Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

В случея става дума при снеговалеж и при завихряне на снега, иначе за през зимата колегата Дидо73 го е обяснил по-нагоре, като за първокласници.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Днес след като 45 157 и 44 140 на 07.02 затънаха в междугарието Разменна - Батановци - 157 беше извадена. В момента е в депо Сф за размразяване.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

n0_aLoNe написа:Последици от каране без вентилация при снеговалеж: цък

Държа да отбележа, че снегът е почистен, затова на снимката е малко, останалата част е по пода. То си личи до къде е бил.
Разгеле една снимка на резултата от каране без вентилация при пресен снеговалеж.
След този сняг последствията съм ги снимал и постнал преди няколко поста. Направих нови снимки на дневна светлина и ги пускам отново. Белким всички машинисти разберат какви са пораженията при каране без вентилация при снеговалеж или прясно натрупал сняг.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

И не знам защо, повечето пробиви стават от страна на спомагателният изправител на компресора. Т.е. между изправителя и шкафа на реверсора. Може би за да е по-гадно на ремонта. Теснотия, студ и тъмнина, направо хорор. Деяне не си споделил, но освен изолационните подложки пробиват и силовите диоди и тиристорите. А техният брой е краен.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

borislaviv написа:И не знам защо, повечето пробиви стават от страна на спомагателният изправител на компресора. Т.е. между изправителя и шкафа на реверсора. Може би за да е по-гадно на ремонта. Теснотия, студ и тъмнина, направо хорор. Деяне не си споделил, но освен изолационните подложки пробиват и силовите диоди и тиристорите. А техният брой е краен.
Разбира се, че е краен. За сега има от обезкостяването на 45-156 и 44-076, но и те ще свършат.
За пробивите на 45-198 беше на изправителя на вентилацията - късмет. Но пък на 44-130 беше откъм компресорния изправител.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Компресорите работят по-често, съответно се загряват повече и се овлажняват първи.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

На 45 163 тази седмица също беше типичното - спомагателен изправител ''компресор'' в 222. Пробил диод, изпукали предпазители и прогорена шина ''+е2''...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Локомотив 45 157.5 в Сф на 12.02.2012г. за РН
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Какво се оказа на 157, че задействаше В10. Първо мислехме че е замръзнал вентилатор но с изваждането на предпазителите пак го задействаше.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Никой не търси отговорност на НКЖИ, че локомотивите газят всеки ден преспи и резултата е като на снимките. После били виновни бригадите. За съжаление изхода на подкошовите вентилатори много бързо се запушва и снега замръзва, защото в движение температурите са много по-ниски, дори вентилацията не помага.
Машината ако влезе на канал, леда по ходовата част е станал като камък и единствения начин е да се обдуха с горещ въздух, както е на снимката. Предвид вечната криза за локомотиви и практиката "от влак за влак" това няма как да се случи.
Това, че се пишат отрицателни коментари по адрес на този или онзи, положението няма да се подобри.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Какво се оказа на 157, че задействаше В10. Първо мислехме че е замръзнал вентилатор но с изваждането на предпазителите пак го задействаше.
Това което виждаш - късо между охладителни тела поради изгоряла изолационна пластина + изгорял диод в съседство, сумарно = цяло окъсено рамо.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Добре де погледнах единия бързодействащ предпазител но не беше заминал. Другия не го гледах а при пробил диод трябва да изгори и предпазител.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Машината задейства само веднъж B10 докато я вадехме от преспите - след като го обезточих повече не задейства. Днес замина за Лакатник без да бъдат поставени каквито и да е пясъчни тръби (нито пък отстранени висящите) - също така лок е със строшен изолатор на ГВП.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Добре де погледнах единия бързодействащ предпазител но не беше заминал. Другия не го гледах а при пробил диод трябва да изгори и предпазител.
И двата бързодействащи бяха здрави. В този случай има цяло пробило диодно рамо пробилата изолация и пробилия диод в съседство, при това положение още при първата полувълна токовото трафче J1 веднага хваща началото на пика на тока и reCKDyn-а реагира по-бързо от предпазителите и запушва тиристорите.
Добре настроен рекдин. :) Ако забеляза B10 задейства моментално с пускане на вентилация, дори при извадени и двата предпазитела за двата вентилатора P5 и P6.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Има отчупено парче от едното ребро но камерата е здрава. Ако беше счупена камерата нямаше да може да замине за Лакатник.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация