БВ 2626 пристига в Шумен не в 0:08 ч,,а около 20 минути по-късно защото престоят на Каспичан е 18 минути което е излишно тъй като е било планувано да дават вагони от Силистра и затова е този престой,но не дават вече и заради разписанието стоят.Това е било за ден два но все още си стои неоправено.
Последно промяна от varg на Вто Яну 31, 2012 1:19 pm, променено общо 1 път.
Интересен номер на Бърз влак,няма такъв...вероятно си искал да напишеш Бв 2626...varg написа:БВ 26265 пристига в Шумен не в 0:08 ч,,а около 20 минути по-късно защото престоят на Каспичан е 18 минути което е излишно тъй като е било планувано да дават вагони от Силистра и затова е този престой,но не дават вече и заради разписанието стоят.Това е било за ден два но все още си стои неоправено.
От снощи, по мой изчисления 8614 е пристигнал в 04:00 сутринта.
ВЛАК 8614 С 7 ВАГОНА 312 ТОНА ЛОКОМОТИВ 46-10 МАШИНИСТ ..НАЧ.ВЛАК
.... ЗАМИНА ОТ НАЧАЛНА ГАРА БУРГАС НА 19.10Ч / + 200 МИН./ ПО
ЛОКОМОТИВ ОТ ДЕПО.
ВЛАК 8614 СЪС СЪСТАВ 7 ВАГОНА 312 ТОНА ЛОКОМОТИВ 46-45 МАШИНИСТ...
НАЧАЛНИК ВЛАК... ПРЕСТОЯ В СТАРА ЗАГОРА ОТ 21.57 ДО 22.37
+38 МИН.ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА И ПО ЗАМРЪЗВАНЕ НА
СТРЕЛКА 124.ДАДЕН ЛОКОМОТИВ 43-526 ОТ ДЕПО СТАРА ЗАГОРА ДА ОБСЛУЖИ
ВЛАКА ДО СОФИЯ. В ГАРА КАЛОЯНОВЕЦ ПРЕСТОЯ ОТ 22.52 ДО 00.31 +94 МИН.
ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА.ИЗПРАТЕН ЛОКОМОТИВ 44-70 ОТ
ДЕПО СТАРА ЗАГОРА ДА ОБСЛУЖИ ВЛАКА ДО СОФИЯ.ВЛАКА ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО
ТОДОР КАБЛЕШКОВ-СТАМБОЛИЙСКИ ОТ 2.40 ДО 3.01 +15 МИН.ПО ПОВРЕДА НА
ЛОКОМОТИВА.ПОВРЕДАТА ОТСТРАНЕНА ОТ ЛОКОМОТИВНАТА БРИГАДА.
ВЛАК 8614 С 7 ВАГОНА 312 ТОНА ЛОКОМОТИВ 46-10 МАШИНИСТ ..НАЧ.ВЛАК
.... ЗАМИНА ОТ НАЧАЛНА ГАРА БУРГАС НА 19.10Ч / + 200 МИН./ ПО
ЛОКОМОТИВ ОТ ДЕПО.
ВЛАК 8614 СЪС СЪСТАВ 7 ВАГОНА 312 ТОНА ЛОКОМОТИВ 46-45 МАШИНИСТ...
НАЧАЛНИК ВЛАК... ПРЕСТОЯ В СТАРА ЗАГОРА ОТ 21.57 ДО 22.37
+38 МИН.ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА И ПО ЗАМРЪЗВАНЕ НА
СТРЕЛКА 124.ДАДЕН ЛОКОМОТИВ 43-526 ОТ ДЕПО СТАРА ЗАГОРА ДА ОБСЛУЖИ
ВЛАКА ДО СОФИЯ. В ГАРА КАЛОЯНОВЕЦ ПРЕСТОЯ ОТ 22.52 ДО 00.31 +94 МИН.
ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА.ИЗПРАТЕН ЛОКОМОТИВ 44-70 ОТ
ДЕПО СТАРА ЗАГОРА ДА ОБСЛУЖИ ВЛАКА ДО СОФИЯ.ВЛАКА ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО
ТОДОР КАБЛЕШКОВ-СТАМБОЛИЙСКИ ОТ 2.40 ДО 3.01 +15 МИН.ПО ПОВРЕДА НА
ЛОКОМОТИВА.ПОВРЕДАТА ОТСТРАНЕНА ОТ ЛОКОМОТИВНАТА БРИГАДА.
Фен на влаковете в България!

Актуална информация от днес , 1-ви февруари.
07123-3
18204 / 18205.
44109-7 бе начело на 1622.На Стамболийски влакът дойде с + 15 минути , които до Пазарджик станаха 17 , а когато тръгнах с тролея от гарата (още 10-тина) влакът си стоеше на коловоза.
44120-4 теглеше 10270.По този начин го изпратиха от гара Пазарджик.
8613 бе обявен на Стамболийски с 20 минутно закъснение.
10031-6+10032-4 обслужваше 18202 / 18203.
31011-4+31012-2
10110.
07123-3

44109-7 бе начело на 1622.На Стамболийски влакът дойде с + 15 минути , които до Пазарджик станаха 17 , а когато тръгнах с тролея от гарата (още 10-тина) влакът си стоеше на коловоза.
44120-4 теглеше 10270.По този начин го изпратиха от гара Пазарджик.
8613 бе обявен на Стамболийски с 20 минутно закъснение.
10031-6+10032-4 обслужваше 18202 / 18203.
31011-4+31012-2

БВ 7622 закъснява с 40 мин причината е починал пътник в влака, вагона в който е пътувал е откачен на гара Враца, локомотив начело 44,185.
П.П БВ 7625 потегли от гара Видин цял редовен сигнализиран, състава на влака беше 2 вагона EX-DB 1 вагон серия 50 и Бистро, локомотив начело 45,149
П.П БВ 7625 потегли от гара Видин цял редовен сигнализиран, състава на влака беше 2 вагона EX-DB 1 вагон серия 50 и Бистро, локомотив начело 45,149
преди няколко седмици го бях засякал с 2 вагоа и + 1 ломскиVancho написа:2 + 1 от ВидинТова нормалния състав ли е ? И стигат ли толкоз малко вагони

актуална информация от днес 2,02,2012
БВ 7620 +170 причината е повреда на машината
БВ 7623 локомотив 45,176 ползващ трасе до Бойчиновци и локомотив 45,147 състава на влака беше един вагон EX-DB серия 43 и два вагона серия 74
ПВ 70103 начело с локомотив номер 45,173 влака потегли цял редовен-сигнализиран състава на влака беше два вагона EX-DB серия 43
БВ 7620 +170 причината е повреда на машината
БВ 7623 локомотив 45,176 ползващ трасе до Бойчиновци и локомотив 45,147 състава на влака беше един вагон EX-DB серия 43 и два вагона серия 74
ПВ 70103 начело с локомотив номер 45,173 влака потегли цял редовен-сигнализиран състава на влака беше два вагона EX-DB серия 43

8614 пак кърти мивки....... До Пловдив е с неизвестно закъснение , а трябваше вече да е в София... Сигурно пак ще подобрява рекорди 3-4-5 часа закъснение и пристигане в супер удобното време към 2-3...
Явно му стана практика на тоя влак , скоро БДЖ да не очакват някой да пътува с него до София.
Толкоз ли не може ПОНЕ на БВЗР с по скъп билет , прекосяващ цяла БГ и пристигащ достатъчно късно по разписание да му се пусне някакъв по читав локомотив не мога да разбера ...
Да се надявам все пак , че до 7 часа ще пристигне,че може да пътувам с него,освен ако не реша да не хвана някой по-следващ

Явно му стана практика на тоя влак , скоро БДЖ да не очакват някой да пътува с него до София.
Толкоз ли не може ПОНЕ на БВЗР с по скъп билет , прекосяващ цяла БГ и пристигащ достатъчно късно по разписание да му се пусне някакъв по читав локомотив не мога да разбера ...




Да се надявам все пак , че до 7 часа ще пристигне,че може да пътувам с него,освен ако не реша да не хвана някой по-следващ


еми така ще бъде този летен влак си казва своето зимните месеци 

Току що през Провадия минаха онези турски контейнери за Русе. Да не е спрян балкана?
Не видях локомотива, но може да е била и 46-та серия?
Да добавя, че днес по обяд от тук мина влак на DB Schenker от към Русе, но теглен със седмак, който по-рано мина от тук (зад дизела си беше и титулярната машина). Мисля, че беше 07-ма серия на БДЖ, а не подобен дизел на DB Schenker. Сигурно се е повредил локомотива и седмака е помагал?
Не видях локомотива, но може да е била и 46-та серия?
Да добавя, че днес по обяд от тук мина влак на DB Schenker от към Русе, но теглен със седмак, който по-рано мина от тук (зад дизела си беше и титулярната машина). Мисля, че беше 07-ма серия на БДЖ, а не подобен дизел на DB Schenker. Сигурно се е повредил локомотива и седмака е помагал?

Пътувах с 8611.
На Т.Камюблешков се счупи пантограф и стояхме +60 мин. Дойде някакъв пътник за Пловдив и хората които бяха там им казаха да се качват направо на него до ПО.
После за среща с 8610 и ремонта околко СЗ натрупахме още 30 мин и крайния резултат +85.
Влака беше с 3 44-ки и един купеен ВТОРОКЛАСЕН вагон , бистро и инвалден. първокласен вагон НЯМАШЕ ! Ако някой е бил с билет за А сигурно са ползвали бистрото.
Иначе въпреки голямото закъснение пътувах много добре , контактите са огромен плюс ,през цялото време си имах занимание и може да се каже ,че не усетих пътя
На Т.Камюблешков се счупи пантограф и стояхме +60 мин. Дойде някакъв пътник за Пловдив и хората които бяха там им казаха да се качват направо на него до ПО.
После за среща с 8610 и ремонта околко СЗ натрупахме още 30 мин и крайния резултат +85.
Влака беше с 3 44-ки и един купеен ВТОРОКЛАСЕН вагон , бистро и инвалден. първокласен вагон НЯМАШЕ ! Ако някой е бил с билет за А сигурно са ползвали бистрото.
Иначе въпреки голямото закъснение пътувах много добре , контактите са огромен плюс ,през цялото време си имах занимание и може да се каже ,че не усетих пътя
Информация
Модератори