
Техник

Разгеле една снимка на резултата от каране без вентилация при пресен снеговалеж.n0_aLoNe написа:Последици от каране без вентилация при снеговалеж: цък
Държа да отбележа, че снегът е почистен, затова на снимката е малко, останалата част е по пода. То си личи до къде е бил.
След този сняг последствията съм ги снимал и постнал преди няколко поста. Направих нови снимки на дневна светлина и ги пускам отново. Белким всички машинисти разберат какви са пораженията при каране без вентилация при снеговалеж или прясно натрупал сняг.




«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
И не знам защо, повечето пробиви стават от страна на спомагателният изправител на компресора. Т.е. между изправителя и шкафа на реверсора. Може би за да е по-гадно на ремонта. Теснотия, студ и тъмнина, направо хорор. Деяне не си споделил, но освен изолационните подложки пробиват и силовите диоди и тиристорите. А техният брой е краен.

Разбира се, че е краен. За сега има от обезкостяването на 45-156 и 44-076, но и те ще свършат.borislaviv написа:И не знам защо, повечето пробиви стават от страна на спомагателният изправител на компресора. Т.е. между изправителя и шкафа на реверсора. Може би за да е по-гадно на ремонта. Теснотия, студ и тъмнина, направо хорор. Деяне не си споделил, но освен изолационните подложки пробиват и силовите диоди и тиристорите. А техният брой е краен.
За пробивите на 45-198 беше на изправителя на вентилацията - късмет. Но пък на 44-130 беше откъм компресорния изправител.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Локомотив 45 157.5 в Сф на 12.02.2012г. за РН











«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Никой не търси отговорност на НКЖИ, че локомотивите газят всеки ден преспи и резултата е като на снимките. После били виновни бригадите. За съжаление изхода на подкошовите вентилатори много бързо се запушва и снега замръзва, защото в движение температурите са много по-ниски, дори вентилацията не помага.
Машината ако влезе на канал, леда по ходовата част е станал като камък и единствения начин е да се обдуха с горещ въздух, както е на снимката. Предвид вечната криза за локомотиви и практиката "от влак за влак" това няма как да се случи.
Това, че се пишат отрицателни коментари по адрес на този или онзи, положението няма да се подобри.
Машината ако влезе на канал, леда по ходовата част е станал като камък и единствения начин е да се обдуха с горещ въздух, както е на снимката. Предвид вечната криза за локомотиви и практиката "от влак за влак" това няма как да се случи.
Това, че се пишат отрицателни коментари по адрес на този или онзи, положението няма да се подобри.
Последно промяна от 42 072.9 на Нед Фев 12, 2012 10:47 pm, променено общо 1 път.

Това което виждаш - късо между охладителни тела поради изгоряла изолационна пластина + изгорял диод в съседство, сумарно = цяло окъсено рамо.44142 написа:Какво се оказа на 157, че задействаше В10. Първо мислехме че е замръзнал вентилатор но с изваждането на предпазителите пак го задействаше.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

И двата бързодействащи бяха здрави. В този случай има цяло пробило диодно рамо пробилата изолация и пробилия диод в съседство, при това положение още при първата полувълна токовото трафче J1 веднага хваща началото на пика на тока и reCKDyn-а реагира по-бързо от предпазителите и запушва тиристорите.44142 написа:Добре де погледнах единия бързодействащ предпазител но не беше заминал. Другия не го гледах а при пробил диод трябва да изгори и предпазител.
Добре настроен рекдин.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори