Към форумците от варненския край - сега 2627/2626 вози ли вагони за Добрич, тъй като в една от фейсбук групите се води спорна дискусия по този въпрос? Каква е истината всъщност?
Един вагон, ама пълен! (4627)

Щом Надежда казва, че не вози значи не вози. Не знам защо го обявяват за Варна и Добрич все още може би временно не вози, но прави задължителна връзка на Повеляново, както и преди. Надежда е кондукторка пътувал съм с нея един път на връщане от СФ, тя от бригадата на Горна няма интерес да лъже.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

по разписание вози... три пъти съм пътувал с 2626 от влизането на новия ГДВ в сила, и трите пъти чакаше чинно добричката група на Повеляново и биваше прикачана към 2626...наскоро имаше мнение из форума, че 2636 е бил обслужен от Дезиро, но мисля, че това е било единичен случай, наложил се поради усложнената зимна обстановка 

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Последните 2 (3) вагона на 2627 са по принцип за Добрич и даже са си с такива табелки (дори и в момента така вървят) но поради липса на локомотив и / или вагон-отоплител тази група не се откача в Повеляново а си продължава до Варна а пътниците се прехвърлят на едно ДМВ което чака и се води 2637(2636) всичко се решава в последния момент , ако погледнете разписанието на Варна ще видите , че винаги има писани по 2 или 3 души за пълна локомотивна бригада ако парчетата ще се обслужват с 07.126 или 07+ВО.
Така , че влакът си вози вагоните за Добрич
Така , че влакът си вози вагоните за Добрич

Вози си и А вагон,поне тази вечер,и спален има,но звънна телефона и прекъсна снимането:): http://www.vbox7.com/play:12d06b37adVESO написа:Доколкото разбрах композицията на 2637 / 28201 / 28204 / 2636 се състои от 3 вагона - два второкласни и един спален.Първокласен няма.

Днес 04.02.2012г. БВ 7622 бе начело с локомотив 45 183.1 и композиция от 3 вагона-74 серия,EX-DB 43 серия и 50 серия.Влака пристигна на време!
Последно промяна от sando на Съб Фев 04, 2012 7:17 pm, променено общо 1 път.
Понеже не ми стана ясно , да те попитам:

Ломската "група" от София е сведена до 1 вагон.
Така както си го написал излиза , че влакът е бил с 3 вагона серия 74 , 1 exDB серия 43 и 1 серия 50 , т.е. 5 вагона.Предполагам си искал да напишеш , че общо са били 3 , нали?sando написа:Днес 04.02.2012г. БВ 7622 бе начело с локомотив 45 183.1 и композиция от 3 вагона 74 серия,EX-DB 43 серия и 50 серия.....

Ломската "група" от София е сведена до 1 вагон.

да точно това имах в предвид общо 3 вагона!VESO написа:Понеже не ми стана ясно , да те попитам:Така както си го написал излиза , че влакът е бил с 3 вагона серия 74 , 1 exDB серия 43 и 1 серия 50 , т.е. 5 вагона.Предполагам си искал да напишеш , че общо са били 3 , нали?sando написа:Днес 04.02.2012г. БВ 7622 бе начело с локомотив 45 183.1 и композиция от 3 вагона 74 серия,EX-DB 43 серия и 50 серия.....
Ломската "група" от София е сведена до 1 вагон.
Не издребнявам.Току виж , че са пуснали 5 вагона и аз да се зарадвам , че железницата се е оправила. 
Ех , преди години , когато влакът бе с номер 7623 и exDB-тата все още не съществуваха , съставът бе фургон + 5 (4 В , разделени от 1 А) до Видин и два второкласни за Лом.Естествено всичките пълни с народ.
А някой помни ли първокласен вагон в директната група? Аз помня само веднъж и беше 40-ка.

Ех , преди години , когато влакът бе с номер 7623 и exDB-тата все още не съществуваха , съставът бе фургон + 5 (4 В , разделени от 1 А) до Видин и два второкласни за Лом.Естествено всичките пълни с народ.
А някой помни ли първокласен вагон в директната група? Аз помня само веднъж и беше 40-ка.
Информация
Модератори