
Днес на гара Червен бряг КПВ20233 пристигна точно в 16:14-1 минута преди време начело с МЕЗДРЕНСКИЯ локомотив 45 199.7;Влакът беше в състав с общо 3 вагона.За мое голямо учудване 2 от тях бяха 18-метрови сини за инвалиди-единият изглеждаше като нов,а другия беше нашарен с графитите на някой ламер,а третият беше тип 9Х8 също леко нашарен и каточели ГРЪМНАЛ!!!И тъй като моята цел беше друга-трябваше да посрещна баба си от РУсе,а тя щеше да дойде с БВ 2610 аз трябваше да остана.И така-БВ2610 беше точен на секундата-в 16:40 влезе,в 16:41 спря и в 16:43 замина с незначително закъснение от някакви си 20 секунди.Влакът беше начело с ВАРНЕНСКИЯ локомотив 44 065.1 а влакът беше в състав от общо 6 вагона от които 1 фургон точно зад локомотива,след него беше червен вагон тип 9Х8 понашарен с графити,след него беше КОКОШАРНИК-син серия 47 със квадратни джамове също понашарен с графити,след него беше А вагона-50 серия,и след него още два вагона 50 серия.

Днес 28.02.2007 кантонер забелязва счупена релса на клм 21+700 в междугарието Владая - Драгичево. Влак 50222 (+5' с 32 077) донесе новината в гара Владая. След 32 мин престой за изясняване на обстановката, влак 10110 (32 121) замина с образец ІІ-А за несигнализирано намаление на скоростта 5км/ч от клм 21+600 до клм 21+800 и повишено внимание. Закъснението беше +28' престой на Владая, +1' намаление за счупена релса, +4' на Драгичево по среща с вл 360 и влакът пристигна на гара Перник с +25'. Влак 360 (+10' с 44 076) беше спрян на гара Драгичево за образец ІІ-А. Влак 50206 (32 121) закъсня +6' на Драгичево по среща с вл 6623 (+5' с 10 041 + 10 005), +1' намалнеие за счупена релса, +3' на Владая по среща с моторен влекач. На гара София влакът пристигна с +9'. След преминаване на влак 50206 беше даден авариен прозорец и междугарието закрито за смяна на счупената релса.
Снимки:
Влак 50222 влиза в гара Владая, свирейки "Обща тревога":

Влакове 50222 и 10110 на гара Владая:

Влак 360 спира в гара Драгичево:

Влак 50206 чака на гара Владая среща с моторен влекач:

ДГку 4245 пристига на гара Владая с нова релса за смяна:

Снимки:
Влак 50222 влиза в гара Владая, свирейки "Обща тревога":
Влакове 50222 и 10110 на гара Владая:
Влак 360 спира в гара Драгичево:
Влак 50206 чака на гара Владая среща с моторен влекач:
ДГку 4245 пристига на гара Владая с нова релса за смяна:

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ех,как не сме се засекли с теб.
Информация от днес,1-ви март - на гости в депо ПО от няколко дни е 10007-6+10008-4,днес беше първа на 10144,втората беше 10033-2+10034-0.Идвах от BILLA и докато пресичах гарата,се натъкнах на тези двете.Реших да си ходя,когато бях изненадан от тов.влак,теглен от 44131-1.
Видях се с Наско и Николай и се разходихме до депото.Освен 06010-3 и 52067-6,нямаше нищо интересно.52211-0 "мъкнеше" занякъде 43527-1,който както знаете,"обитава" оградата зад халето в компанията на 43534-7.Интересен факт- 44064-4 е спряна от известно време,най-вероятно за бандажи,но не се интересувах толкова.

Информация от днес,1-ви март - на гости в депо ПО от няколко дни е 10007-6+10008-4,днес беше първа на 10144,втората беше 10033-2+10034-0.Идвах от BILLA и докато пресичах гарата,се натъкнах на тези двете.Реших да си ходя,когато бях изненадан от тов.влак,теглен от 44131-1.
Видях се с Наско и Николай и се разходихме до депото.Освен 06010-3 и 52067-6,нямаше нищо интересно.52211-0 "мъкнеше" занякъде 43527-1,който както знаете,"обитава" оградата зад халето в компанията на 43534-7.Интересен факт- 44064-4 е спряна от известно време,най-вероятно за бандажи,но не се интересувах толкова.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес УБВ 2601 "Златни пясъци" замина от гара София с локомотив 44 106. В Горна Оряховица влакът пристигна с около 3-минутно закъснение, което до гара Варна се превърна в цели 20 минути. На гара Тополи влакът престоя поради настъпил по-рано инцидент, в който е загинал човек сгазен от влак на изходните стрелки на Тополи посока Варна. УБВ 2601 замина с образец от Тополи и пристигна благополучно във Варна. Локомотив 42 143 и 44 103 обслужваха товарни влакове, като по обед бяха на гара Каспичан.
Път 2 в междугарието Кунино-Роман все още не е пуснат в експлоатация, снимки може да намерите във форумната галерия.
Път 1 в междугарието Бутово-Павликени е пуснат в експлоатация със временна скорост (сигнализирана като намаление) 70км/ч. Прави впечатление силното присъствие на ремонтни групи по 2-ра линия.
Път 2 в междугарието Кунино-Роман все още не е пуснат в експлоатация, снимки може да намерите във форумната галерия.
Път 1 в междугарието Бутово-Павликени е пуснат в експлоатация със временна скорост (сигнализирана като намаление) 70км/ч. Прави впечатление силното присъствие на ремонтни групи по 2-ра линия.
Последно промяна от 42 072.9 на Пет Мар 02, 2007 8:16 pm, променено общо 2 пъти.
На гости в депо По ни е друго DESIRO,освен видяното вчера 007+008.Това,което е при нас има номер 10027-4+10028-2 и днес се разписа на 18206.
8610 пристигна навреме,теглен от 46221-8.Общ изглед на композицията,днес втория вагон след фургона беше първокласен.Това означава,че второкласните пътнически вагони,в които се качват по-голям брой от хората,са само 3.Не ми се мисли какво е било вчера в 8615.
Ако си задавате въпроса какъв е синия вагон,ето една негова близка снимка.Интерес прави факта,че е серия 47,а с прозорци,идентични на серия 50.
1621,теглен от 44001-6 бе с 2 минутно закъснение и се установи на 6-ти коловоз.
Tъкмо прибирах камерата,когато забелязах нещо много странно.61014-7 докара на първи челен композицията на 1620 и какво бе учудването ми,когато се оказа,че вагоните са само 3.Снимката е минути преди банана да мине отпред;никога досега не съм виждал 1620 с 3 вагона,не знам пътниците как са се събрали вътре.
За финал 2 електрички: софийската 32099-4+32100-0,обслужваща 10112 и нашата 32105-9+32106-7,готвеща се за 82206.
8610 пристигна навреме,теглен от 46221-8.Общ изглед на композицията,днес втория вагон след фургона беше първокласен.Това означава,че второкласните пътнически вагони,в които се качват по-голям брой от хората,са само 3.Не ми се мисли какво е било вчера в 8615.
Ако си задавате въпроса какъв е синия вагон,ето една негова близка снимка.Интерес прави факта,че е серия 47,а с прозорци,идентични на серия 50.
1621,теглен от 44001-6 бе с 2 минутно закъснение и се установи на 6-ти коловоз.
Tъкмо прибирах камерата,когато забелязах нещо много странно.61014-7 докара на първи челен композицията на 1620 и какво бе учудването ми,когато се оказа,че вагоните са само 3.Снимката е минути преди банана да мине отпред;никога досега не съм виждал 1620 с 3 вагона,не знам пътниците как са се събрали вътре.
За финал 2 електрички: софийската 32099-4+32100-0,обслужваща 10112 и нашата 32105-9+32106-7,готвеща се за 82206.

Оперативна информация от днес:
БВ 8615 беше с 44 099 и с камерния състав 4 вагона + фургон.
МБВ 360 закъсня с десетина минути начело с 44 084.
БВ 4612 навреме с русенската 44 112 в състав от 6 вагона + 18-метров за инвалиди.
Към 13ч. на втори коловоз на гара София стоеше една товарачка начело с КрАсАвИцАтА 44 111.
БВ 2613 се теглеше от 44 095 и беше в състав от 6 вагона, вместо обичайните 5.
ПВ 10208 се обслужваше от 10 035/036 и 10 039/040. В Костинброд беше 2 минути преди време, но замина с две минути закъснение, поради разминаване с ЛТВ начело с 06 042. 2-минутното закъснение на ПВ 10208, защото съвсем спокойно може да бъде избито до Драгоман.
Нещо интересно от днес. МБВ 490 беше с двойна тяга - 44 084 и 45 157. EX-DB вагонът вече го няма в състава на влака - много смислено решение според мен, защото така или иначе се лангъркаше празен, благодарение на.... "забраната за превоз на пътници във вътрешно съобщение".
БВ 8615 беше с 44 099 и с камерния състав 4 вагона + фургон.
МБВ 360 закъсня с десетина минути начело с 44 084.
БВ 4612 навреме с русенската 44 112 в състав от 6 вагона + 18-метров за инвалиди.
Към 13ч. на втори коловоз на гара София стоеше една товарачка начело с КрАсАвИцАтА 44 111.
БВ 2613 се теглеше от 44 095 и беше в състав от 6 вагона, вместо обичайните 5.

ПВ 10208 се обслужваше от 10 035/036 и 10 039/040. В Костинброд беше 2 минути преди време, но замина с две минути закъснение, поради разминаване с ЛТВ начело с 06 042. 2-минутното закъснение на ПВ 10208, защото съвсем спокойно може да бъде избито до Драгоман.


Последно промяна от rexkos на Вто Мар 06, 2007 5:23 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори