ето снимка на локомотив 61.011 на гара Стара Загора правена е някъде през месец април цък
Прогнили степенки, съдрана настилка на пода на кабината, не работи миенето на челните прозорци, негоден Д2 ІІ пулт, неплътен директен КМ І пулт, много капризна защита против буксуване, слаб натиск на пантографа, бавно електропневматично задържане, неугледно общо състояние, неплътна пневматична инсталация, слаб помощен компресор.amon написа:61 011 е перфектна машинка - има само еди проблем и той е доста интересен. Ха да видим сега кой ще познае от три пъти...
В София дойде от Горна оряховица.VESO написа:Точно.До последно машината работеше в Стара Загора.
С трици, маймуни не се ловят - машината не е по различна от останалите!
Без уплътнения прави ли се пневмоинсталация?
С калпави батерии какъв ПК очакваш?
Балатум с триста зора купуват на големия ремонт та на РН ли?
След като в Пд вече дефакто няма лаборатория, кой да ти оправи електрониката!?
И при влизане за РН, каквото има се пише! - След една поредица разправий миналата година, каквото не е писано в поръчката НЕ СЕ ГЛЕДА!!!
След преместването на двете ТП бригади в Сф, вече в Пд, РН има само когато нещата станат много зле...
Без уплътнения прави ли се пневмоинсталация?
С калпави батерии какъв ПК очакваш?
Балатум с триста зора купуват на големия ремонт та на РН ли?
След като в Пд вече дефакто няма лаборатория, кой да ти оправи електрониката!?
И при влизане за РН, каквото има се пише! - След една поредица разправий миналата година, каквото не е писано в поръчката НЕ СЕ ГЛЕДА!!!
След преместването на двете ТП бригади в Сф, вече в Пд, РН има само когато нещата станат много зле...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Това което направиха с ТП-тата беше простотията на века. Личи си, че ни ръководят все по некадърни началници. Ситуацията вмомента е такава, че лок като влезне ТП и е необходимо нещо да се подменя служебната кола отива до ПД да го достави и минават часове. Отделно е разход за гориво и тн. Ами ако се наложи на ТП лок да се вдига какво правим? Просто това което направиха е върха на тъпотията. При ТП трябва лок да се зарежда с пясък а в СФ доколкото знам няма обособен пясъчник за електровози. Ако някой се трогне, че лок е за зареждане с пясък преди ТП, същия лок се кара в ПД да се зареди и се връща на СФ. Най необяснимото е, че една не малка част от ръководството( визирам за лок) са бивши машинисти и правят такива не логични действия при положение, че са запознати до болка с проблемите. Същите тези проблеми са ги изпитвали преди на гърба си, като да няма пясък лок в това мокро време, че кантарите на лок се правят фиктивно, уплътненията на вратите са заминали и духат и тн. Преди няколко дни 44096 скъса подвезка и лок остана сл-р в ПО. Смениха подвезката и лок тръгна без да му е правен кантар. Докараха 096 в СФ да се прави кантар и един деломайстор каза, че кантара се прави за 5 мин
По принцип като се прави кантар трябва да са разкачени амортисьорите (въпреки че на повечето маш са изтекли) и тн, но това не се прави. Няма светли дни за родното ЖП.

Последно промяна от 44142 на Чет Яну 12, 2012 2:38 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Друг пример. Лок чупи пантограф. Вместо да закарат лок в ПД да го сменят и да тръгне максимално бързо, лок остава в СФ за смяна на пантографа. Това става като лок се вкара в дизеловия цех посредством маневра с 52 или 55 (ужким искат минимално използване на дизелите а ги лангъркат за глупости). Повредения пантограф се демонтира и с камион се кара в ПД а от ПД се докарва изправен пантограф. Да се чуди човек къде е икономията. Пантографното, майсторите всичко си беше съсредоточено в ПД. Примерно докато се сменя пантографа в ПД можеше да се напише поръчка и да се отстранят и други проблеми а на СФ нямат условия.

Да, положението е много неефективно. Всичко казано за реорганизацията е вярно и тази реорганизация вреди на работата. Понеже се спомена електрониката и темата е за 61, лаборатория в Пд има, но е от 3-ма човека и те тепърва започват да се обучават по 61-ва серия, защото до сега не са работили с нея и не може да ги виним. До сега работата в лаборатория Пд е била разпределена равномерно между всички. Сега оставащите трима поемат всичко по електрониката, а ние в депо София се съсредоточаваме предимно в жичкаджийската част по електровози - 44 и 61. Лека полека нещата ще се нормализират.......
...... като си намериме по-добра работа при по-добър работодател.
...... като си намериме по-добра работа при по-добър работодател.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Раздвижване в патешките среди. Тече курс за патичар-машинисти в депо София. Дизелджиите от серия 52 (гарова маневра) ще се преквалифицират на серия 61 (гарова маневра). Серия 52 отиват някъде в пространството и времето, а в депо София триумфално се завръщат от Дца бившите софийски патици + 011.
* В БДЖ всяка партенка е предпоследна!
* В БДЖ всяка партенка е предпоследна!


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Едва ли всички дупнишки патки ще идат в София. 61 019 остава за ТП в депо Дупница и ще работи маневра Дца и Гс. Останалите ще са в ПП и е ясно, че ще се водят софийски, но ще работят на ПВ Дупница-Кулата и Генерал Тодоров-Петрич/Кулата - т.е. три машини. Това може да се промени, ако решат някой от влаковете да е с ЕМВ.
Иначе вчера 61 019 е щяла да бъде на ПВ 50135, но нещо е греела, та са я оставили. Дали не са я пратили в Подуяне днес?
Иначе вчера 61 019 е щяла да бъде на ПВ 50135, но нещо е греела, та са я оставили. Дали не са я пратили в Подуяне днес?
Актуална снимка на 61011-3 днес на центр. гара София.

Написал съмNaskoni написа:Едва ли всички дупнишки патки ще идат в София. 61 019 остава за ТП в депо Дупница и ще работи маневра Дца и Гс. Останалите ще са в ПП и е ясно, че ще се водят софийски, но ще работят на ПВ Дупница-Кулата и Генерал Тодоров-Петрич/Кулата - т.е. три машини. Това може да се промени, ако решат някой от влаковете да е с ЕМВ.
Иначе вчера 61 019 е щяла да бъде на ПВ 50135, но нещо е греела, та са я оставили. Дали не са я пратили в Подуяне днес?
само бившите софийски + 011. Дупнишките не съм ги споменавал. За 019 дали е в Подуяне трябва да се пита някой подуенец. От форума Дешев работи там. Питайте него.dido73 написа:а в депо София триумфално се завръщат от Дца бившите софийски патици + 011.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Някъде до 1998г. 61011 беше маневра в Повеляново, в Синдел разпределителна беше 61012, а 61016 беше в резерв и през уикенда обслужваше "Лонгоз Експрес" - до Синдел по вече несъществуващата линия до Старо Оряхово.VESO написа:Актуална снимка на 61011-3 днес на центр. гара София.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



61-011 си е варненска по тефтер. 61-012 е дупнишка по тефтер, а 61-016 е ГО-нска. Този тефтер обаче вече е халваджийски и не важи.vesko7 написа:Някъде до 1998г. 61011 беше маневра в Повеляново, в Синдел разпределителна беше 61012, а 61016 беше в резерв и през уикенда обслужваше "Лонгоз Експрес" - до Синдел по вече несъществуващата линия до Старо Оряхово.

Зарежи тия патки, дай тефтерите на големите патки. Обещал си! Аз официално обещавам


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори