата 30 лева (*) само и само да пътува на спокойствие и сега трябвало да се мести в пълните вагони.Кондукторката и обясни , че съществува телеграма , при която , ако в състава на влак от начална гара има неизправен вагон , той се изважда.На което жената отговори , че при такава повреда , която е във вина на превозвача , трябва или да и върнат разликата в цената за класите , или да се осигури друг първокласен вагон.Караницата приключи с обещанието , че щяло да се депозира оплакване и няколко минути след това влакът потегли.
(*) цената на цял билет , редовна тарифа София - Горна - Варна с БВ за първа класа е 29.50 лв.
Голям скандал се разигра днес в 2613.На тази снимка зад 44088-3 виждате резонния състав от фургон и 4 вагона , като първокласния бе софийската 50 52 19 74 008 - 9 , в която 15 минути преди заминаване на влака имаше общо 9 души.За лош късмет на тези хора , парното изобщо не работеше , което наложи сеченето на състава и изваждането на вагона.Дори по уредбите съобщиха на пътниците да бъдат внимателни , понеже с композицията ще се извършва маневра.Както си е редно , кондукторката подкани хората , седящи в 008 да се преместят във второкласните вагони.Първият , станал и тръгнал бе един мъж , който без разправии се премести.Зад него обаче бе една жена , която се разкрещя , тъй като заплатила на касата 30 лева (*) само и само да пътува на спокойствие и сега трябвало да се мести в пълните вагони.Кондукторката и обясни , че съществува телеграма , при която , ако в състава на влак от начална гара има неизправен вагон , той се изважда.На което жената отговори , че при такава повреда , която е във вина на превозвача , трябва или да и върнат разликата в цената за класите , или да се осигури друг първокласен вагон.Караницата приключи с обещанието , че щяло да се депозира оплакване и няколко минути след това влакът потегли.
(*) цената на цял билет , редовна тарифа София - Горна - Варна с БВ за първа класа е 29.50 лв.

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Боже какво е това къде са вагоните на ЯНТРАТА???VESO написа:Днес Янтрата 2640 беше с вагони , на които гарите на домуване бяха всичките различни.Само последната 63-ка беше горнооряховска , явно скоро излязла от ремонт , ето я в цял ръст и надписа.Първокласната с номер 016 бе с гара на домуване "София" , а другите две 74-ки бяха както следва: първата (50 52 29 74 083 - 0 ) - русенска , а втората (50 52 29 74 292 - 7) - плевенска.


012 като се сетя ква барака беше преди да я ремонтират и като я гледам сега каква е лъсната... нямам търпение да я пробвам другия месец.
Интересно двете първокласни 63 на депо ГО къде се затриха (15 63 003-6 и 15 63 004-4) като 2008 г. ако не се лъжа бяха излезли от ревизия, доколкото си спомням и на двете ревизия е правена в Сараньово (ВРЗ 99), докато почти всички второкласни 63 бяха минали ревизии през 2005 г. в Дряново, та им беше дошло време, докато първокласните едва ли имат пробег за ревизия.





Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Ванчо , нищо не съм обработвал.Просто чакам слънцето да огрее вагона , за да го снимам.Точно за Янтрата , то постоянно се криеше зад облаци и едва го издебнах набързо , понеже 52-00-ката се засили да бута вагоните към (без)Надежда.
Nikss , 003 и 004 съм ги заснел лъщящи на слънцето.Ето едната от тях , а датата е 1-ви февруари 2010 г.
От тази снимка да забелязваш някаква грешка? При това доста фрапантна?
Nikss , 003 и 004 съм ги заснел лъщящи на слънцето.Ето едната от тях , а датата е 1-ви февруари 2010 г.
От тази снимка да забелязваш някаква грешка? При това доста фрапантна?

Информация
Модератори