
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
След изгърмяване на трафа последва пълно служебно и след като влака спря забелязах, че трафа пуши - ясно се забеляза точно от къде пуши (има капак там - честно казано не съм запознат за какво е - но от него пушеше). Ще снимам тия дни като съм на работа точно от къде изпуши.
А за 076 - не ми се ще да го кажа - ама върви по пътя на 079 и 084.
А за 076 - не ми се ще да го кажа - ама върви по пътя на 079 и 084.
Последно промяна от KRAKOMOBILA на Нед Фев 12, 2012 11:26 pm, променено общо 1 път.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Не е задължително да задейства Б10. То се задейства, когато токът на изхода на изправителя нахвърли 560А. Което се получава при блокирал вентилатор, или неравномерно развъртане. Тази защита е толкова бърза, че не успява да изгори изходният предпазител. Но ако вентилаторът няма захранване или е ниско -110V, отпада релето на Y3, което от своя страна прекъсва захранването на Б8 и светва лампа"вентилация".44142 написа:44078 от тази вечер вече работи. Лошото е, че е с неработещ подкошов вентилатор а не задейства Б10.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

или изцяло пробило рамо - справки пробило рамо на вентилация при 45-157 => задейства мигновено B10 преди да изгори бързодействащ Дори при извадени P5 и P6 на двата вентилатора със пускане на вентилация мигновено задейства B10 , а бързодействащите здравиborislaviv написа:Не е задължително да задейства Б10. То се задейства, когато токът на изхода на изправителя нахвърли 560А. Което се получава при блокирал вентилатор, или неравномерно развъртане.
при добре настроен рекдин.borislaviv написа:Тази защита е толкова бърза, че не успява да изгори изходният предпазител.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори