
ETO разликата между едните и другите на външен вид. Синият е 84-80, червеният 84-43/33.

ABbds, няма Abds.
От двата типа , нормалните вагони са "ABbds" - инвалиден вагон за превоз на велосипеди , включващ в себе си багажно помещение и купета - както първокласни , така и второкласни.18-метровите са серия 33 (има и 43) тип "Bbds" и включват всичко гореизброено без първокласни купета.
Повече за този тип вагони - в обособената за тях тема.
Повече за този тип вагони - в обособената за тях тема.
Днес Белият влак с нито една бяла каляска, а с три 50-ки (две от тях второкласни).
Златните (2610) возеха на опашката румънска 80-ка.
Янтрата имаше плевенска 74-ка в състава.
Златните (2610) возеха на опашката румънска 80-ка.
Янтрата имаше плевенска 74-ка в състава.

Един вагон, ама пълен! (4627)
Ванчо като писа за изтекли ревизии , се сетих - колко от вас са виждали в скоро време първокласен вагон , различен от серия 63 , който да е с гара на домуване "София"? При нас такива скоро не съм мяркал - на 8612 и 8613 първокласните са варненски , 8610 и 8615 нямат , а единственият софийски е 74-ката на "Сл.бряг".Vancho написа:На мен в това отношение са ми любими AB 43-ките, защото са пригодени за много и различни нужди - големи багажи (падащите седалки, които се прибират за по-малко място), място за колело. първокласно + второкласно отделение. За доста БВ AB 43 са наистина добро решение, но предвид липсата на първи класи по някои бързи влакове, ми се струва че има много изтекли ревизии ... Доста отдавна не съм виждал русенска А 40-ка а по едно време бяха по горските пътници. Като нищо са ги пратили за рязане като 47-ците 3х3 и 40-ките
В София има няколко първокласни 50-ка, една от които се върти на Чайката, а останалите на някои влакове по 2-ра линия и 8627/8612, 8613/8626. Също така има две първокласни 40-ки, които ходят до Добрич, а други такива вагони в движение вече май няма, спрени са за ревизия.
Един вагон, ама пълен! (4627)
добре де коя първокласна 74-ка беше на "Слънчев бряг" Весо и коя беше на зимното форумно пътуване през 2010 г на 2654?

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
след 9 дена чакане получих най-сетне отговор БДЖ за връщането на БВ 4646 БВ 4647 ето го и отговора:
“БДЖ – ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ” ЕООД
ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН КРЪСТЕВ,
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД разгледа най-внимателно Вашето писмо, относно редуцирането на някои влакове от транспортната схема.
За намаляване на загубите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД и подобряване на финансовото състояние на дружеството се наложи оптимизиране на транспортната схема, с цел оздравяване на дружеството. Основен критерий, който е взет предвид в нашата работа е ниската ефективност на някои влакове – под 15 %. БВ № 4647 е с ефективност 10 %, а БВ № 4646 е с ефективност 13 %.
Бихме желали да Ви уведомим, че след финансовото стабилизиране на дружеството, ще предприемем необходимите мерки и действия за актуализиране на транспортната схема.
С уважение,
инж. Георги Иванов
Управител
“БДЖ – ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ” ЕООД
ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН КРЪСТЕВ,
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД разгледа най-внимателно Вашето писмо, относно редуцирането на някои влакове от транспортната схема.
За намаляване на загубите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД и подобряване на финансовото състояние на дружеството се наложи оптимизиране на транспортната схема, с цел оздравяване на дружеството. Основен критерий, който е взет предвид в нашата работа е ниската ефективност на някои влакове – под 15 %. БВ № 4647 е с ефективност 10 %, а БВ № 4646 е с ефективност 13 %.
Бихме желали да Ви уведомим, че след финансовото стабилизиране на дружеството, ще предприемем необходимите мерки и действия за актуализиране на транспортната схема.
С уважение,
инж. Георги Иванов
Управител
Информация
Модератори