Ти или не си прочел какво ти се пише или нарочно се правиш на малоумен. Не става въпрос да се охлажда а да не се навява обратно отдолу нагоре (от под локомотива през вентилационния колектор към изправителните групи) сняг при движение на локомотив. Единствения начин да се спре навяването обратно към изправителите на сняг (при движение на локомотива в преспи и прясно навалял сняг) е да работи вентилацията НЕ ЗА ДА ОХЛАЖДАААА (при толкова минусови температури няма какво да охлажда), а да възпре това навлизане на сняг.pipo написа:95 % карат без вентилация от машинистите,когато е 0 или -10 и както е и сега -20 градуса.Какво ще охлаждаш при тези температури?Най-много да ти провлачи АТП-то,а също и да ти задейства бухолца,поради сгъстяване на трансф.масло,поради ниската околна температура.А колкото до ремонатаджията,едно е на теория,съвсем друго на практика.
И пак си преговорете вентилацията!
Когато няма снеговалеж или преспи може да се кара без вентилация при минусови температури без да има поражения по локомотива. Когато има снеговалеж и преспи също може да се кара без вентилация, но с поражения по ТИ и ТД, не от прегряване а от натрупване на сняг по тоководещите им части.
*Когато вентилатора подкошовия не се върти при прясно натрупал сняг и преспи безпрепятствено навлиза сняг към изправителните групи от завихрянето при движение на локомотива.
И малките деца от яслите трябва вече да са разбрали, че когато подкошовия вентилатор не се върти и не издухва навън въздушна струя, сняг може на навлезе отдолу-нагоре към изправителните групи.